Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jade

Jade

23-09-2008 om 21:35

Voor purk...

Heel veel sterkte voor nu en in de toekomst....

X Jade

Petra-

Petra-

23-09-2008 om 23:20

Purk

Een grote vlam voor jou!

Petra-

Petra-

23-09-2008 om 23:20

Fladderbeestje

voor jullie een kaarsje...

Voor kaatje en merlijn

Uitgerekend naar deze dokter moeten vandaag. Daar kunnen ze beslist wel een kaarsje bij gebruiken.
Een kaarsje met een knuffel voor jullie.

Wendy B.

Wendy B.

24-09-2008 om 20:11

Voor jou

Omdat de hoop vervlogen is... wéér vervolgen... Ik weet inmiddels hoe belangrijk zij voor je is en nu moet je haar los gaan laten...

Voor jou een kaars, een fakkel, een grote vuurkorf!

Ari69

Ari69

24-09-2008 om 22:36

Voor h

voor jou en voor je kinderen een dikke kaars. Omdat jullie nu zonder lieve vrouw en moeder verder moeten. We zullen haar nooit vergeten.

Meelever

Meelever

25-09-2008 om 14:43

Thijs

een kaarsje voor jou. Een kaarsje voor jouw papa en mama die je zo ontzettend missen. Je had er gewoon nog moeten zijn.

Voor mari

Gewoon een kaarsje voor jou. Je kunt het echt wel gebruiken, zo'n tussendoorkaarsje.

Voor mijn moeder

Mijn moeder is gisteravond overleden...
Voor haar de kaars die mijn dochter haar niet meer kan geven...

emmonis

emmonis

25-09-2008 om 21:08

Voor superpeet

Een kaarsje voor jou en je dochter. Jullie kunnen hem goed gebruiken.

Superpeet

Lieve superpeet, een mooie warme kaars voor jou en voor je moeder. Ik denk aan je
Geerke

Petra-

Petra-

25-09-2008 om 22:29

Superpeet

voor jou een kaarsje, ik hoop voor jullie dat jullie op een 'mooie' manier afscheid kunnen nemen!

Superpeet

Ik weet hoe moeilijk het is. Mijn moeder is een maand eerder overleden. Ook van mij een kaarsje...heel veel sterkte.

Leen

Superpeet

Gecondoleerd, en heel veel sterkte met alles wat nu komt. Een kaarsje voor jou en je familie!

Liefs, Mick

knevel

knevel

25-09-2008 om 22:59

Superpeet, kaarsje erbij....

Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

liefs Eveline

mama 32

mama 32

26-09-2008 om 00:11

Mijn vader

die vorig jaar op zijn verjaardag en die van mijn zoon is overleden. Pa, ik mis je!
Mama, sterkte!!!
mama32

Bedankt

voor jullie lieve woorden; doet me goed!

Nikus

Ik begrijp zo goed wat je nu doormaakt. Je wilt je moeder niet verliezen, maar als zij verlangt naar rust kun je er zelf ook vrede mee hebben. Zo ervaar ik dat in ieder geval zeker. Haar weg is lang en heel, heel zwaar geweest. Tot op het laatst heeft ze gestreden, niet los willen laten.
Totdat ze op de laatste dag een middel bij haar morfine kreeg; daar wed ze rustig van en uiteindelijk is ze vredig gestorven...

Petra-

Petra-

26-09-2008 om 09:32

Lieve nikus

HAd niet begrepen dat jouw mama al in de laatste fase terecht was gekomen, voor jullie een hele dikke knuffel voor jullie, het is zo zwaar....

Petra-

Petra-

26-09-2008 om 09:33

Mama32

ook voor jullie een kaarsje, voor kracht!

Kaarsje voor lynn*

zomaar omdat ik aan je denken moet. Heb gisteren weer je 3 broertjes zien spelen, ik miste je er zo tussen.

Superpeet

Ook van mij een kaarsje.

Wilma

Wilma

26-09-2008 om 15:45

Superpeet

Ook van mij een kaarsje en veel sterkte gewenst. Ook al heb je er 'vrede' mee dat ze gegaan is, het gemis zal er niet minder om zijn .

Groetjes, Wilma

Petra-

Petra-

26-09-2008 om 19:59

Oktober overvalt ons ieder jaar

brrr koude rillingen bij de plaat van Blof....

Oktober, voor mij de maand waarin fakkels moeten branden om me aan te warmen.

Petr@

Petr@

26-09-2008 om 20:32

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

En die brandt vandaag ook voor alle moeders die gemist worden: de schoonmoeder van Purk en de moeder van superpeet..
En een kaarsje vol hoop voor de moeder van Nikus...

liefs,
Petr@

Anna :-)

Anna :-)

26-09-2008 om 22:17

Peetjes, nikus, ellis

Lieve superpeet, dikke kaars voor jou en je moeder. Klote is het he, ook al is het voor haar nu beter......voor jou is t dat niet.

En Petr@, ik vind het zoooo lief dat je elke week aan ons denkt. Bedankt, dat doet goed, want ook na ruim 3 jaar is nooit meer zo moeilijk en ongrijpbaar...

Nikus, kaars voor jou en je mams....been there, done that....( Denk aan jullie !!!!

Ellis....mijn schoolvriendin van lang geleden, ik denk elke dag aan je. Beide hebben we een kind van bijna 9...ik kan nog van ze genieten wanneer ik wil, voor jou is het einde een stuk dichterbij Het maakt me ziek en verdrietig en ik zou wel willen dat we t konden delen zodat we béide verder konden totdat die kids van ons mínstens 40 zijn. Wie zei dat het leven eerlijk was????

Liefs voor iedereen hier,
Anna

Petra-

Petra-

26-09-2008 om 22:24

Anna

Ook voor jou een kaarsje, de tijd vliegt, alle herinneringen nog zo tastbaar. Ik zou willen dat het anders was...

Petra-

Petra-

26-09-2008 om 22:33

4 oktober

De nacht van de ziel hier bij ons.... 4 oktober de dag dat mijn moeder overleed, zo confronterend is alles dit jaar, ik weet niet hoe het komt, maar het lijkt er harder in te hakken dan voorgaande jaren...
Nu ook, ik beleef weer jouw laatste week bij ons op aarde en het doet zeer, heel zeer.
Mama, ik mis je zo!

Bastet

Bastet

27-09-2008 om 09:02

Moeders

Voor alle moeders die zo gemist worden,een mooie kaars.
Bastet

Anouk74

Anouk74

27-09-2008 om 16:20

Een kaarsje voor mama......

Overleden op 22 september jl.........we missen haar ontzettend !!!!!

X.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.