Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een kaarsje

voor mijn moeder die het leven nog niet kan opgeven...
Tegelijk ook een kaars voor ons, mijn vader, broer en mijn gezin, die maar moeten toezien hoe mijn moeder steeds verder van ons wegglijdt. Het duurt zo lang en we zijn zo moe, maar we houden zoveel van haar...

Petra-

Petra-

18-09-2008 om 19:55

Ach superpeet

een kaars voor jullie, dat het leven rustig zal overgaan in rust, hoe moeilijk ook. Een kaarsje voor kracht, dat jullie dit samen kunnen doen.

Petra-

Petra-

18-09-2008 om 22:38

Voor mayte

omdat ik zomaar opeens aan jullie moest denken....

Superpeet

Van mij ook een kaarsje, wat moeilijk en dubbel...
Sterkte!
Liefs, Mick

Superpeet

Een dikke kaars voor jullie. Zo moeilijk - dat dubbele gevoel vergt nog meer energie en dit is al zo uitputtend.

Petr@

Petr@

19-09-2008 om 18:07

Anna

Op deze zonnige dag een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-09-2008 om 18:12

Superpeet

Een kaarsje voor jou en je familie vol kracht... En een kaarsje voor je moeder...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

19-09-2008 om 18:30

Anna

ja een vrijdagskaarsje voor jou en je moeder

Petra-

Petra-

19-09-2008 om 20:12

Weekendkaarsje

voor iedereen die het nodig heeft, de vlam geeft warmte, kracht, vriendschap en hoop.

Anna :-)

Anna :-)

19-09-2008 om 22:30

Peetjes

heel lief van jullie !!!!!! Bedankt dat jullie zo trouw aan mij en mijn mem denken.

Dikke kus,
Anna

Sara

En haar vader en moeder, zusje en broertje

Altijd blijf jij de eerste, de oudste, maar ook altijd de dochter/zus die er niet bij kan zijn.

Groot blijft het gemis!

Sterkte allemaal!
Liefs, Mien

Wilma

Wilma

21-09-2008 om 14:00

Sara

Jij die de grote zus had moeten zijn in levende lijve. Jij die nu in zoveel harten zit. Je hoort er altijd bij, je wordt niet vergeten !!!

Lieve mama van Sara, ik denk altijd met een warm gevoel terug aan de tijd dat we zo'n hecht cluppie waren, jullie met je "verse" verdriet, Bastet en ik als "ervaren" ouders van een overleden kind. Wat kan 't leven raar lopen hè.

Liefs en sterkte voor de gemismomenten!! Wilma

Bellefleur

Bellefleur

21-09-2008 om 17:17

Voor mayte

Een kaars. Je bent geen dag uit mijn gedachten.

Bastet

Bastet

21-09-2008 om 19:06

Voor sara,te laat

Lieve Sara*,ik brand een te laat kaarsje,ik was er niet,dit weekend.Maar vergeten doe ik je niet,nooit.
liefs,Bastet

Petr@

Petr@

21-09-2008 om 21:43

Purk

Een kaarsje voor jouw gezin omdat je schoonmoeder nu de aan de laatste fase van haar leven lijkt te zijn begonnen. Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!
En een kaarsje voor jouw schoonmoeder...

liefs,
Petr@

Sara

Voor jou kleine Sara, 6 jaar alweer! Ik herinner het me ook nog goed...
Liefs, Mickey

Asa Torell

Asa Torell

22-09-2008 om 10:09

Voor purk

Weer een moeilijke datum, ik hoop minder moeilijk dan een jaar terug.

Petra-

Petra-

22-09-2008 om 10:09

Sara

voor jou een mooi kaarsje, de tijd vliegt, maar je wordt niet vergeten!

Petra-

Petra-

22-09-2008 om 10:10

Nikus

hier wordt gewoon nog elke dag aan je gedacht! Een mooie kaars voor jullie!

Vandaag

denk ik aan jou
9 jaar geleden - ik zie het steeds als een flits, die spoedopname, de onzekerheid, de ernstige blik van de arts, de spoedoperatie- je kon niet meer leven in mijn buik...
het lijkt nog steeds als gisteren
ik mis je zo veel

Mama

een grote kaars voor mijn mama die het gisteravond en vannacht heel moeilijk heeft gehad. Hoop zo dat het allemaal weer goed komt.

Oh asa...

ik zit nu echt te brullen. Het is vreselijk vandaag. Het voelt als dat er zoveel is, te veel. Mijn schoonmoeder is gisteravond overleden en dan vandaag, deze datum.
Ik ben geroerd dat je er aan denkt. Echt, het doet me enorm goed.

Dank je wel,

liefs van Purk

amk

amk

22-09-2008 om 22:59

Nog een voor purk

Purk en dan nog 1 voor jullie. Samen geven ze een helder licht om jullie te warmen en te koesteren.

groet,
Angela

knevel

knevel

22-09-2008 om 23:02

Voor purk en familie

Nog een extra kaarsje. Voor (hopelijk) een beetje licht en warmte.

liefs Eveline

Barbara TX

Barbara TX

23-09-2008 om 01:26

Sara

Lieve Sara,

Zes jaar alweer! Wat gaat het toch snel en wat zal het voor jou toch ook nog aanvoelen als zo kort geleden! Alsof je gisteren plots met lege armen zat. Ik ben blij dat je armen nu toch gevuld zijn met heerlijke kinderlichaampjes, maar helaas blijft er een leegte in je hart.

Heel veel sterkte! Liefs van een september 2002 mama,
Barbara

ff-ano

ff-ano

23-09-2008 om 10:00

Voor mezelf

Even een kaarsje voor mezelf... ben vandag zo verdrietig, ik mis m'n vader, m'n moeder, de twee kindjes waarvan ik in mn buik al afscheid moest nemen. En ik weet wel dat ik twee geweldige kinderen heb, gezond ben maar vandaag gaat het even niet.
En ik vind het zó moeilijk dat mijn man niet nog eens wil proberen of het ons gegeven is nog een kindje te krijgen, ik heb daar zo'n verdriet van.

...

mirreke

mirreke

23-09-2008 om 10:14

Ach ff-ano...

ik lees net je berichtje. Ook een kaarsje voor jou. Ik hoop dat je man toch ooit op andere gedachten komt. Het zal vast angst zijn voor nog een verlies.
Een vriendin van mij zat ooit in een vergelijkbare situatie. Haar man wilde persé niet nog eens proberen. Toch is ze toen weer zwanger geraakt en manlief was na een poosje helemaal om en is nu natuurlijk helemaal gek op deze jongste.
Dus ook nog een kaarsje van hoop voor jou...
Dikke knuffel, Mirjam

Purk

Ik zet er een kaarsje bij. Wat er precies met die datum is, weet ik niet, maar dat hoeft ook niet. Je hebt het nodig. Sterkte!

Asa Torell

Asa Torell

23-09-2008 om 21:29

Nog een voor purk

Wat erg zeg, ook nog precies nu het overlijden van je schoonmoeder! Heel veel sterkte voor jou en jullie familie in de komende tijd,
groetjes Asa

Jade

Jade

23-09-2008 om 21:34

Voor fladderbeestje....

....sterkte.

X Jade

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.