Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

09-10-2008 om 13:34

Wilma

aan de klus en wat had je graag voor jullie Martijn ook een mooie puber-kamer gemaakt. Misschien was het wel zo'n puinhoop geweest dat je r niet eens door kwam... ook goed, alles beter dan dit. Knuffel met een warme zonnestraal stuur ik jouw kant op...

Petra-

Petra-

09-10-2008 om 13:36

Mien

wat Wilma beschrijft gebeurt mij ook, zo opeens midden in een situatie denk ik aan jullie en Fleur.....

Voor jullie ook een knuffel en een warme zonnestraal!

krin

krin

09-10-2008 om 21:26

Voor thymo

Een Ajax-kaars, of is dat te suf? Jij wil helemaal geen kaars, jij wil oud genoeg worden om naar de middelbare te gaan, een scooter te kopen, volwassen te worden. En dat zit er ver***** niet in.

Petr@

Petr@

10-10-2008 om 07:50

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Wilma

Oooooo, wat lief (dat je me miste en dat je aan ons moest denken!) We waren op vakantie (zon en iets teveel regen, maar dat mocht de pret niet drukken!)

Dikke smok terug!
Liefs, Mien

Petra-

Dank je, het is heerlijk om zo nu en dan eens zulke berichtjes te treffen!

Liefs, Mien
(PS. hoe gaat het met jullie zelf?)

Brenda

Brenda

10-10-2008 om 14:37

Voor mijn vader

Bijna 9 maand ben je er niet meer.
Lieve, lieve Pap... ik mis je zo vreselijk......

_Chrissie_

_Chrissie_

10-10-2008 om 15:11

Brenda

Kaarsje voor jou en je pappa!!!!
Christa (ook pappa-loos :o( )

Voor wouter en de andere bromfietser

Vanochtend kwam aan jullie leven een einde. Pas 17 jaar waren jullie, op weg naar school. Zoiets verwacht je niet als ze 's ochtends de deur uit gaan.........

Petra-

Petra-

11-10-2008 om 20:46

Voor bas

een half jaar.... een kaarsje voor jouw grote liefdes: Kaat, Merlijn, Mirthe en Ianthe, een kaarsje voor kracht!

Jade

Jade

11-10-2008 om 21:32

Ernst-paul hasselbach....

....is dood. Ik schrik me naar.......ik volgde vaak zijn programma´s op tv.....

Een kaars voor zijn gezin.

Wendy B.

Wendy B.

12-10-2008 om 08:51

Nikus

Een grote kaars met een fel lichtje...

maman5

maman5

12-10-2008 om 12:02

Voor mijn nichtje

Een warme, felle kaars voor mijn nichtje met wie het zo slecht gaat dat ze haar 42e verjaardag, volgende week, niet gaat halen. Ook een kaars voor haar man en 4 kanjers van kinderen en haar ouders voor wie het zo zwaar is.

reina

reina

12-10-2008 om 18:31

Voor n

Lieve meid, op dit moment kan ik alleen maar hopen en bidden dat je het redt. Ik weet niet of je achteraf blij zult zijn dat je wanhoopsdaad niet gelukt is, maar voorlopig ben ik alleen maar heel opgelucht dat je op tijd gevonden bent. Je weet dat hier 's avonds altijd kaarsjes branden, zolang je niet terug bent brand ik ze voor jou... Sterkte lieverd.

Petra-

Petra-

12-10-2008 om 21:45

Voor dropke

een kaars, omdat die ene dag niet terug te draaien is...

Petra-

Petra-

12-10-2008 om 21:48

Voor mijn vriendinnetje*

zaterdag reden we langs jullie mooie huis, het lijkt onbewoond... het kan ook eigenlijk niet anders, iemand anders hoort daar niet. Jullie zouden daar moeten wonen... De tijd gaat hard, maar het doet nog zo zeer, ik mis jullie zo vreselijk!

Petra-

Petra-

12-10-2008 om 21:49

Vriendinnetje

morgen begin je met bestralingen, en ooh ik hoop en bid dat je het gaat redden. Is het tegen beter weten in? Ik hoop zo dat mijn gevoel niet klopt....

Mariska S.

Mariska S.

12-10-2008 om 22:57

Kaarsje

Je bent veilig terug van vakantie, uitgerust en bruinverbrand. Maar nu horen we steeds meer berichten dat het 'in de familie' zit. Dinsdag naar de cardioloog voor de uitslagen... Daarom hier een hoopvolle kaars voor je, (o)pa!! Ik ga met je mee, je hoeft niet in je eentje (ook al zeg je stoer dat het nergens voor nodig is).
Kus, Maris en de kindjes

Petr@

Petr@

13-10-2008 om 11:30

Petra-

Dikke kaars vol hoop voor je vriendinnetje... Ga er nu IRL ook meteen een voor haar aansteken.
Hoe lang moet ze bestraald worden?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-10-2008 om 11:31

Mariska

Ook voor jouw vader een dikke kaars vol hoop...

liefs,
Petr@

reina

reina

13-10-2008 om 11:55

Petra

Ook ik brand een kaarsje voor je vriendinnetje. Sterkte!

Petra-

Een kaars voor jou en je vriendin...

Dan gelijk ook maar een voor mijn vriendin die in december, na 16 maanden ziek zijn, kuren en bestralingen, eindelijk "klaar" is en in februari weer wil gaan werken!!! Ik ben zo trots op haar! Zesendertig jaar, drie jonge meiden en een fantastische man... Het had zo anders kunnen lopen...

Petra-

Petra-

13-10-2008 om 14:04

Kaarsje voor

P en zijn ouders, gewond geraakt bij een brand van hun caravan. Alledrie nu zover uit elkaar in verschillende ziekenhuizen. Laat het alsjeblieft allemaal goedkomen!

maman5

maman5

13-10-2008 om 18:29

Close your eyes

Speciaal voor jou, "Close your eyes" omdat het zo bij je past. Je hebt de oneerlijke strijd gestreden en verloren. Gistermiddag ben je van ons heen gegaan. Een kaars voor de mensen om je heen die nu zonder jou verder moeten. Je kinderen, je man, ouders, broer, zus en verder familie.


http://nl.youtube.com/watch?v=ulsboqpa7K8

En ook een kaars voor mijn moeder en ons kleine mannetje. Ik mis jullie nu vreselijk.

xxx

krin

krin

13-10-2008 om 20:45

Voor mayte*

en Vincent, gewoon omdat ik aan jullie dacht.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

13-10-2008 om 21:43

Voor baby jip

Nog maar een paar dagen oud en nu al heel erg ziek, een bacteriele infectie waarschijnlijk... ze zijn het aan het uitzoeken...

Een kaarsje voor Jip en haar mama!!

Petra-

Petra-

13-10-2008 om 22:13

Vriendinnetje

een kaarsje voor jou voor de komende twee weken, je zei vanmiddag dat het nu al niet meer te doen is, en vandaag was pas de eerste....Een kaarsje voor hoop en kracht!

Petra-

Petra-

13-10-2008 om 22:14

Kaarsje voor de nacht

het laatste nieuws van ons schoolgenootje en zijn ouders is niet goed. Jullie zijn niet bij elkaar en worden in slaap gehouden, alsjeblieft laat dit goed aflopen!!!!!

Dropke

Dropke

13-10-2008 om 22:58

Petra-

ik zet er een kaarsje naast en ook voor je vriendinnetje...

Dropke

Dropke

13-10-2008 om 22:59

Voor nikus en purk

omdat het opruimen van een huis, voelt als het opruimen van haar leven...sterkte

Dropke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.