Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sini

dank je wel. Je kan het verhaal lezen bij het hardloopdraadje (groepstraing wonderformule) bij Gezellug.

Werk ik bij de afdeling Wmo van een gemeente. Loop ik nu zelf rond in het woud van de gezondheidszorg in Nederland. Wat een gesodemieter om ook maar iets geregeld te krijgen. Ik word er knettergek van! Niemand geeft thuis, iedereen vindt dat de ander het moet regelen, ziekenhuis verwijst naar de huisarts, huisarts naar het ziekenhuis en ondertussen is ook nog iedereen met vakantie. Ik krijg nog meer respect voor mensen die hier al langer mee dealen.

Dit moest ik even kwijt. Schrijven lucht gelukkig al wel op.

Groetjes van Purk

Zus

Zus

24-07-2008 om 20:07

Voor de vrouw in italie

Een kaarsje voor de moeder die haar 3 kinderen en man voor haar ogen heeft zien neerstorten in de bergen in Italië. Je man en kinderen in 1 klap kwijt op vakantie, wat een drama...

Petr@

Petr@

24-07-2008 om 21:11

Ook

een kaars voor die moeder in Italië, wat een verschrikkelijk bericht, onvoorstelbaar dat je in een klap je héle gezin kwijt bent...

Petr@

Ansulina

Ansulina

25-07-2008 om 14:48

Voor

Onze huisarts ,die samen met zijn drie kinderen omgekomen is in de alpen.
war verschrikkelijk voor zijn vrouw en andere famnilie.
Het was zo'n fijne man altijd een luisterend oor,iedereen is er hier kapot van.

tonny

tonny

25-07-2008 om 16:22

Voor het gezin op vakantie

dat nu ineens uiteen is gerukt - alleen de moeder over... Onvoorstelbaar, wat een verdriet! Hoe moet ze hier ooit mee verder leven.

(en dan had de nieuwslezer gisteren op de radio het over 'op verhaal komen' in het ziekenhuis. Alsof het verdorie een sneeuwstorm of een binnenbrandje was geweest. Hallo zeg, een heel gezin weg!!! )

tonny

Petr@

Petr@

25-07-2008 om 17:10

Anna

Een vrijdagkaarsje voor jou op deze zonovergoten dag. Eentje die drie weken blijft branden... (wij vertrekken nl. maandag naar Italië)

liefs,
Petr@

_Chrissie_

_Chrissie_

25-07-2008 om 22:45

Voor de vrouw......

die in 1 klap haar hele gezin is kwijtgeraakt.
Ansulina...... kan me voorstellen dat iedereen er kapot van is hoor :o(
Sterkte voor de nabestaanden.
Christa.

Over twee dagen

dan staat mij vriendin met haar drie kinderen bij het graf van haar man. Het is dan een jaar geleden, dat zij vrolijk, met twee auto's vol opgegroeide kinderen en hun vrienden op weg gingen naar hun vakantiebestemming. Een ongeluk, en alles was voorbij. Nu een jaar later heben ze de draad opgepakt, doorgaan met leven en alles wat je belangrijk vindt weer oppakken.
Morgen ga ik zelf met vakantie. Ik zal er niet bij zijn, maar hier steek ik een hele dikke kaars aan voor mijn vriendin en haar drie kinderen. Voor alles wat zij verloren hebben en voor alles wat ze weer opgepakt hebben.

Tsjor

Catelyn

Catelyn

26-07-2008 om 03:33

Voor madison

Voor Madison die twee jaar geleden op deze dag is gestorven; 23 jaar oud. In dezelfde kerk als waar je twee weken daarvoor trouwde werd je begraven. Het is in mijn herinnering een van de mooiste en meest dierbare dagen, die dag van je bruiloft. Mijn gedachten zijn deze dagen bij je ouders, je broers en zus, je man en al die mensen in wiens leven je een belangrijke rol speelde.

Petra-

Petra-

26-07-2008 om 18:49

Voor de vader en zijn 3 kinderen

een groot drama, ik brand een kaars voor iedereen hier in de stad waar het nieuws als een bom is ingeslagen.....

Drie kaarsjes...

De eerste is voor mijn moeder. Gestorven op 2 maart jongstleden en vandaag zou ze 59 jaar geworden zijn. Geen taart maar tissieus, geen bloemen op de tafel, maar bij haar graf. Ik mis je lieve mama....

De tweede is voor de moeder van mijn lieve vriendin Kitty. Vandaag is het exact 8 jaar geleden dat haar moeder stierf.

De derde is voor ieder ander die gemist wordt door zijn of haar dierbaren.

tonny

tonny

27-07-2008 om 14:02

Voor moon d

die niet meer op OO is omdat het niet goed met haar gaat... Wat kun je je als buitenstaander machteloos voelen...

tonny

reina

reina

27-07-2008 om 17:51

5 kaarsjes

Voor het gezin uit ons stadsdeel wat in Italië zo'n vreselijk drama meegemaakt heeft. Ik zie steeds het beeld voor me van de vader met zijn 2 dochtertjes op de fiets, toen ze nog klein waren. En van de moeder, die er altijd zo opgewekt en positief uitziet en nu dit ... Zo'n onvoorstelbaar verlies...

Jade

Jade

27-07-2008 om 21:53

Tonny,

ik weet niet wat er aan de hand is (nee, ik vis niet), maar ik steek een kaarsje met je mee voor Moon.

Moon (tonny)

Ik vis wel want ik maak me zorgen!! Kan op haar log of Hyves niks vinden.

Moon, meissie, in elk geval heeeeel veel sterkte, weet dat ik aan je denk!

Liefs,
Moon32

Jade

Jade

28-07-2008 om 11:06

Moon32 (ot),

wat ik bedoelde met ´ik vis niet´ is dat ik geen kaarsje aansteek omdat ik moet weten wat er aan de hand is........gatver, lastig uitleggen zo......(

tonny

tonny

28-07-2008 om 11:15

Moon d

is gestopt met haar weblog en met forummen, maar wat er precies is, weet ik niet, alleen dat het niet goed gaat helaas.

Haar hyves ken ik niet.

Kaartje was welkom, begreep ik. Nou ja, misschien had ik dit niet moeten schrijven, maar weet je, het zat me dwars dat iemand die hier jarenlang veel kwam en met wie veel mensen intens meeleefden, er 'ineens' niet meer bij was, ik miste haar.

tonny

Firefly

Firefly

28-07-2008 om 16:23

Voor moon

Ook van mij een kaarsje voor Moon. Voor veel, heel veel kracht.
Het is hier op het forum zo moeilijk om onderscheid aan te geven tussen waarachtig meeleven en sensatiebelustheid. Dat heeft me er al heel vaak van weerhouden om een reactie te plaatsen. Tonny, ik denk dat bij jou niemand daaraan twijfelt. Ik ben blij dat je je berichtje geplaatst hebt want ze hoort er hier gewoon zo ontzettend bij en ik zou het afschuwelijk vinden als iedereen haar zomaar ineens vergeet.

Moon d ( ot :tonny)

Heb zojuist contact gehad met Moon. Het gaat idd niet goed met haar, maar er is professionele hulp en ze is in 'goede handen'. Het is voor haar nu even beter om niet te forummen, maar ze stelt de belangstelling erg op prijs.
Tonny, is het goed dat mensen via jou aan haar adres kunnen komen om een kaartje te kunnen sturen?? Ik ga op vakantie woensdag en dus via mij schiet niet op.
Moon32, jij hebt haar mailadres en kunt ook gewoon mailen.
Laten we als een warme muur om haar heen gaan staan en haar omringen.

Jolijt

Jolijt

28-07-2008 om 22:09

Moon

Ik ben pas nog bij haar geweest; even niet forummen is inderdaad het best voor haar. En ze woont een eindje weg maar ik probeer (samen met velen) op haar te passen.

Moon als je stiekum zit te lezen... je bent een (mooie) tuinkabouter!

tonny

tonny

29-07-2008 om 09:24

Adres via mij?

mail maar [email protected].

Wat denk je Jolijt, kan dat??

tonny

Adrie34

Adrie34

29-07-2008 om 10:23

Voor een lieve vriendin

omdat deze dag gewoon niet vergeten mag worden!

Dikke knuf en een kus in de wind!

liefs, Adrie

Tonny

Tonny: ik heb overlegd met Moon. Ze vond het prima dat het zo via jou zou gaan en ze zou het fijn vinden kaartjes te ontvangen. Dus heb geen zirg, dat zit goed.

Voor een lieve vriendin

Voor de mama van een klein mannetje dat gewoon hier op aarde had moeten leven en dansen.
Omdat we je niet vergeten.....

Ja...voor die lieve vriendin

ik haak aan bij pilar...we vergeten je niet kleine vent en je mama die dat stille verdriet met zich meedraagt ook niet.

Marjan

Marjan

30-07-2008 om 22:41

Voor het meisje

Voor ons dorpsgenootje dat vanmiddag op Schiermonnikoog om het leven kwam. Acht of negen was ze nog maar....

O.t. pilar

benina, o.t.
pilar is met vakantie momenteel.

Petra-

Petra-

01-08-2008 om 08:40

Voor de moeder en vrouw

die vandaag haar drie kinderen en man naar hun laatste rustplaats zal brengen....

Petra-

Petra-

01-08-2008 om 09:05

Mayte

voor jullie mooie mannetje Vincent, brand ik een kaars. En één voor jou, voor je wijze woorden!

Petra-

Petra-

01-08-2008 om 09:06

Mien

Voor jullie Fleur een mooi kaarsje!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.