Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moederkloek en mieke

Dit soort berichten ze je weer even terug in de wereld... Ik ben niet de enige die verdriet heeft (wist ik natuurlijk al wel)...
Heel veel sterkte, een dikke kaasr voor jullie!

Petr@

Petr@

26-08-2008 om 19:35

Mieke

Onvoorstelbaar, wat een verschrikkelijk bericht!
Een dikke kaars voor jouw collega en haar kinderen...

Dirkje

Dirkje

26-08-2008 om 19:36

Moederkloek

een kaarsje voor kracht en moed.
Dirkje

Dirkje

Dirkje

26-08-2008 om 19:41

Mieke

Ik denk aan jou, maar meer nog aan je collega. Wat liggen leven en dood soms toch akelig wrang dicht bij elkaar.... Het kan niet en het mag niet, maar het gebeurt.... Zelf denk ik dat God er niets mee te maken heeft, niet in de zin dat Hij het laat gebeuren of toelaat. Het is de wrange en onvoorstelbare kant van het leven. Ik hoop alleen dat jouw collega en haar gezin en alle mensen die verdriet hebben zich gesteund weten, door God of wie dan ook....
Sterkte,
Dirkje

Zo vreselijk afschuwelijk, mieke...

...wat werd ik naar van jouw berichtje, dit wil je gewoon niet geloven, dit kan niet, dit mag niet, dit... dit is té heftig, zo vreselijk afschuwelijk en niet te bevatten! Pfffff... een dikke kaars met 7 lontjes, voor je collega, haar man en 5 kinderen. Het enige wat we hier kunnen doen, kaarsjes branden voor héél veel kracht! Kan hier genoeg kracht voor te vinden zijn...

Liefs, Beertje(s)

Kaarsjes...

...ik zet er nog heel veel kaarsjes bij. Zoveel kracht en warmte is er weer nodig hier, zo stil van de berichtjes. Verdriet en pijn en... dan gelukkig toch ook nog plek voor kaarsjes van hoop... Een heleboel kaarsjes dus voor iedereen die ze gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Mariska S.

Mariska S.

26-08-2008 om 22:23

Een kaars...

... voor onze VBN-collega. Net weer een trotse moeder geworden, maar ook ineens alléén. Dit is zó iets vreselijks, zoiets... ik weet er geen woorden voor te vinden. Ik zit hier weer met kippevel...
Een enorme kaars, vol kracht en liefde, voor de familie en ook de twee jongste mannetjes, die hun papa nooit leren kennen
Mariska

Wilma en martijn*

Voor jullie nog een kaarsje, voor je verjaardag Wilma - nog gefeliciteerd! En voor jullie Martijn*, het vliegt je dan weer zo extra aan, hij had ook lekker van de taart moeten smikkelen...

Een dikke kaars voor jullie!

Liefs, Beertje(s)

Geerke...

...ook voor jou nog een kaarsje, op dit soort dagen als waarover je schreef komt alles weer extra naar boven... Bij deze nog een kaarsje voor jou en Enzo* en voor H en zijn ouders.

Liefs, Beertje(s)

Nog een fakkel erbij...

Voor alle dierbaren die worden gemist, groot en klein, oud en jong. Voor iedereen met groot en klein verdriet in alle omstandigheden, voor de pijn, de tranen maar ook voor de sprankjes hoop hier en daar, sprankjes die hopelijk feller mogen worden...

Nog een extra fakkel erbij!

Voor andrea en haar gezin

die moeten copen met een afschuwlijk deja-vu gevoel. alle kracht voor jullie.

zofia

Lief, mien

Wat lief dat je aan me denkt! Het wordt 3-9 om 11.00. Ik zie er helemaal niet tegen op. Kan ik eindelijk weer gerust gaan slapen.

Liefs,Zofia

Zofia

volgende week dus?! Denk ik gewoon nog een weekje extra aan je

Wilma

Wilma

27-08-2008 om 09:05

Ach mieke

wat verschrikkelijk zeg, bah, wat een akelig bericht ... Sterkte ermee !

Ook verder nog kaarsjes voor moederkloek en manda en voor iedereen die 't nodig heeft. En voor Zofia branden we 'm gewoon een weekje langer .

En Beertje, wat lief dat je aan me denkt, doet me goed, soms heb je van die dagen :-S. Dankjewel!

Groetjes, Wilma

Petra-

Petra-

27-08-2008 om 10:39

Fakkels

zijn er nodig, voor heel veel mensen....
Fakkels voor kracht en hoop!

mirreke

mirreke

27-08-2008 om 15:19

Mieke

Wat een waanzinnig bericht...! Ik moet er continu aan denken. Niet te bevatten, volgens mij kan je collega niet eens verdrietig zijn, gewoon omdat het niet te bevatten is. Ze moet het gevoel hebben in een heel, héél slechte film te zijn beland.
Zo onwerkelijk, de geboortedag van je tweeling en sterfdag van je man op dezelfde dag...
Gelukkig heeft hij ze nog gezien. Ik hoop dat ze veel hulp krijgt...
Mirjam

Petra-

Petra-

27-08-2008 om 19:45

Kaarsje voor het zusje van mijn vriendin

14 weken zwanger en het gaat niet goed.... En dat 4 weken voor haar trouwen.. Alsjeblieft laat het goed gaan!

He petra-

He.... wat naar allemaal. Een kaars ernaast Petra- !!

Petra-

Petra-

27-08-2008 om 21:28

Meer kaarsen

ondanks de chemo wordt de tumor bij mijn vriendinnetje nauwelijks kleiner...hoe moet dat nou verder?

Ik bid en hoop op een wonder, het kan toch niet?

Op deze morgen

een kaars voor al die vaders en moeders die ook vandaag weer beginnen met een groot verdriet in hun hart.
Er zijn er teveel.

Kaars voor petra vanb

Gewoon omdat het even allemaal teveel is, en de energie zooo op is.

reina

reina

28-08-2008 om 15:30

Voor petra en haar vriendin

Eern kaarsje van hoop

reina

reina

28-08-2008 om 15:31

Voor de moeder

Voor de moeder van de tweeling, die haar man nu moet missen, sommige gebeurtenissen zijn te afschuwelijk om voor te stellen.

reina

reina

28-08-2008 om 15:32

Voor alle ouders hier

Voor al die moeders en vaders hier die hun kind zo missen een kaarsje.

Rafelkap

Rafelkap

28-08-2008 om 19:06

Voor geerke

Omdat augustus voor jou en je man zo'n moeilijke maand is.
liefs!

mirreke

mirreke

28-08-2008 om 21:29

Voor enzo

Die regelmatig zomaar mijn gedachten binnenvliegt. Wat een bijzonder mannetje was je en blijf je...

mirreke

mirreke

28-08-2008 om 21:33

En ik

blijf maar denken aan die collega van Mieke... Zo'n harde tegenstelling: dubbele vreugde om de geboorte en dan, zomaar opeens is alles verschrikkelijk anders...
Mieke, ik hoop dat je wat voor haar kunt doen... Ik stuur wat virtuele kracht, hopelijk helpt het een piepklein beetje...

Kaatje

om dat je ineens de toekomst weer ietssepietsje met vertrouwen tegemoet ziet.

knevel

knevel

28-08-2008 om 22:25

Voor dropke

Een kaarsje voor Dropke. Ik moest gisterochtend ineens aan je denken!

Hopelijk gaat het (naar omstandigheden) goed met je.

liefs Eveline

Petra-

Petra-

29-08-2008 om 10:28

Kaarsje voor andrea

en haar gezin!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.