Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat is er

weer veel verdriet. Voor iedereen die hem gebruiken een kan een kaarsje,
Lin

Petra's

Petra- en Petr@, dank voor jullie lichtje... ik maak er dankbaar gebruik van!
(Gisteren te horen gekregen dat ik wéér geopereerd ga/moet worden; dat wordt dan de vierde keer vanaf april jl. Grrr!)

Lin

Dirkje

Dirkje

03-10-2008 om 11:35

Nikus

een kaarsje voor veel sterkte, veel warmte, veel steun.
Dirkje

Asa Torell

Asa Torell

03-10-2008 om 12:02

Voor nikus

wat ontzettend verdrietig, je moeder kwijt!!

Asa Torell

Asa Torell

03-10-2008 om 12:03

En voor al die anderen

die hier hun moeder moeten missen, sinds kort of ook al sinds lang.
Ook voor mijn vriendin A, die haar moeder al 13 jaar mist en nog steeds heel veel.

Martijn* en wilma

Een kaarsje voor jullie, zoals je het omschrijft en voor je zag... ik kan het ook zo voor me zien, wat zou dat mooi zijn geweest... Een kaarsje en knuffel!
Liefs, Beertje(s)

Nikus

Ik heb eerder wel meegelezen, maar nu zet ik hier ook een kaarsje neer speciaal voor jou en je moeder...
Veel sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Een zee van lichtjes...

...voor iedereen hier die het zo goed gebruiken kan, er zijn weer zoveel berichtjes... veel sterkte en kracht en al wat een ieder voor zich zo goed gebruiken kan, daar is deze zee van lichtjes voor!

Liefs, Beertje(s)

Een dikke kaars erbij... het gaat te snel...

Lieve Inger, ik zet hier weer een dikke kaars bij... heb je de middag gehaald? Gisteren werd ik gebeld, terwijl ik ons moppie ophaalde van school. Was de inschatting afgelopen maandag nog 2 weken tot een maand misschien... waren ze gisteren plots bang dat je de nacht niet meer zou halen. Het gaat echt veel te snel ineens.

We zijn nog bij je geweest lieverd, als zovele vrienden en familie-leden, en iedereen weet dat je ondanks de morfine en het 'ver-weg-zijn' heel goed wist wat er om je heen gebeurde, wie er waren. Je hebt zoveel lieve mensen om je heen. Je hebt de ochtend gehaald, anders hadden we 't wel gehoord... misschien haal je morgenochtend ook nog wel, wie zal 't zeggen... maar dat het veel te snel gaat dat is wel duidelijk, en zó verdrietig. Maar onnodig lang dit zo door laten gaan, dat gun je ook niemand...

Een dikke kaars voor jou, voor je man en dochter, je moeder en broer. Veel kracht voor iedereen, en we hopen dat je rustig heen mag gaan wanneer je tijd daar is.

Veel liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

03-10-2008 om 12:55

Een vlam voor onze vrienden

die vandaag hun vader voor de laatste keer begeleiden. HEt definitieve afscheid...

Petra-

Petra-

03-10-2008 om 12:55

Heli

een kaarsje voor jou, ik hoop zo dat het nu wel helpt?!

Een knuffel voor kracht en hoop!

Wilma

Wilma

03-10-2008 om 13:24

Beide petra's

Voor jullie allebei een mooie kaars om jullie sterkte te wensen met alles wat op jullie pad komt ...

Groetjes, Wilma

Wilma

Wilma

03-10-2008 om 13:25

Nikus

Wat snel is dat gegaan. Gecondoleerd en heel veel sterkte.

Groetjes, Wilma

Wilma

Wilma

03-10-2008 om 13:26

Beertje, chrissie, genista

en wie nog meer Martijn zijn naam even noemden, bedankt!!! En Beertje, jij nog wel twee keer zo'n lief berichtje, 'k heb ze gewoon allebéi gelezen .

Bedankt !!!

Groetjes, Wilma

_Chrissie_

_Chrissie_

03-10-2008 om 13:27

Nikus

Sterkte meis!!!!!!!! Ik leef met je mee en weet helaas ook wat je voelt :o(
Grote kaars voor jou en je moeder!!!!!!
Knufff, Christa.

_Chrissie_

_Chrissie_

03-10-2008 om 13:28

Wilma

Kus!
Christa.

_Chrissie_

_Chrissie_

03-10-2008 om 13:29

Voor alle mamma's & pappa's

Die gemist worden een mooie sprankelende kaars!!!!! En een speciale voor mijn mamma en pappa!
Christa.

Petr@

Petr@

03-10-2008 om 15:23

Heli

Jeetje, vier keer in een half jaar! Dat is niet mis...
Laat je dan even weten hier wanneer je geopereerd wordt, dan kunnen we vooraf een kaarsje voor je branden en duimen..

liefs,
Petr

Petr@

Petr@

03-10-2008 om 15:25

Nikus

Een hele dikke kaars voor jou vol kracht en rust...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-10-2008 om 15:25

Anna

Het vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Anna :-)

Anna :-)

03-10-2008 om 17:36

Nikus

Hier ook tranen in m'n ogen bij jouw berichtje. Jullie lieve Mees, nu al weggevlogen. Meis was zul je dr vreselijk missen. Heel veel sterkte gewenst.

Liefs, Anna

Anna :-)

Anna :-)

03-10-2008 om 17:37

Petra's

Lieve Petra's,

Ik vind jullie beide altijd zo attent. Vanavond brandt ik mijn dikke limegroene kaars voor jullie.

Bedankt !

Anna

knevel

knevel

03-10-2008 om 18:25

Nikus

Een kaars voor jou en je moeder. Heel veel sterkte de komende tijd...

liefs Eveline

Jade

Jade

03-10-2008 om 19:35

Nikus,

heel veel sterkte......wat een verdriet

Een kaars voor jou en je moeder*

Voor mijn oma

Omdat haar jongste broer (net 65) vannacht is overleden en ze het daar zooo moeilijk mee heeft. En voor de rest van mijn familie omdat mijn oudoom heel erg gemist gaat worden.

Sascha2

Sascha2

03-10-2008 om 21:06

Voor anouk en haar moeder

Anouk, ik zie net pas je berichten dat je moeder is overleden en afgelopen maandag is gecremeerd. Wat een verdriet zul je voelen. Ik was erg geraakt toen ik me bedacht dat je net een kindje hebt gekregen in juni. Je moeder heeft het maar erg kort mogen meemaken. Ik ben er helemaal stil van...
Sterkte in deze verdrietige tijd!
Sascha (febr.2008)

Voor inger, ga maar, het is goed...

Lieve Inger,

Ga maar lieverd, je hebt genoeg gestreden - hoe triest ook, dit kun je niet meer winnen. Je geest heeft het eigenlijk al opgegeven, maar je lichaam vecht nog... Je broer zei het je nog, ik zorg wel voor mama, je mompelde nog iets waar het enige verstaanbare van was: 'morgen'. Ik brand weer een mooie kaars voor je, dat je rustig heen mag gaan. En voor je dochtertje, man, broer en mama... alle kracht gewenst!

Liefs, Beertje(s)

De strijd is over...

Net dat ik het berichtje heb getikt krijgen we telefoon... je hebt rust. Lieverd, het ga je goed - wat zul je worden gemist, maar het is goed zo. Een lichtje op je weg, en veel kaarsjes voor ieder om je heen. De hemel huil nu voor jou...

Liefs, Beertje(s)

Beertje(s)

Heel veel sterkte met dit verlies! Je hebt gelijk; je wilt iemand niet kwijt, maar je gunt ze tegelijk de rust!

Een brandende kaars voor jullie!

Anouk74

Wat is het verdriet nog vers he? Mijn moeder is overleden op 24 september en de waarheid is ingevallen als een bom. Tot aan de begrafenis was ik sterk en kon ik alles aan en nu voel ik me brak en zoooooooo moe...
Herken je dat?

Een dikke kaars voor ons en voor alle andere vrouwen die hun moeder hebben moeten laten gaan...
...en voor alle anderen die gemist worden!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.