Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
roanne

roanne

24-08-2008 om 19:10

Vanavond

Gaan de kaarsjes hier aan.
Voor iedereen op het forum die het nodig heeft. Voor de mensen in mijn omgeving die het nodig hebben.
Voor de ouders van van mijn overleden vriendin, die het nu zo moeilijk hebben in de tijd voor haar verjaardag.
Voor mijn vriendin die morgen geopereerd moet worden en voor Petr@ die zo lief op mijn kaarsje reageerde.
Roanne

Lieve leen

Ik maak momenteel hetzelfde mee als wat jij hebt meegemaakt. Mijn moeder is terminaal kankerpatient; voor ons is het nu ook afwachten. Ik kan me dus zo goed voorstellen wat je door moet maken...

Nog maar een dikke kaars voor jou, je kindjes en je naasten... Dat het je kracht mag geven om door te gaan!

Maatje

Maatje

24-08-2008 om 20:13

Madrid

Speciaal vanavond nog een kaarsje voor alle mensen die het leven lieten bij het vliegtuigongeluk in Madrid, en hun nabestaanden. Moeten wachten tot je je geliefde mag begraven; vreselijk...

Liefs, Maatje

Petra-

Petra-

24-08-2008 om 21:30

Een kaarsje voor de komende nacht

voor iedereen die verdriet heeft....

Petra-

Petra-

24-08-2008 om 21:31

Voor mijn mama

door verhalen hier en wat er afgelopen week allemaal gebeurd is word ik terug geworpen in de tijd.. En vanmiddag realiseerde ik me dat ik 2x zoo oud was als mijn zoon nú toen jij overleed....

Och lieve superpeet

Wat moeilijk he? Ik denk de laatste dagen vaak, eigenlijk ben ik nog niet zo bang voor de dood maar wel voor de manier waarop je dood kan gaan. Je voelt je zo machteloos en ik heb ook vaker wanhopig naast het bed van mijn moeder gezeten. Het waren heel zware weken en ik heb samen met mijn zusjes heel moeilijke beslissingen moeten nemen. Gelukkig hebben we dit samen met een heel goede en lieve neuroloog kunnen bespreken. Maar ik ben blij dit voor haar gedaan te hebben, echt blij.

Lieve superpeet. Ik hoop dat je hier niet alleen in staat en dat je dit samen met je broers en/of zussen kunt delen. Volg je gevoel en heel veel sterkte voor jouw en je familie.

Verder zet ik hiet nog even het gedichtje neer dat ik ergens tegenkwam. Ik heb het bij het stukje gevoegd wat ik geschreven heb voor het afscheid van moeder,

Een moeder sterft altijd te vroeg,
al wordt zij nog zo oud.
Je bidt dat God haar sparen zal,
omdat je van haar houdt

Maar als de dagen knellen gaan,
Zij ziek wordt moe en benauwd.
Bid je dat God haar halen zal,
Omdat je van haar houdt.

Leen

Superpeet en helenaleen

Een kaarsje voor jullie, en jullie mama's. Van iemand die weet hoe het is.
Sterkte!!
Liefs, Mickey

Wilma

Wilma

25-08-2008 om 09:10

Een dikke kaars

voor superpeet en helenaleen. Je moeder laten gaan lijkt me zo vreselijk moeilijk.

Sterkte met alles waar jullie middenin zitten, met alles wat jullie al achter de rug hebben en met alles wat nog komen gaat ...

Groetjes, Wilma

Wilma

Wilma

25-08-2008 om 09:11

En een dankjewel

voor de lieve woorden voor mij en Martijn zo rondom mijn verjaardag, lief !!

Vandaag is 't hier een druilerige regendag (en 't zou zo mooi worden qua weer!) en ik vind 't vandaag allemaal maar even niks ...

Groetjes, Wilma

Voor h

Een kaars voor jou, klein mannetje, omdat je tijdens je geboorte tijdens een spoedkeizersnee van je lieve ouders heen ging. Omdat het een zooooo zwaar verlies is voor hen. Omdat ik me nog herinner hoe zwaar de begrafenis was, hoe verdrietig. Ik had in de verste verte niet kunnen weten dat ons 3 maanden later ook een ramp wachtte. Wat moeilijk allemaal. Ik ga je ouders een kaartje sturen op deze bijzondere dag. Het blijft de dag dat je geboren werd....

3 jaar geleden

Dat wou ik er nog bij vertellen. Het is vandaag 3 jaar geleden gebeurd. Ik herinner me het telefoontje nog heel goed, ik dacht: "aaaah hij gaat zeggen dat de baby is geboren!" en inderdaad.... je was geboren. Maar je was ook alweer van hun heengegaan. Lieve H, je wordt gemist.

Wilma

Wilma

26-08-2008 om 09:17

Geerke

Oh, bah zeg, wat rot allemaal. En nee, "gelukkig" weet je nog niet dat het drie maanden daarna bij jullie ook mis ging.

Iets soortgelijks is bij ons ook gebeurd. Martijn was al overleden en we hadden een heel fijne vriendin overgehouden aan de Pedagogisch Medewerkster die altijd met hem knuffelde in het ziekenhuis.
Zij was toen later zwanger en toen was ik naar de koopavond geweest en kreeg ik ook te horen dat ze was bevallen (gewoon op tijd notabene ook nog, niks te vroeg ofzo) was en dat Guus* (Puk noemden we 'm toen ie nog in de d'r buik zat, "Liefje, ga even zitten, ik moet je wat zeggen, Puk is dood".) ook overleden was. Je verwacht een blij berichtje, bevallen, joepie! En dan dit.

Moest ik aan denken bij jouw berichtje. Sterkte Geerke, 't brengt bij jou ook weer wat naar boven ... (voor zover dat al naar beneden is ... ).

Groetjes, WIlma

Wilma

Wilma

26-08-2008 om 09:18

Guus*

En dan doe ik er meteen voor jou, lieve mooie Guus, een kaarsje achteraan. En voor je dappere mama !

Liefs, WIlma

Petra-

Petra-

26-08-2008 om 09:19

Voor mijn oma

vandaag uw verjaardag, maar geen taart en geen advocaat met slagroom... Een kaarsje voor mijn vader en tante die hun moeder missen!

Petr@

Petr@

26-08-2008 om 13:10

Manda

Kaarsje vol hoop voor jou voor een positieve test over twee weken...

liefs,
Petr@

Voor moederkloek

Die nu in het ZH zit voor de uitslag van de mammografie. Hoop dat de uitslag gewoon goed is!

Mieke

Ook jij sterkte, en een dikke kaars voor je VBN-collega. Wat afschuwelijk...

Petra

wat ontzettend lief !

Mieke

Ik zet er ook een kaarsje naast. Werd net even ijs- en ijskoud toen ik het las...

He mieke!

Mieke, wat verschrikkelijk zeg. Hoe kan dat nou???? Had hij niks???? Op 1 dag moeder worden van tweeling en je man verliezen. Hoe kan dat????? Veeeeeel ongeloof hier.
Wat een hel!!!!! 30 Jaar nog maar!!!! Geen woorden verder, maar een grote kaars.
Alsof dat helpt....

pilar

Dirkje

Dirkje

26-08-2008 om 15:28

Wat afschuwelijk

zo maar ineens uit het leven weg zijn, terwijl het even te voren allemaal zo gelukkig lijkt. Wat afschuwelijk voor de moeder, voor de kinderen, voor de pasgeboren jongetjes die nooit hun vader zullen kennen. Wat afschuwelijk, wat afschuwelijk. Een hele dikke kaars.
Dirkje

Dirkje

Dirkje

26-08-2008 om 15:30

Voor moederkloek.

Je zal de uitslag nu wel weten. Een kaarsje van hoop voor de toekomst, hoe de uitslag ook zal zijn.
Dirkje

Petra-

Petra-

26-08-2008 om 15:46

Mieke

wat erg, een kaarsje voor kracht!

Mieke

Wat vreselijk, onwerkelijk en hartverscheurend!

Zofia

kaarsje voor Zofia, deze week de operatie, ik denk aan je!
Liefs, Mien

Bastet

Bastet

26-08-2008 om 18:03

Ach ach ik ben stil.......

Oh daar krijg ik het koud van,Mieke,wat een drama.Ik brand kaarsjes voor je collega en haar kinderen,en kaarsjes voor allen die iemand missen.Maar ook kaarsjes van hoop,voor Manda,voor Zofia,voor moederkloek.....en een kaarsje van blijdschap,omdat mijn schoonzusje zo sterk en gezond uit de strijd tegen borstkanker is gekomen.
Bastet

Mieke

zo erg !! hoeveel ellende kan een mens dragen ....
een kaars helpt niks voor je collega denk ik maar ik zou niet weten wat ik anders moet doen zo erg !!

Moederkloek

ik hoop dat het een feest kaars mag zijn !

Voor moederkloek en voor mieke

Onvoorstelbaar.
Wat een @#%$@% nieuws.

Zuccherino

Zuccherino

26-08-2008 om 19:13

Voor moederkloek en mieke

Bah wat een nieuws allemaal.
Een hele diep zucht en een geweldig mooie kaars!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.