Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
_Chrissie_

_Chrissie_

18-07-2008 om 15:20

Mamma....

Vandaag is uw grote kleinzoon 18 jaar geworden. Wat missen we u zeg :o( Viert u het een beetje met ons mee van waar u ook bent????? Samen met pappa? Ik ben zo blij dat u mijn kinderen heeft mee mogen maken. Mam, hij mist u heel erg. Hij zegt het niet, maar ik weet en merk het!!!!!!!
Kus, Troela!

Djem

Djem

18-07-2008 om 16:32

Voor andrea

het 3-jarige meisje uit staphorst. En natuurlijk ook voor haar papa en broertjes/zusjes.

Voor anna en haar mem

Ik weet lieverd, twee dagen te vroeg, maar ik heb nu de kans om even op de camping op internet te zitten. Daarom een vroege kaars die blijft branden tot en met 21 juli. Ik denk aan je.
Dikke kus, Isabel

Carla

Carla

19-07-2008 om 21:55

Nannie

Hoi Nannie, nee inderdaad die dagen na elkaar vergeet ik ook nooit. Bedankt voor je felicitatie.
Ik ben nog heel af en toe hier. Ben tegenwoordig actievere op hyves . Heel af en toe kom ik hier nog even kijken. Vooral op speciala data en daar is 17 juli er één van. Hier gaat het verder allemaal goed. We zijn allemaal wat jaartjes ouder geworden maar verder is er niet veel veranderd. Hoe is het met jou dan?
Groetjes Carla

marianne

marianne

20-07-2008 om 00:43

Voor opa en mijn man/gezin

Vandaag een kaars voor mijn schoonvader/opa die op 20 juli 2003 zelfmoord pleegde op de verjaardag van mijn man omdat hij het leven niet meer aankon.
Ook een kaars voor mijn man die sinds die dag zwaar beproefd is door het leven en zijn verjaardag niet meer kan vieren, zich eenzaam voelt en in het zwarte gat is beland daardoor.
Ook een kaars voor ons gezin, in de hoop dat we ooit dit donkere tijdperk kunnen afsluiten en opnieuw mogen proeven van de mooie dingen die het leven ook nog te bieden heeft, een mooie toekomst voor allen met wat meer ontspanning, geluk, liefde en warmte.

Ardnax

Ardnax

20-07-2008 om 13:03

Een hele grote

voor de vrouw van mijn webmaatje, voor mijn webmaatje zelf en hun puberdochter.
Net gehoord, vanuit het niets, dat ze onbehandelbare kanker heeft en het alleen nog maar een kwestie van tijd is...
Ik hoop op tijd om alles te zeggen en te doen wat nog belangrijk voor ze is.
Ardnax

Petr@

Petr@

20-07-2008 om 14:09

Marianne

Een dikke kaars vol kracht voor jouw gezin! Wat verschrikkelijk voor jouw man dat zijn vader dat op zíjn verjaardag heeft gedaan, onbegrijpelijk.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal...

liefs,
Petr@

Lieve marianne

dus het gaat nog steeds niet veel beter meis?
je had toch ook ooit een eigen draadje over je problemen.
een dikke knuffel en een mooie steveig kaars voor jou

Nannie

Nannie

20-07-2008 om 19:13

Carla!

Ik ben ook niet meer zo actief hier. Ben ook actiever op Hyves Misschien dat je mijn echte namen nog weet. Kan je mij zoeken Ik weet jouw achternaam niet meer en er staan teveel Carla's op Hyves...haha! Verder gaat alles hier goed. Inmiddels moeder van een puber-dochter (13 alweer) en gaat alweer naar het tweede van voortgezet onderwijs. Time flies when you're heaving fun)

Ari69

Ari69

21-07-2008 om 00:38

Voor anna

een hele dikke kaars op deze moeilijke dag. ((((anna))))

_Chrissie_

_Chrissie_

21-07-2008 om 09:27

Tom*

Heb eergisteren aan je gedacht jongen! Schaam me alleen een beetje dat ik dat niet aan je moeder heb laten weten :o( Wilde jou en je mamma even laten weten dat ik aan jullie denk en een kaarsje heb gefikt voor jullie!!!!
Knuffel van Christa en familie!

_Chrissie_

_Chrissie_

21-07-2008 om 09:28

Anna

Ik begrijp dat het vandaag je moeders sterfdag is? Meis ik wens je vandaag heel veel sterkte hiermee!!!! Weet helaas wat je moet voelen en leef met je mee!
Knuffel en een mooie kaars voor jou en je mem hoor meis!
Liefs, Christa.

Petra-

Petra-

21-07-2008 om 11:51

Anna

voor jou en je mammma een mooie kaars!

Petra-

Petra-

21-07-2008 om 11:52

Terug van vakantie

lees ik dat er helaas weer veel verdriet is geweest, voor jullie allemaal steek ik een kaarsje aan!

Petra-

Petra-

21-07-2008 om 11:53

Lieve vriendinnetjes

voor jou omdat ze morgen beginnen met de bestralingen, een grote vlam met kracht!

En voor mijn andere dinnetje een kaars van hoop en moed om het gevecht te blijven vechten, in de hoop dat je steeds meer tijd krijgt!

Wilma

een (glutenvrij) kaarsje omdat het allemaal niet meevalt, wéér wat op je bordje!

Liefs, Mien

Anna :-)

Anna :-)

21-07-2008 om 12:00

Lief zeg!

Bedankt voor de kaarsjes. Dé dag is morgen, maar de dagen ervoor zijn vaak nog erger. Merk dat ik er gewoon wat chagerijnig en kort aangebonden van ben.

Ari, weet je nog? Drie jaar geleden hadden wij immers een superleuke avond bij een gezamelijke vriendin...de dag erna werd ik om half 7 uit bed gebeld door mijn vader. Bleeh (

Liefs voor iedereen en heel heel erg bedankt dat jullie hier altijd zo attent aan ons blijven denken.

xx, Anna

(Janneke)

(Janneke)

21-07-2008 om 20:44

Even een dikke knuffel voor anna

(((((Anna))))) Sterkte morgen..... en alle dagen daarna natuurlijk!

Dikke kus XXX

Carla

Carla

21-07-2008 om 22:56

Nannie

Ik heb me rot gezocht, maar weet echt niet zeker wat je achternaam is. Ik heb al op hyves gezocht maar kan je niet vinden.
Dan maar mijn achternaam dat is jaspers en dat zijn er nog steeds meer maar ik ben geloof ik enige die 36 is.
Ik hoop tot hyves!

Wilma

Wilma

21-07-2008 om 22:57

Lees ik hier.....

dat je wel een extra knuffel kan gebruiken. Bij deze meid dat doe ik graag. Jij nog steeds niet aan de hyves? Jammer zou het zo leuk vinden om op de hoogte te blijven van jou en je kindjes en natuurlijk ook je man .
Dikke knuf Carla

Carla

Carla

21-07-2008 om 22:58

Wilma is carla

He hoe heb ik dat nou typ een berichtje voor Wilma, maar dat ging niet helemaal goed.

marianne

marianne

22-07-2008 om 01:13

We proberen...

We proberen er nog elke dag aan te werken. De ene dag lukt beter dan de andere, toch schijnt de zon nog steeds niet in ons leven.
Toch bedankt voor jullie lieve woorden van steun, Marianne x

_Chrissie_

_Chrissie_

22-07-2008 om 09:24

Anna

Vandaag zet ik hier ook een mooie kaars neer voor jou en je mem!!!!!! Wat zul je haar missen..... Je hebt (hier in Amsterdam tenminste wel) een mooi zonnetje erbij vandaag. Ik hoop dat je de dag een beetje goed doorkomt meis!!!!
Achter tranen van verdriet
Schuilt de glimlach van herinnering.
Knuffel voor jou Anna!
Liefs, Christa.

Petr@

Petr@

22-07-2008 om 12:46

Anna

Het vrijdagkaarsje voor je moeder brandt vandaag, op haar sterfdag. Drie jaar pas... wat zul je haar missen..
Sterkte vandaag!

liefs,
Petr@

ishtar

ishtar

22-07-2008 om 13:00

Anna

mooi kaarsje voor jou en je mem. Sterkte!

Wilma

Wilma

22-07-2008 om 16:07

Mien!

Wat lief van je !!! En ja, een kaarsje kan ik wel gebruiken, al zit ik nogsteeds godzijdank niet depri achter de geraniums .

Liefs, Wilma

Wilma

Wilma

22-07-2008 om 16:09

Carla

Mijn emailadres is nogsteeds hetzelfde, dus je kunt me zó mailen .
Hartstikke leuk om je naam hier even te zien en ik blijf ook nogsteeds benieuwd hoe het met jou en je mannen én je meiske is !
Ik ben nogsteeds niet op Hyves en heb er op zich ook geen behoefte aan, maar als ik dit zo lees van jou ofzo, dan is 't wel handig om zo weer in contact met elkaar te komen. Máár, je weet nu dat je me ook gewoon kunt mailen .

Liefs, Wilma

Anna :-)

Anna :-)

22-07-2008 om 16:15

Bedankt

voor jullie kaarsjes, doet me echt harstikke goed!! Zo gaan we even naar het graf van mijn moeder, even wat bloemen brengen. Het is een rare dag, ik heb de halve dag in het zwembad doorgebracht met de kids, dat was erg leuk maar tussendoor was er toch steeds dat rotgevoel.

Helaas kan ik niet veel online momenteel, we gaan over van de ene provider naar de andere en ik heb even geen internet meer thuis

Liefs,
Anna

Petr@

Petr@

23-07-2008 om 21:23

Purk

Een kaarsje vol kracht voor jou en je gezin. Jullie zullen het nog best zwaar gaan krijgen met zo'n zieke schoonmoeder dus wens ik jullie heel veel sterkte...

liefs,
Petr@

Petr@

slik...nu rollen de tranen over mijn wangen. Dank je wel. We hebben het hard nodig.

Knuffel van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.