Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor brunette en haar vriendin

Een kaars met veel licht in deze inktzwarte dagen.... ik vind het heel erg wat er is gebeurd. Niet te bevatten..... veel liefs Geerke

Kaarsje voor klasgenootje

Een kaarsje voor het vierjarige klasgenootje van onze dochter, haar ouders moesten haar een week geleden na een hartoperatie laten gaan... niet te bevatten zo'n groot verdriet...

de mama van sara*, rosa en stijn

Petr@

Petr@

13-07-2008 om 13:31

Kaars

Een kaars vol kracht voor gezin van F. omdat zij nu zonder man en vader verder moeten...

liefs,
Petr@

En een kaarsje voor vincent

omdat ik vaak aan je denk -x-

Kaarsje voor iedereen

die iets vreselijks mee maakt
en een kaarsje namens mijzelf als dank omdat alles hier zo goed gaat met mijn puber en zijn nieuwe kruisband en omdat ik zo gelukkig ben.

Jade

Jade

13-07-2008 om 17:41

Purk,

een kaars voor je schoonmoeder. Uiteraard ook voor jou en je gezin.

Kaars voor marije

Omdat het gemis zoooooo groot is.....

WiekeB

WiekeB

14-07-2008 om 15:38

Voor bas

een kaars voor zijn geboortedag.

Sancy

Sancy

14-07-2008 om 15:41

Voor kaatje en de kinderen

voor jullie een grote, stevige kaars, zoéén met 4 lonten, voor jullie allemaal een aparte lont en toch samen één kaars. Voor jullie liefde voor Bas, voor de steun voor elkaar, voor het verdriet, de pijn en het onbegrip... en ja, ook voor wéér zo'n rotstap in jullie leven, de eerste verjaardag zonder hem....

Ook voor kaatje en de kinderen

Wat een moeilijke dag zal deze voor jullie zijn.... dan kan het nog zo leuk mooi weer zijn of vakantie.... voor jullie is het gemis en verdriet dag aan dag, moment tot moment, hartstikke voelbaar. Een mooie warme kaars!
liefs Geerke

Bas

een bijzondere dag
een dag om te vieren
je geboortedag

maar nu
weer een bijzondere dag
maar een dag waarop jouw
afwezigheid misschien juist
extra gevoeld wordt
en er niets is om te vieren..

Sterkte Kaatje en kids!
Mien

Petr@

Petr@

14-07-2008 om 21:43

Kaatje

Een kaars voor jou en de kinderen op de eerste verjaardag zónder Bas...

liefs,
Petr@

Eltjo Boon

Eltjo Boon

16-07-2008 om 22:19

Debbie shadée*

Even een mega grote roze kaars voor mijn meissie die anders morgen 7 jaar zou zijn....
7 jaren.......klinkt lang geleden, maar zo voelt het helemaal niet.

Morgen een bijzondere dag, een bijzonder meisje....
We gaan samen met haar kleine grote zus er een hele bijzondere dag van maken.

Lieve Debbie, voor altijd in mijn hart waar ik ook ben.

Hou van je, kusjes mama....

Voor het kleine meisje in staphorst

die door haar moeder waarschijnlijk is opgehangen hoe verzin je het niet te bevatten......

Voor debbie

(Nan plaatste hier rond de 7e een berichtje, dacht ik dat ik verkeerd zat, maar het is toch echt de 17e..)

Voor Debbie
omdat 7 jaar heel lang kan zijn
maar ook omdat het als gisteren is
7 jaar
ik denk aan mooie rode lokken
paardenstaartjes
sproetjes en een guitige lach
7 jaar gemis
wat er altijd is..

El, Pat en zuslief, veel sterkte en liefs!
Mien

Carla

Carla

17-07-2008 om 11:35

Debbie

Ook hier zijn we je niet vergeten vandaag, de dag waarop je 7 jaar geleden geboren werd. De dag nadat ik van mijn dochtertje bevallen ben. Ieder jaar als Sanne haar verjaardag voorbij is denk ik aan jou.
Een kusje in de wind voor jou grote meid.
Carla

Bastet

Bastet

17-07-2008 om 11:59

Voor debbie

Een mooie roze glitterkaars voor jou.....
Bastet

Nannie

Nannie

17-07-2008 om 12:42

Carla

Ik vergeet die periode ook nooit. Jij vertelde dat Sanne geboren was en een dag erna kwam ik met het vreselijke bericht... Jij natuurlijk nog gefeliciteerd met je grote meid! Ben je nog wel op dit forum? Er zijn er nog een aantal die ik herken van naam, maar volgens mij is lang niet iedereen hier meer actief. Hoe is het verder met jou?

Petr@

Petr@

17-07-2008 om 13:27

Debbie*

Een roze kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-07-2008 om 15:27

een kaarsje voor mijn vader, omdat we hem vandaag alweer negen jaar moeten missen...

liefs,
Petr@

Voor dat meisje!!!.

Voor dat meisje in Staphorst.... en voor haar broertjes en zusjes en de overige familie en betrokkenen.
Al ik dat lees, echt, daar word ik echt ZIEK van. Ik voel het overal. De pijn, dat iemand dat haar eigen kind aan kan doen....

En ook voor het jongetje...

...van 3 jaar dat in Frankrijk in een bloedhete auto was achtergelaten en dood is gevonden... vergeten... Oh, ik word er zo naar van! Dit zou niet bewust zijn gebeurd, en dan dat meisje in Staphorst... om ziek van te worden inderdaad, niet in te denken...

Voor het jongetje en voor het meisje en de familie een dikke kaars!

En weer een keer een fakkel erbij...

...voor iedereen hier die het zo goed gebruiken kan! Voor een klein beetje verlichting, van pijn, verdriet, maar ook voor hoop, geloof, kracht en zoveel meer...

Liefs, Beertje(s)

Ansulina

Ansulina

18-07-2008 om 06:29

Voor jamie

Lieverd we missen je.

Ansulina

Ansulina

18-07-2008 om 06:30

Voor janneke

omdat iedereen je zo mist

Ansulina

Ansulina

18-07-2008 om 06:37

Voor

Enzo,Fleur.Mika,Colin,Delano,Daan,Guus,Dylan,Sarah,Lode,Stefano,Suze,Vincent,Giselle,Eveline,Debbie,Gjalt en al die kindjes die ik vergeten ben te noemen en hun familie ,een grote kaars

Voor

Het gezin Heksenvet. Weer eens een kaarsje om te overleven.

Petr@

Petr@

18-07-2008 om 12:51

Kaars

vol kracht voor het gezin van F.
Vanochtend hebben we definitief afscheid van hem genomen in een zeer indrukwekkende dienst...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-07-2008 om 12:52

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

_Chrissie_

_Chrissie_

18-07-2008 om 15:18

Ansulina

Voor jou/jullie een mooie kaars omdat jullie Jamie zo missen :o(
Liefs, Christa.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.