Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nikus

Heel heel veel sterkte meissie. Wat zul je je mama missen.....

Liefs,
Moon32

Och lieve beertje

Altijd zooo lief voor anderen, hoeveel lieve berichtjes en kaartjes heb ik wel niet van je.... Nu heb je zelf een warme omhelzing nodig, een vuur om je aan te warmen. Ik steek een kaars voor je aan, ik wil er voor je zijn.

Nooit meer haar stem horen

is iets dat ik me de laatste dagen pas realiseer.
We hebben haar stem al heel lang niet meer gehoord, al heel lang was ze zo "out" door de morfine, dat ze niets meer kon zeggen, alleen brabbelen...

Laat je troosten door het besef dat het voor haar klaar was hier op aarde. Mijn moeder stierf in het geloof naar haar hemelse vader toe te gaan... Ik hoop het voor haar...

Op deze regenachtige dag weer een kaars voor ons allemaal!

Petra-

Petra-

05-10-2008 om 15:05

Een kaars voor alle sterre kindjes

Een kaars voor jullie, voor iedereen die zonder jullie verder moeten.

Zoveel namen, te veel en ik wil niemand vergeten, dus één kaars voor jullie allemaal!

Anna :-)

Anna :-)

05-10-2008 om 15:35

Nikus

Oh wat weet ik goed waar je nu door moet... Je zit inderdaad in de regelfase, de rest komt in kleine stukjes door en das maar goed ook meis. Tja je voelt je gewoon haast weer een klein meisje he, als je moeder sterft. Ik was 33 toen ze overleed. Pas veel later dacht ik: Kom op Anna, je hebt 33 jaar lang van d'r kunnen genieten. Om een tel later te beseffen dat dat niet uitmaakt voor je gevoel. Al was mijn moeder 126 geworden en ik 100, dan nóg. Het is je móeder.

Wat superpeet zegt over d'r stem horen, ik weet gelukkig in gedachten nóg hoe ze klonk als ze de telefoon opnam of een liedje zong. Of voorlas aan mijn kabouters. Dat zijn dingen om te koesteren.

Heel veel sterkte !!!

Liefs, Anna

Ansulina

Ansulina

05-10-2008 om 16:00

Voor alle

Mama's,Papa's,kindjes,broers,zusjes, die zo gemist worden

_Chrissie_

_Chrissie_

05-10-2008 om 16:00

Nikus

Ik zet een kaarsje naast die van jou en voor jou en je mams een extra kaars! Voor alle dochters die hun moeder verloren hebben...
Liefs en heel veel sterkte de komende tijd!
Christa.

Superpeet

Kaarsje voor jou. Die terugslag kan op zulke rare momenten komen. Ineens je realiseren dat je ze écht weg is... Kaarsje.

Superpeet

Bedankt voor je lieve berichtje, en ook voor jou nog een kaarsje - en voor je mama!

Liefs, Beertje(s)

tonny

tonny

05-10-2008 om 20:16

Voor nikus

Vanmiddag heb ik een kaartje aan je zitten schrijven (gewoon, zo'n ouderwetse he, van papier, en dan een enveloppe en een postzegel en nu lees ik hier (waar ik niet vaak kom) dat je je moeder moet missen. Ach meissie, wat ellendig.

Ik hoop dat de laatste periode met jullie goed is geweest, dat je op een goede manier afscheid hebt kunnen nemen. Heel veel sterkte en moed gewenst... Je moeder verliezen, dat gaat diep...

Dikke kus,

Tonny

Geerke

Dank je wel lieverd, he - wat doet me dat goed! Zit hier geregeld dik in de tranen, heb ook zo te doen met hun dochtertje... We zijn achteraf echt precies op tijd geweest, de volgende dag kon men helemaal geen contact meer met haar maken. En nu heeft haar beste vriendin en haar moeder in ieder geval nog een omhelzing van haar gehad, zo goed en kwaad als het ging.

Donderdag om 14.00 uur het definitieve afscheid.

Ik brand voor jou ook een kaars Geerke, en voor jullie lieve kanjer Enzo*!

Liefs, Beertje(s)

Voor alle dierbaren die worden gemist...

...een grote fakkel erbij, voor groot en klein verdriet. Voor vers verdriet en 'ouder' verdriet, wat vaak ineens weer zo vers kan zijn!

Liefs, Beertje(s) - die haar moppie weer eens extra stevig heeft geknuffeld... pfff, wat zijn we toch rijk zo met z'n drietjes......

Mieke

Ik denk ook nog vaak aan je collega, aan dat niet te bevatten bericht. Ik plaats er nog een mooie kaars met 7 lontjes bij...

Liefs, Beertje(s)

En nog een zee...

...van kaarsjes erbij, 'gewoon' voor iedereen hier die het om welke reden ook zo goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Wendy B.

Wendy B.

06-10-2008 om 09:16

Nikus

Ik brand er nog maar eentje voor je...

Wendy

Nikus

Lieve Nikus,

Ik lees hier dat je moeder is overleden ... vreselijk voor je! Zoals je misschien nog weet (?) heb ik ook veel te vroeg mijn moeder moeten missen - ik was 35 toen. Het is echt niet niks, om je moeder te verliezen. Om nog ergens een lichtpuntje te zoeken, gelukkig heeft ze je zonen gekend, en kan ze nu goed voor Daantje zorgen daarboven. En potverdorie ook alweer in de herfst!

Extra dikke kaars voor jou, liefs en heel veel sterkte.
Marlou

hump

hump

06-10-2008 om 10:02

Voor alejandra

Ik wil heel graag een grote kaars branden voor Alejandra. Een meisje van 11 die gisteren plotseling is overleden. Vandaag wordt sectie verricht om de exacte doodsoorzaak te kunnen vaststellen. Maar het vermoeden bestaat dat het door de bof komt of door hersenvliesonsteking. Ik ken Alejandra niet echt, maar wel haar zus Sophie. Ik wil haar en haar broerje en ouders heel veel sterkte wensen om dit enorme verlies te kunnen dragen. Ook de leerkrachten en kinderen van de Emmausschool wil ik vele sterkte wensen. Weer een kind van deze school die komt te overlijden. wanneer houdt het eens op?

Wilma

Wilma

06-10-2008 om 15:50

Ach beertje

Voor jou ook een dikke kaars, sterkte !!

Groetjes, Wilma

Petra-

Petra-

06-10-2008 om 22:26

Beertje

voor jou een krachtige vlam!

Petra-

Petra-

06-10-2008 om 22:27

Voor iedereen

die het zo hard nodig heeft, een kaarsje met een krachtige vlam!

Voor

Nikus, vandaag de uitvaart van je moeder. Ik denk aan je....
Mijn neef, vandaag ook jouw uitvaart. Wat zal het moeilijk zijn voor jouw nabestaanden.
Voor de vrouw van man's collega. Gisteren bevallen en zelf de nacht door moeten brengen op de IC. Ik hoop dat je snel mag genieten van je zoon!!
Voor de vrouw van mijn collega. Ik hoor net dat je gevallen bent op je zwangere buik. En het lijkt niet zo goed. Een hele dikke vlam voor jou en het kleintje in je buik.
En voor de vrouw van mijn leidinggevende. Al 11 dagen overtijd. Hopelijk mag je nu snel van je kleintje gaan genieten.
Het is even teveel nu..........
Liefs, Isabel

Nikus

Een kaars voor jou en je dierbaren. Vandaag zal een 'definitief' afscheid worden, en toch ook weer niet.
Sterkte!

Een dikke kaars....

... voor iedereen hier die het weer zo goed gebruiken kan!

En bedankt voor 'mijn' kaarsjes!

Liefs, Beertje(s)

Alejandra

Net als Hunp wil ik een kaars aansteken voor Alejandra.
Vanavond afscheid wezen nemen, maar wat is het onwerkelijk...11 jaar oud.

De kaars is ook voor haar ouders, zus en broertje!!

Maatje

Maatje

08-10-2008 om 21:18

Een kaarsje

Voor jou, M., een mooie diepblauwe kaars met zo'n 'van ondoorzichtig glas'-rand er om heen. Want het wordt dan wel mooi weer, uitwaaien zal-ie de komende dagen niet, maar ik ben bang voor wat daarna komt, bang voor de slechte dagen die ongetwijfeld komen gaan. Ook op díe dagen brandt de kaars; tegen weer en wind bestand. Jij lijkt dat ook te zijn; je bent sterk. Maatje.

Petr@

Petr@

08-10-2008 om 22:30

Kaatje

Een dikke kaars voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

09-10-2008 om 07:49

Een kaarsje voor vandaag

war iedereen zich aan kan warmen, kracht uit kan halen!

Ook van mij

een brandende vlam voor alle mensen die zich willen warmen...

Wilma

Wilma

09-10-2008 om 09:39

Voel ik daar de warmte

van kaarsjes die niet speciaal voor één iemand bestemd zijn. Waar ik me ook even aan mag verwarmen. Joepie. 'k Zit niet depri achter de geraniums en ben niet enorm down. Maar ik ben twee kamers aan 't inrichten, één stoere tienerkamer en één rozer-dan-roze meisjeskamer. Maar ik had zó graag nog een kamer willen inrichten. Of die ene tienerkamer van een stapelbed voorzien. Zo graag nog die ene puber erbij gehad. Al blijft 't zo moeilijk om 'm me als puber (beginnende puber) voor te stellen omdat ik 'm alleen als babietje gekend heb.

Van druk bezig zijn met meubels en tierelantijnen kan ik dan ineens overvallen worden met nog weet-ik-wat in mijn handen en mijmer even weg, even weg naar .... tja, naar wat eigenlijk, naar hoe 't had moeten zijn, naar dat verleden, naar de hemel, nou ja, waar dan ook naartoe ... naar hém !

Wilma

Wilma

Wilma

09-10-2008 om 09:42

Mien

Ik zie je niet zoveel meer hier, maar je zult hier ongetwijfeld zo nu en dan (of heel vaak ) lezen denk ik. Gister toen ik de roze gordijnen stond uit te zoeken in de winkel, moest ik aan je denken weet je dat. Dat je ook roze (of paarse of gele of glitterdeblingbling) gordijnen had moeten uitzoeken ... Dat je ook meubeltjes had moeten verven (en da's wel aan je besteed, iets oppimpen). Dat je mooie Fleur ook een prachtig meidenkamertje had moeten hebben. Dat ze er gewoon had moeten zijn.

Moest ik aan denken, aan jou, aan haar, zoals zo vaak, maar nu middenin de winkel met de gordijnen in mijn hand.

Dikke kus !

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.