Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

14-10-2008 om 08:31

Mayte, mark en nouska

Omdat het vandaag feest had moeten zijn. In gedachten bij jullie.
Liefs, Gerdina

Voor vincent

zo sterk
zo dapper
zo mooi
zo kwetsbaar
zo gemist
Voor jou vandaag een speciale kaars!
Liefs, Mien

Petra-

Petra-

14-10-2008 om 10:11

Vincent

een mooie kaars voor jou, je papa, mama en zusje!

knevel

knevel

14-10-2008 om 10:49

Voor vincent

4 kaarsjes voor jou, Vincent.

Mim

Mim

14-10-2008 om 11:26

Voor mijn vriendin

Lieve vriendin en collega. Mijn gedachten zijn bij jullie. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd (waarvan niemand weet hoelang deze gaat duren).

Voor vincent*...

Wat kan ik zeggen, zit hier met een dikke brok en waterige oogjes... je had hier moeten zijn. Een mooi krachtig kaarsje voor jou, kleine vent. En voor ieder die jou zo mist.

Liefs, Beertje(s)

Petra...

Ik zet er een mooi krachtig kaarsje bij voor je vriendinnetje, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor baby jip...

...een kaarsje voor hoop en kracht, dat je dit mag overwinnen!

Liefs, Beertje(s)

Maman5...

Ik plaats er een kaarsje bij voor je nichtje en gezin. De nicht van mijn man verloor ook de strijd, 41 jaar, vorige week donderdag was het afscheid. Ik voel met je mee... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Voor inger...

Nog een mooie kaars voor jou en je gezin wat je veel te snel achter moest laten. Ik hoop dat je rust zult vinden en vrede... Je dochtertje en man zijn sterk, je moeder en broer ook... maar wat wordt je vreselijk gemist, we zullen er voor ze zijn net als velen. Het afscheid donderdag was prachtig in alle verdriet, ontroerend mooi, luchtig... ik geloof dat je het niet anders had gewild.

Kussen in de wind naar boven.
Liefs, Beertje(s)

Een grote fakkel...

Er zijn weer zoveel berichtjes, voor iedereen een grote fakkel erbij voor kracht, hoop, troost, licht en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Digna...

Speciaal nog een mooi kaarsje voor jou en 2 kleine lang-brandende kaarsjes ernaast, waar je hopelijk wat kracht en troost in kunt vinden. Alweer 3 jaar terug, pas 3 jaar...

Liefs, Beertje(s)

_Chrissie_

_Chrissie_

14-10-2008 om 15:43

Een hele rij kaarsen

Voor een ieder die dat wel kan gebruiken! Ik noem expres geen namen dit keer.... Het zijn er teveel helaas :o(
Knuffel en sterkte voor iedereen in dit draadje!
Christa.

Mariska S.

Mariska S.

14-10-2008 om 22:43

Petr@

Dank je wel
Die hoopvolle kaarsjes hebben toch zeker wat geholpen, want er waren op zich geen rare dingen. Geen infarct gehad of zo, bloed en andere uitslagen waren goed. Toch volgt eind oktober een catheterisatie om te kijken of de kransslagader(s) niet dichtgeslibt zijn. Maar tot zo ver goede berichten gelukkig!
Mariska (nu erg opgelucht)

Petr@

Petr@

14-10-2008 om 22:59

Mariska

Geweldig nieuws!
Op naar goede berichten in oktober...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-10-2008 om 23:00

Vincent*

Vier kaarsjes voor jou, kleine man, die eigenlijk gewoon op een verjaardagstaart hadden moeten staan...
En een dikke kaars voor jouw pappa, mamma en zus die jou zo ontzettend missen...
liefs,
Petr@

Och vincent

Voor jou kleine man, 4 mooie kaarsjes. En voor iedereen die jou zo mist.
Liefs, Mickey

Voor vincent

Omdat het jouw dag was gisteren.
Ik was pas vreselijk laat thuis anders had ik hier gisteren al gepost. We vergeten het niet, je had er alleen zo bij moeten zijn..... lieverd je wordt zo vreselijk gemist....
Een warme kaars voro je pappa, mamma en je lieve zus Nouska, en eentje voor jou natuurlijk lieve schat!!
Geerke, Hans, Reimer, Enzo* en Neo

*Twinkel*

*Twinkel*

15-10-2008 om 08:56

Voor indy

Al zo lang, zo dapper geweest! Dag kleine meid, rust zacht!

Petra-

Petra-

15-10-2008 om 09:49

Een kaarsje

voor jullie, hopelijk gaan ze ervoor zorgen dat jullie iig in hetzelfde ziekenhuis zijn, bij elkaar. En hier bidden en hopen we op een goed herstel van jullie alledrie!

Petra-

Petra-

15-10-2008 om 09:50

Voor een vriendinnetje

die in twee weken tijd weer een sterfgeval in de familie mee maakt. Kaarsje voor jullie voor kracht!

Inger* en hans...

Vandaag jullie 9e trouwdag, ik plaats een mooie kaars voor jullie en ook voor je dochtertje... omdat 'samen' nu ineens zo heel anders is.

Liefs, Beertje(s)

Voor een klein meisje van 4

Een kaarsje voor het zusje van een klasgenootje van mijn oudste. Ik hoorde vandaag van hun mama dat er CF bij de kleine meid is geconstateerd...

Petra-

Petra-

16-10-2008 om 09:06

Kaarsje

voor kracht, hoop, liefde en vriendschap om zware tijden door te komen!

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

16-10-2008 om 10:33

Met baby jip

gaat het gelukkig een stuk beter nu de antibiotica zijn aangeslagen. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag met haar mama!!

Nog een kaarsje!

Hasse

Voor dropke

....omdat het zo zwaar is allemaal, blllll. Jij kunt wel een kaarsje gebruiken.
liefs Geerke

mee1977

mee1977

17-10-2008 om 11:35

Voor a en zijn gezin

wat een heerlijke week had moeten worden in Turkije tijdens de vakantie is uitgelopen in een nachtmerrie.

A je zat nog zo vol levenslust, je genoot van je dochtertje van 4, je vrouw, je zoon uit je eerste huwelijk en van de oudste 2 meiden van je vrouw.
Je bent pas begin 40, hoe oneerlijk kan het dan wezen, dat je tijdens het genieten van een vakantie met jouw gezin, dat je een hartaanval krijg, die je helaas niet overleefde.

Sinds gisteren ben ik in gedachten bij J, hoe moet zij zich daar voelen, met jullie kleine meid, in een vreemd land met een vreemde taal, en dan het verdriet en onmacht om jouw verlies...

A voor jouw brand ik een grote kaars, dat je goed aan andere zijde mag komen.

Verder brand ik voor J een grote kaars, na zoveel ellende het echte geluk bij A gevonden en hem dan zo snel te moeten verliezen.
Voor jullie dochter, jouw zoon en de dochters van J. ook een grote kaars, hoe oneerlijk kan het leven zijn!!

Petr@

Petr@

17-10-2008 om 15:50

Anna

Op deze zonnige dag het vrijdagkaarsje voor jou vol warmte...
liefs,
Petr@

Zofia

een kaarsje voor jou, voor jullie. Voor de strijd, voor de onmacht, voor de afnemende gezondheid, voor de zorgen, voor.. Er is helaas teveel, wens jullie alle sterkte en kracht en wilde dat ik een oplossing wist (maar ik weet geen andere dan ´kom weer naar NL´...maar dat zal wel geen optie zijn?)

Liefs en sterkte! Mien

Anna :-)

Anna :-)

17-10-2008 om 23:02

Petr@

Dank je wel ! Doet me zo goed ...!

Liefs, Anna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.