Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

01-10-2008 om 13:35

Heleboel kaarsjes

voor iedereen die wel wat warmte en licht kan gebruiken. Ik zie in deze draad weer veel te veel namen staan...

Speciaal een kaarsje voor Nikus en haar moeder en een "de dag erna" kaarsje voor superpeet... De hemel huilde gisteren met jullie mee, hopelijk hebben jullie het tijdens de begrafenis een beetje droog gehouden.

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-10-2008 om 13:42

de laatste is voor mijn oudste zoon. Ik weet even niet meer wat ik met hem aan moet, en ik ben het zo zát, dat zorgen maken om hem, dus voor mij zelf een klein kaarsje voor rust, in m'n hoofd..

Petr@

De hemel huilde idd met ons mee

gisteren...
En vandaag nog harder...
't Is gek, ik heb de afgelopen maanden niet veel gehuild, maar gisteren, toen alles achter de rug was, brak ik! En eigenlijk is dat nog niet over. Als ik alle berichtjes lees word ik helemaal wee van binnen...

Voor iedereen die het nodig heeft; een dikke kaars voor licht en warmte!!!

Petra-

Petra-

01-10-2008 om 20:22

Och superpeet

een dikke knuffel, het is zo zwaar...

Het is dan wel geen vrijdag

... maar ik steek toch vast een kaarsje aan, voor al die mama's die er niet meer zijn. Ik lees in het draadje hieronder veel verdriet, Superpeet hierboven, en nog zoveel meer mama's, ook mijn eigen mama.
Een mooie grote kaars in een lantaarntje, zodat hij niet uitwaait met dit snertweer.

Liefs, Mickey

Jolijt

Jolijt

02-10-2008 om 08:36

Voor nikus

en haar mama, die als mama en als oma nog lang niet gemist kan worden.
Wat gaat het snel... ik hoop dat het een vredige overgang mag zijn.
Ik denk aan jullie.

Wilma

Wilma

02-10-2008 om 09:03

Martijn*

Hai lieverd,

vandaag je broer jarig, een tiener al. Wat had ik je graag hier gehad. Je ook om kwart voor drie uit de klas gepikt, dan naar je zusje en dan samen naar de klas van Tijmen om daar erbij te zijn als hij uitdelen mag.

Jij samen gisteravond met ons de slingers ophangen, jij vast nog wat gek doen, of juist niet en serieus er een hele mooie kamer van maken. Samen met je vader de coolste Pokémonplaten uitprinten om zo een pokémonslinger te maken.
Iets leuks kopen voor 'm van je eigen geld, samen met mij en je zusje.

Och lieffie, 'k zie 't allemaal zo leuk voor me. 't Is niet zo. We hebben 't écht heel fijn hier met ons viertjes en met jou in ons hart erbij, maar oh oh oh, wat zou ik je er graag lijfelijk bij gehad hebben.

Kus in de wind voor je ....

Mama.

Petra-

Petra-

02-10-2008 om 09:32

Wilma en martijn

Een kaarsje voor jullie, omdat je zo gemist wordt!

Petra-

Petra-

02-10-2008 om 09:40

Nikus

een kaarsje voor jullie, voor kracht en liefde!

Voor pilar....!

Lieve Pilar
Nu alles niet zo vlekkeloos verloopt en mensen zo bot tegen je doen - mensen waarop je juist zou moeten kunnen vertrouwen - ene dikke warme kaars voor jou. Hou nog even vol meid, die kleine komt er gauw aan.... liefs en kus Geerke

Voor martijn* en wilma

Ik zou willen Wilma dat het zo was als je voor je ziet....

Lieve marjon

Ik denk heel veel aan je. En aan je meisjes. Twee warme kaarsjes voor hen!

Bastet

Bastet

02-10-2008 om 11:41

Martijn

Wat wordt je broer al groot!Je wordt gemist,vandaag nog meer dan andere dagen.Kus in de wind voor jou.
Liefs,Bastet

_Chrissie_

_Chrissie_

02-10-2008 om 14:40

Ach lieve wilma

Gefeli met je tienerzoon meis! Kreeg tranen in mijn ogen van je berichtje......
Kaarsje voor Martijn*, taart voor de jarige en een hele dikke knuffel voor jou en je wederhelft!!!!!
Kus, Christa.

Voor wilma en martijn

Ik zet er eentje bij. Op een dag als vandaag staan er nooit teveel.

Voor mijn neef

Al hadden we dan al jaren geen contact meer, ik schrik enorm van het berichtje dat ik net las: jij bent overleden. Jij hebt de beslissing genomen om uit het leven te stappen.
Dag grote neef, ik hoop dat je je rust hebt gevonden.

Mieke

Dat weet ik niet eigenlijk..... maar dat denk ik niet. Hij is (voor zover ik de berichtgeving goed begrepen heb) in de nacht van zondag op maandag overleden.

Petra-

Petra-

02-10-2008 om 21:11

Och pinda

een kaarsje voor jou!

Petra-

Petra-

02-10-2008 om 22:52

Voor mijn meisje

het is zo moeilijk, het zit niet mee. De medicijnen doen niet wat ze moeten doen en daarbij is het ook psychisch zwaar voor je. Ik zie je worstelen, en kan er alleen maar voor je zijn. Je wil niet anders zijn....en de ander kinderen zijn zo hard.
Een kaarsje voor jou, ik weet zeker dat het goed komt en mama en papa zullen er altijd voor je zijn!

Wendy B.

Wendy B.

02-10-2008 om 23:26

Nikus

...

Bastet

Bastet

03-10-2008 om 07:41

Ach nikus

Wat snel...sterkte!!
Bastet

Voor nikus

Sterkte meid. Wat is dat snel gegaan....
Liefs, Isabel

Nikus

Wat een verdriet. Al zag je het aankomen, wist je dat het gebeuren zou, weet je dat het beter is; het is en blijft je moeder waarvan je voorgoed afscheid hebt genomen...
Ik hoop dat haar sterven rustig en vredig gegaan is, voor je moeder, voor jou en voor de andere nabestaanden... Ik denk aan je en brand een kaarsje voor onze moeders...

Petra-

Petra-

03-10-2008 om 09:08

Lieve nikus

het mag niet, het kan niet, altijd te snel, altijd te plotseling....een dikke knuffel en een grote vlam voor kracht!

Nikus

Sterkte meid! Wat krijg je veel op je bord...

Petra-

Petra-

03-10-2008 om 09:51

Tranen

biggelen over mijn wangen, het berichtje van Nikus is zo confronterend.
3 oktober 1994, de laatste dag van mijn mama hier op aarde...in de nacht erna stierf ze. Mijn papa belde me om te zeggen dat mijn mama er niet meer was...
En nu zoveel jaar later, lijkt het gister dat het is gebeurd. Ik mis haar zo vreselijk!

Lieve mam, ik neem je mee in mijn hart, waar ik ook ga en sta.

Voor petra- twee keer

voor je meisje en voor jezelf xxx

Voor nikus

omdat je verder moet

En voor isabel

Jaren geen contact - toch schrik je hiervan. Zo dieptragisch als mensen er zelf uit stappen. Wat is er in je omgegaan....

Nikus

Och meis... een zee van kaarsjes voor jou en je dierbaren...
(ook hier flashacks...)
Lin

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.