Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

03-09-2008 om 09:10

Lief vriendinnetje

gisteren weer een beslissing genomen, maandag je, laatste, chemo en dan een aantal bestralingen. Ik hoop zo dat deze weg wel leidt tot nog vele jaren samen!

Veel kaarsjes

Boromir, voor jou, en ook voor Marco en zijn gezin en familie. Wat erg...

Superpeet en Daisy, voor jullie en jullie mama's. Wat een lange zware weg is dit!

Kaatje, voor jou en je gezin. Ik heb grote bewondering voor hoe je het allemaal doet!

En dan nog een heel rijtje, voor al die kleine sterrekindjes die helemaal niet gemist kunnen worden! En voor hun mama's en papa's, broertjes en zusjes. Ze worden niet vergeten!

Liefs, Mick

Voor lio*

Zomaar.

Bastet

Bastet

03-09-2008 om 11:18

Genista

Wat lief,dankje!
Bastet

Voor mezelf

omdat ik denk dat ik mijn kindje ga verliezen. ben nu 6 wkn en 2 dgn zwanger en verlies veel bloed en stolsels, ik vrees het ergste.

X je mama

Bastet

Bastet

03-09-2008 om 18:16

Pukkie....

sterkte meis.....
Bastet

Ach pukkie

Kaarsje voor jou en je kleintje.

Pukkie

Ach wat een triest berichtje.
Een dikke kaars voor jou!

Voor iedereen

die wel wat licht kan gebruiken. Een zee van kaarsjes.

Bedankt

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.Doet me goed.

Liefs Dieke

Voor mijn buuv

die waarschijnlijk de strijd niet gaat winnen tegen die kl**eziekte en haar kinderen die dan alleen op de wereld komen.Geen vader in the picture en alleen een oude oma die ze op kan vangen hoe oneerlijk is deze wereld !

Heli (ot)

Ben jij niet heli van het maart 2005 draadje?
Wij schreven toen samen weet je het nog?

Dieke

Voor pukkie en haar kindje

Ik hoop dat alles tóch goed komt..... misschien tegen alle verwachting in... ik hoop het zó voor je!!
liefs Geerke

Dropke

Dropke

04-09-2008 om 00:10

Lieve eveline

Wat lief, je berichtje !

Rond pasen ging het erg slecht met me. Ik kwam hier maar moeilijk uit. Net alsof het ineens duidelijk werd dat het echt waar was. Ik ben gaan twijfelen aan alles in mijn leven. Ik wilde niet meer werken waar ik werkte, ik wilde mijn man niet meer en ook was ik zo boos op mijn broers. Als je vraagt hoe het nu gaat...slecht, maar juist goed. Ik ben bezig met verwerken. De beelden komen weer terug en dat doet pijn. Toch voel ik nu geen paniek meer, maar verdriet om het gemis. Ik begin te beseffen dat het best heel heftig is geweest en nu pas toe kom aan verwerken.

Wat het gedaan heeft met mijn familie komt niet meer goed. Mijn moeder, heeft geen keuze gemaakt. Ze heeft dus zowel contact met mijn broers als met mij. Ik weet hoe moeilijk dat voor haar moet zijn. Met mijn broers heb ik geen volledig contact meer, maar ga ze ook niet uit de weg. Ik zie ze dus nog wel eens bij mijn moeder, maar dat is het. Zaterdagavond heeft mijn broertje een ongeluk gehad en pas dan besef je hoe moeilijk de situatie is. Ik hoorde het pas dinsdagmiddag, omdat het toch wat ernstiger was dan het leek. Hij heeft een zware hersenschudding, brandwonden en zijn kaak is op 3 plaatsen gebroken.(dat laatste werd pas 3 dagen later duidelijk) Hij is gisteren geopereerd. Ik ben me suf geschrokken, maar vraag me nu af, waarom ik pas zo laat ben gebeld. Moeilijk dus...

liefs en een dikke knuf Dropke

Dropke

Dropke

04-09-2008 om 00:14

Voor pukkie

Ik hoop zo dat het allemaal goed komt...een steunkaarsje voor jou

liefs Dropke

Dropke

Dropke

04-09-2008 om 00:15

Voor geerke

gewoon een kaarsje en een hele dikke knuffel

liefs Dropke

Voor andrea

Het valt allemaal niet mee meid, ik denk aan je!

En lieve dropke

wat lief van je!!!!!

Petra-

Petra-

04-09-2008 om 22:05

Dropke

voor jou een kaarsje, met kracht voor jou!

Voor evy-leigh

Omdat je gewoon soms in een dip zit waar je niet zo makkelijk uitkomt.

En voor pukkie!

Lieve Pukkie, Dieke, ik denk veel aan je (ken je helemaal niet) - sterkte met alles, vind het zo verdrietig voor je xxx

Hieke

Hieke

05-09-2008 om 09:10

Dieke

Ook mijn kaarsje brandt zodat je wat licht en warmte mag ontvangen in deze spannende tijd.

Hieke

Zuccherino

Zuccherino

05-09-2008 om 11:23

Dieke

Voor jou een hele grote vlam die heel veel licht en warmte geeft!
Dikke kus voor jou!

Zuccherino

Zuccherino

05-09-2008 om 11:25

Moederkloek

Voor jou ook een grote vlam. Vandaag heb je een spannende operatie!
Sterkte!!

Dieke

ook hier een kaarsje voor jullie. Heel veel sterkte!

Moederkloek

een kaars voor jou; voor nu, zo na de operatie en voor straks wat er allemaal nog komen gaat...

Sterkte!

Moederkloek

Heel veel sterkte, nu en later!

Petr@

Petr@

05-09-2008 om 22:43

Anna

Het is al bijna geen vrijdag meer, maar toch steek ik nog een vrijdagkaarsje voor jou aan...
liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

05-09-2008 om 22:44

een heleboel kaarsjes voor iedereen die het nodig heeft, maar vooral voor Pukkie en Moederkloek...

liefs,
Petr@

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

06-09-2008 om 11:21

Geerke je bent lief

zie ik ineens mijn naam tussen al die kaarsjes,......

echt heeeeeeeel lief!

Ik zet er meteen een hele mooie grote kaars neer voor iedereen hier die dat zo hard gebruiken kan...
wat is dit eigenlijk toch altijd een mooi draadje....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.