Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ari69

Ari69

27-09-2008 om 20:21

Ach nikus

een dikke kaars voor jullie. Sterkte!!!

Petra-

Petra-

27-09-2008 om 21:20

Voor onze vrienden

Die vanmorgen hun vader en opa hebben moeten laten gaan, een kaarsje voor kracht!

Petra-

Petra-

27-09-2008 om 21:21

Nikus

Ja de tijd gaat hard, maar herinneringen blijven! Het warme gevoel als je aan iemand denkt... het blijft net als het gemis.

Petra-

Petra-

27-09-2008 om 21:25

Nikus

Met heel mijn hart hoop ik dat je moeder rustig uit haar lijden verlost zal worden. Opgewacht door jullie Daan...

Kaarsje voor jou nikus

en voor je moeder..... en een knuffel erbij.

Een grote fakkel...

...voor iedereen hier die het zo goed gebruiken kan, een grote fakkel met fikse vlam... warmte, geloof, troost, hoop, kracht en zoveel meer.

Liefs, Beertjes(s)

Voor de nicht van mijn man...

...plaats ik er ook weer een mooie dikke kaars bij. Vage berichten gekregen via een oom, er is nu constant iemand bij haar... wat betekend dit ineens? ze zou weer een stootkuur krijgen... we durven nu niet meer te bellen. Die oom gaat er morgen naar toe en laat ons dan weten hoe of wat... wat een rotgevoel, nare gedachtes bekruipen mij... Een dikke kaars voor jou en je gezin, toe... we willen hoop blijven houden!

Liefs, Beertje(s)

Voor may

omdat ik weet hoe zwaar het is als je je moeder niet meer om je heen hebt - een dikke warme kaars voor jou,
liefs Geerke

Nikus

Ik snap je dubbele emoties over je moeder zo goed.
Je wilt haar niet laten gaan, maar je gunt haar de rust... Ik hoop dat het uiteindelijk voor haar en voor jullie tot een goed einde komt. Echt, dan kun je er vrede mee hebben... Een dikke kaars voor jullie!

Vanavond is de condoleance van mijn moeder; morgen gaan we haar begraven...

Petra-

Eeen hele kring van fakkels die de hele maand oktober voor je blijven branden!

Petr@

Voor jou ook een mooie kaars! Bedankt voor alle liee berichtjes die je hier voor iedereen achterlaat!

Voor iedereen

die hier regelmatig iemand een hart onder de riem steekt... Het heeft mij gesterkt allemaal!
Bedankt!

Nathalie v.d Burg

Nathalie v.d Burg

29-09-2008 om 09:13

Fenna

Lieve Fenna had vandaag 4 jaar moeten worden, maar dit liep allemaal anders.
Ik mis haar nog steeds en vandaag denk ik extra aan haar en haar papa, mama en zusjes.

Vlinderkusjes van Nathalie

mee1977

mee1977

29-09-2008 om 09:40

Fenna*

Naast de kaars van Nathalie zet ook ik een kaars voor Fenna*
Vol spanning had je vanmorgen met je zussen mee moeten lopen naar school, waar jouw eerste schooldag had moeten beginnen..
Jij had vandaag de mooie traktatie's moeten uitdelen.

Ook voor je ouders en je 3 zussen een kaarsje. Vanuit de andere kant van de stad word er vandaag aan jullie gedacht.

Nikus

voor jullie en je moeder een kaars... wat komt er weer veel op jullie pad.

Voor iedereen

die een dierbare moet missen; een kaarsje om te blijven beminnen en nooit te vergeten.

En heel egoistisch

ook eentje voor mezelf. Omdat de laatste operatie weer niet geholpen heeft. Zucht. Wanneer komt het einde nou eens in zicht...

Voor inger...

Lieve Inger (nicht van mijn man), deze keer noem ik gewoon je naam hier... Het gaat echt niet goed nu, je hebt nog wel chemo, thuis, met morfine erbij, en er is constant iemand bij je... Enkele maanden terug heb ik nog muurschilderingen gemaakt op de kamer van je dochter, jij en je man hadden heerlijk voor ons gekookt! De laatste keer aan de telefoon, nog geen 2 weken terug, hield je de moed er ook nog in. Deze nieuwe pijn voelde niet als kanker zei je... de laatste controle berichten waren ook optimistisch. Maar nu dan plots deze berichten. M'n hart gaat naar jullie uit, en ieder om jullie heen. Hoe lang hou je dit nog vol... ik hoop zo dat jullie nog een mooie tijd gegunt is samen, al zal het altijd veel te kort zijn!

Een dikke kaars voor jou, je man en dochter.

Liefs, Beertje(s)

Voor esther...

Lieve Esther, grote vriendin van ons moppie, je lijkt het niet goed te beseffen, dat het nu echt slecht gaat met je mama. Wat kan ik me dat indenken, jullie hebben al zoveel meegemaakt, vanaf je geboorte, je weet niet beter dan dat je moeder vaak het ziekenhuis in en uit moest. Alle kuren, de operaties... ze heeft ook nooit geklaagd, dan kan het nu toch niet ineens echt slecht gaan? Een extra kaarsje hier voor jou, ook een voor je papa en je oma en je oom (moeder en broer van je mama) die deze tijd dicht bij elkaar zijn.

Liefs, Beertje(s)

Floor vd Velden

Floor vd Velden

29-09-2008 om 20:01

Voor jasper

Vanochtend, in alle vroegte heeft de kleine maar o zo dappere Jasper de strijd verloren. Moe van het vechten is hij vredig ingeslapen. Mijn gedachten zijn bij de ouders en broertjes van Jasper.
Floor, Arjan, Vera*, Emma, Sophie, Morris, Julia en Suze*

Petra-

Petra-

29-09-2008 om 22:53

Fenna

een mooie kaars voor jou , je ouders en je zusjes. Wat gaat de tijd toch hard...

Petra-

Petra-

29-09-2008 om 22:53

Heli

voor jou een kaarsje met kracht, om door te gaan,ook als het allemaal zo tegenzit!

Petra-

Petra-

29-09-2008 om 22:54

Voor jasper

weer een sterrekindje erbij...

Petra-

Petra-

29-09-2008 om 22:55

Superpeet

een kaarsje voor jou, voor die moeilijke tijd, een kaarsje om je aan te warmen om kracht uit te putten!

Petra-

Petra-

29-09-2008 om 23:01

~voor mijn vriendinnetje

Ben ik nou gek, of gaat het echt steeds slechter? Morgen hebben jullie weer een gesprek, alsjeblieft mag er een wonder plaatsvinden? Nu?!

Petra-

Petra-

01-10-2008 om 08:04

Een kaarsje

voor iedereen die het zo hard kan gebruiken, de dagen worden korteR, het is minder lang licht. Voor vele mensen van hier moeilijke dagen voor de boeg.
Een kaarsje voor kracht en warmte!

marjon70

marjon70

01-10-2008 om 11:45

Eventjes voor ons......

Het is oktober.
Even gaan mijn gedachten terug naar oktober twee jaar geleden.
1 oktober 2006 was ik zwanger van een prachtige eeneiige tweeling.
10 oktober hoorden we dat het twee meisjes waren.
20 oktober met spoed naar het LUMC.
21 oktober geopereerd en één meisje overleden in mijn buik.
22 oktober andere meisje overleden in mijn buik.
23 oktober bevallen van Eveline* en Giselle*
30 oktober crematie.

1 oktober 2008 overvalt me het gevoel van verlies en rouw weer even.
Daarom een dikke kaars voor mijn gezin en twee kleine kaarsjes voor mijn meisjes.
Kus mama xx

Petr@

Petr@

01-10-2008 om 13:28

Marjon

Een dikke kaars voor jou en je gezin. Ik kan mij zo voorstellen dat je de maand oktober het liefst overslaat.
En twee roze kaarsjes voor Eveline* en Giselle*...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-10-2008 om 13:29

Heli

Een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-10-2008 om 13:31

Petra-

Ook voor jouw vriendin een dikke kaars vol hoop op dat wonder...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.