Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

29-08-2008 om 18:19

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Mieke

Ik moet er maar steeds aan denken, álles wat hoort bij het net bevallen zijn van, in dit geval, 2 (hopelijk helemaal) gezonde kindjes... alle mooie dingen, alle moeilijke dingen, alle regeldingen, noem het maar op... Dat alles, terugdenkend aan de tijd dat ik beviel... dat is toch niet te rijmen met alles wat hoort bij afscheid nemen? van wie dan ook, maar zeker niet van je partner?! je steun en toeverlaat, je maatje, de man van je kinderen... samen toegeleeft naar... en nu niet samen kunnen genieten, niet samen kunnen regelen, niet samen kunnen zorgen, niet samen... nooit meer samen zijn! Ik kan er maar niet bij, hoe moet het dan wel voor je collega zijn... de kinderen die hun papa missen, de jongsten die hun papa nooit zullen kennen... iedereen om hen heen. Zó niet te bevatten en zó afschuwelijk pijnlijk... Geboortekaarten én rouwkaarten versturen... hoe beleef je, hoe overleef je, hoe...

Al heeft je collega er niets aan, ik zet er toch een nieuwe dikke kaars bij... voor inmens veel kracht!

...........

Liefs, Beertje(s)

Rieke

Rieke

29-08-2008 om 22:13

Mieke

Wat een vreselijk verhaal...
Dat is niet voor te stellen. Buiten je immense verdriet moet je ook nog 2 baby's verzorgen, je bent kraamvrouw, je hebt nog meer kinderen die geen papa meer hebben en ze hebben je nodig. Je moet dingen regelen.
En dat in een tijd die je je zo anders had voorgesteld. Een groot drama.
Een hele dikke kaars voor je collega.
Ik moet er steeds aan denken...

Petra-

Petra-

29-08-2008 om 22:32

Mieke

ook mij laat het niet los, groot geluk wat totaal wordt overspoeld door zo'n groot verdriet. Inderdaad hoe overleef je, je moet zorgen, je moet regelen, je moet herstellen en dat met zo'n groot verdriet.

Ook hier bbrand ik een kaars, voor je collega en haar kinderen. Met heel mijn hart hoop ik dat iedereen ineen grote kring om haar heen zal staan om haar te steunen, op te vangen, bij te staan bij dit niet te bevatte inmense verdriet.

Petra-

Petra-

31-08-2008 om 12:47

Zonnige zondag

die voor veel te veel mensen niet zomaat een dagis om van te genieten. Voor al die lieve mensen hier een kaarsje, voor kracht om met het verdriet, elke dag weer, te leven!

Petra-

Petra-

31-08-2008 om 12:49

Voor mijn vriendinnetje

morgen weer een chemo en bloedtransfusie....hoelang is je nog gegeven? Ik zal er zijn morgen en alle dagen om je te steunen waar ik kan!

Voor morgen...

...voor de collega van Mieke, wederom een dikke kaars met 7 lontjes. Ik zou denk dag in dag uit enkel maar roepen, dit wil ik niet! Spoel nu maar terug die film en schrap deze vreselijke scene, alsjeblieft!...
alsjeblieft... maar het gaat maar door...

....

Veel kracht!

Liefs, Beertje(s)

Petra

...voor jouw vriendinnetje een dikke kaars erbij, ook voor morgen! en niet alleen voor morgen natuurlijk... hopelijk voor nog heel veel tijd erbij!

Sterkte!

Een grote fakkel...

...voor iedereen die het nodig heeft, want op deze mooie zondag waar zovele mensen heerlijk van hebben genoten... hebben ook zoveel mensen de zon niet zien schijnen... de warmte niet gevoelt... geen lach gehad op hun gezicht...

Voor veel kracht, warmte, hoop en zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Wilma

Wilma

01-09-2008 om 09:39

Petra-

Fijn dat jij zo'n fijne vriendin voor je vriendin bent!

Een dikke knuffel voor jou !!

Groetjes, Wilma

Petra-

Petra-

01-09-2008 om 09:54

Mieke

voor jouw collega, haar kinderen en alle naasten een grote fakkel, voor vandaag en alle dagen die komen!

Petra-

Petra-

01-09-2008 om 11:20

Lief vriendinnetje

hoe moet dat bou, geen chemo alleen een bloedtransfusie en dan volgende week chemo. Maar hoelang gaat dit nog goed???/ Een kaarsje voor jou, voor hoop en kracht!

Voor petra-

Die dit verschrikkelijke proces van een vriendin met kanker weer vanaf de zijlijn moet volgen.
Heel veel sterkte Petra, ik weet nog hoeveel pijn dit doet.
Liefs, Isabel

Voor mieke en haar collega

Ook ik zit steeds bij het lezen van dit onwerkelijke verhaal met een grote brok in mijn keel, met buikpijn en tranen in mijn ogen. Beertje heeft het zo treffend verwoord. Het is echt on-voor-stel-baar, niet te bevatten.... maar het is toch echt waar.... Alles in mij schreeuwt NEEEEEE!!!! Hoe moet je collega zich dan voelen..... nou ja ik weet niet wat ik verder zeggen moet, zie Beertjes berichtje want ik bedoel precies wat zij schrijft.
Mieke ook voor jou een enorme knuffel!!
liefs Geerke

Voor adrie, loekie en r (lieverd ik weet je nick niet meer)

Gewoon even een kaars tegen de pijn.
Ik denk veel aan jullie, dat weten jullie

En voor evy-leigh

een kaars om je blij te maken.

Nog maar eentje

voor mijn dappere moeder die steeds minder van de wereld om haar heen gaat snappen, maar ons nog niet los kan laten...

En nog een heleboel andere kaarsjes

voor al die mensen die het zo hard nodig hebben...

Petra-

Petra-

02-09-2008 om 09:17

Superpeet

voor jou en je moeder een kaarsje. Een kaarsje om je aan te warmen. Deze weg is zoo moeilijk... denk aan jullie!

Daisy

Daisy

02-09-2008 om 09:38

Een kaarsje voor mama......

Het is zo moeilijk allemaal ! Straks ben je er niet meer. Mama, ik hou van je.

xxx

Petra-

Petra-

02-09-2008 om 10:55

Och daisy

ook voor jou en je mama een mooi kaarsje!

Voor boromir

Omdat het weer met 2 voeten op de grond gezet worden zo pijnlijk kan zijn. Kaarsje voor jou.

Petra-

Petra-

02-09-2008 om 13:10

Boromir

zolang je naam niet zien staan en nu zo'n bericht.... een kaarsje voor jullie!

Petra-

Ook een kaars voor jou zodat je een vlammetje hebt voor alle kaarsjes die je aansteekt voor een ander!

Dank!

Kaarsje voor marco

Genista, Petra,

Even wat uitleg voor het uit de hand loopt. Sinds augustus 2007 heb ik intensief contact met een clubje mede-hobby liefhebbers.
Met name één ervan is een gouden vent. Vrienden heb ik maar een paar. (Genista is maar een van de weinigen die ik zo durf te noemen...) En wie noem je vriend, maar zijn onvermoeibare personlijkheid is mij dierbaar.
Vorig jaar oktober had ie een gigantisch evenenment georganiseerd, en werden alle hens aan dek geroepen. Met veel plezier heb ik daar de kinderactiviteiten geregeld. Daar ontmoette ik ook zijn stiefkinderen.
Al even leuke mensen, en toen bleek dat er met Marco, (de stiefzoon dus van mijn vriend) iets goed mis was. Leukemie, maar dat kwam goed, er werd volop tegen gevochten. In de maanden erna heb ik iedere keer geïnformeerd: Hoest met de stiefzoon? En daar zat gelukkig een stijgende lijn is.
Toen we een paar weken geleden weer volop voor de volgende beurs van start gingen meldde mijn vriend: ik weet niet of ik er zelf wel bij ben, want het gaat niet goed met Marco......
Gisteren kreeg ik een kort berichtje door: Marco is verslagen. 27 jaar oud. 2 kleine kindjes een vrouw.
Mijn vriend is er helemaal kapot van. En ik? Tja. Ik heb het nog steeds veel te druk (al weer).
Het is zó oneerlijk. Net als me toen met Kaatje. Je kunt niets voor ze.

Dus het kaarsje is voor Marco.

Lieve boromir

Toch is mijn kaarsje voor jou. Jij bent uit het lood geslagen door de dood van Marco. Ja, het is allemaal verschrikkelijk oneerlijk en de situatie bij Kaatje heeft ook mij tranen gekost.
Jij schrijft: "Het is zó oneerlijk. Net als toen met Kaatje. Je kunt niets voor ze." Dat ben ik met je oneens. Je kunt lang niet zoveel als je zou willen, maar we konden wel degelijk iets doen voor Bas en Kaatje en de kinderen. Dat kunnen we nog. Jij kunt iets doen voor jouw vriend, Marco's stiefvader. En ik doe iets voor jou. Ik geef je een knuffel en een kaarsje.

Vers kaarsje voor zofia

voor deze week, voor morgen voor overmorgen en...

Sterkte en een dapper kaarsje voor jou!
Liefs, Mien

Voor marco

Omdat het zo anders zou moeten zijn. En voor je vrouw en kindjes. Je kunt niet gemist worden!

En voor boromir

Ja ook voor jou eentje Boromir. Gewoon omdat het zo @$%#%$@# is allemaal

Wilma

Dank voor je lieve kaarsje van vorige week... Het lijkt nog steeds zo'n waargebeurd RTL4 verhaal als ik het zo lees, maar het was echt en het ging over jou en over mij en over onze prachtige zonen.
Kaarsjes, voor Martijn* en Guus*, die nog steeds ontzettend gemist worden.

Liefs,
Tessie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.