Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Brandende kaars

Bij deze de nieuwe kaarsendraad, voor iedereen die een kaarsje branden wil voor wie dan ook.
Ik start met een kaarsje voor mijn dierbare vriendin. Knuffels!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

27-07-2009 om 21:01

Heli

Een dikke kaars vol kracht voor vanavond en vannacht. De laatste nacht dat Joram* thuis is en morgen het definitieve afscheid...
Ik denk aan jullie...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-07-2009 om 21:10

een dikke kaars vol kracht voor H., een van m'n loopmaatjes bij de atletiekvereniging, die de diagnose ALS heeft gekregen...

mopke

mopke

27-07-2009 om 21:11

Heli

Elke dag komen jullie weer voorbij in mijn gedachten, wat een nachtmerrie moet het voor jullie zijn...
Heel veel sterkte, voor nu en voor morgen!
Liefs, Mopke

Hieke

Hieke

27-07-2009 om 21:48

Kaars voor joram

De laatste avond dat mama je een nachtkus kan komen brengen. Morgen komt die onvermijdelijke dag... Ik wil er nog niet aan denken.

Een dikke kaars, zo eentje die nooit meer uit gaat...

Hieke

Mariska

Mariska

27-07-2009 om 22:24

Heli

Veel te vroeg
is het bijna tijd

Als de draad wordt doorgeknipt
voel je pas de diepte van verbonden zijn

Jullie liefde leeft voort...

Lin

Voor jou
voor je man
voor Levi
en voor Joram

De grootste, helderste kaars die er is
Omdat het niet zo zou mogen zijn
omdat het toch zo is
het afscheid, loslaten

Alle kracht, liefde en sterkte toegewenst

Liefs, Mien

Voor heli

de nacht begint. Wat moet het vreselijk moeilijk zijn. De uren, minuten en seconden tikken weg. Het afscheid nadert. Ik wens je nog prachtige uren met jullie dappere unieke zoon toe. En voor morgen, voor morgen de kracht die jullie nodig hebben.
Dat het afscheid en het vieren van het leven van Joram wordt zoals je in gedachten hebt. Nee, dat het je verwachtingen gaat overtreffen.

Lieve dappere Heli, lieve vader van Joram en lieve kleine Levi veel sterkte morgen. Dat het nog heel lang duurt voor het morgen is.

Knuffel van Purk

Ook hier

branden de kaarsen voor deze nacht.

Tsjor

inger

inger

27-07-2009 om 23:55

Voor heli en haar gezin

bijna dinsdag... ik wens jullie kracht.. Liefs, Inger

Gallifrey

Gallifrey

28-07-2009 om 00:03

Voor heli en gezin

Mijn leven gaat gewoon door. Ik ga naar mijn werk, mijn sport en doe het huishouden. En steeds bekruipt me zo'n akelig gevoel. En dan ineens realiseer ik me weer wat er is. Hoe niet te bevatten erg het is.
Heli, ik ken je niet maar je berichten maken een onuitwisbare indruk. De liefde voor jullie mannetje druipt er vanaf. Ik hoop dat je de nacht goed doorkomt en voor morgen dat het gaat zoals je het graag wilt. Sterkte!

Luna

Luna

28-07-2009 om 00:59

Heli

Je kent mij niet, ik ken jou niet. Maar wat jullie meemaken maakt diepe indruk. Ik wens jullie alle sterkte morgen en ik brand een kaarsje voor jullie Joram.

Luna

Susan

Susan

28-07-2009 om 06:58

De dag....

...van het afscheid.... Ik denk aan jullie vandaag en steek hier alvast alle kaarsen aan om Joram te begeleiden op zijn laatste reis. Het ga je goed Joram!

Heli, familie, vrienden en bekenden van Joram, heel veel kracht voor vandaag toegewenst....

Susan

Suus

Suus

28-07-2009 om 07:39

...........................

Heli, familie, vrienden voor jullie een hele dikke kaars..
veel sterkte !

eef_

eef_

28-07-2009 om 08:13

Voor jullie..

Lieve Linda en man en lieve Levi.. vandaag is het afscheid. De laatste knuffels voor Joram geven jullie. Ik weet zeker dat hij altijd dichtbij jullie zal zijn! Joram, wij zullen ook altijd aan je blijven denken!

Bastet

Bastet

28-07-2009 om 08:22

Joram

Heli,gezin en familie:ik wens jullie alle kracht en sterkte toe vandaag.Liefs,Bastet

Maatje

Maatje

28-07-2009 om 08:48

Ondoenlijk

Heli, een ondoenlijke opdracht heb je vandaag, een 'onvrijwillige' bovendien. Je móet wel. Ik hoop zo ontzettend dat je vandaag íets kan voelen als "ik kan dit voor mijn zoon doen, ik wil dit voor mijn zoon doen." En ik hoop ook dat je de kracht hebt hem te missen. Ook al omdat je moet, wat moet er toch ontzettend veel nu. En tegelijkertijd zal hij toch niet weg gaan, niet echt? Hij leeft in jou en je man en z'n broertje, hij hoort voor altijd bij jullie. Ik hoop dat je dat kunt voelen, kunt geloven. Ik hoop zo veel. En vind het zo verschrikkelijk voor je, voor jullie. Heel, heel veel sterkte vandaag. En: dag Joram, er wordt heel veel van je gehouden.

mirreke

mirreke

28-07-2009 om 09:25

Vandaag....

deze dag, de moeilijkste dag na al de eerdere moeilijkste, onbegrijpelijkste dagen, deze dag die nooit had mogen komen
Een dikke, heldere, krachtige kaars voor jullie allemaal, voor kracht maar vooral voor heel veel liefde.
En speciaal ook een kaarsje voor Levi, Joram's broertje, voor wie het helemaal zo onbegrijpelijk moet zijn...
Ik denk aan jullie

Merel78

Merel78

28-07-2009 om 09:27

Heli

Heel, heel veel sterkte vandaag!

Merel

Pippie

Pippie

28-07-2009 om 09:30

Heli

Vandaag plaats ik hier voor het eerst een bericht. Eerder zag ik wat voor naars gebeurd is. Maar wat moest ik zeggen. Vandaag wil ik zeggen dat ik extra aan jullie denk.
Ik wens jullie veel sterkte voor vandaag, maar ook voor de tijd die gaat komen.

Pippie

Jakiro

Jakiro

28-07-2009 om 10:33

Heli

Vandaag denk ik wat extra aan je, je man en je jongste zoontje.
De afgelopen dagen spookte je al continue door mijn hoofd, proberen te bevatten door welke hel je nu moest gaan. Maar ik denk dat ik me in de verste verte niet kan indenken hoe jij je nu voelt.
Je zoontje in zijn bed zien liggen, slapend en wetend dat hij écht niet wakker wordt, maar hier gevoelsmatig niet aan toe willen/kunnen geven.
Veel sterkte vandaag, ik hoop dat deze laatste herinnering toch een mooie zal zijn.
Jakiro

Heli

Heel veel sterkte vandaag. Wat zal het een moeilijke en zware dag zijn. Dit is zo'n dag die je als ouder nooit wil meemaken..

Knuffel,

Piedjee.

Petr@

Petr@

28-07-2009 om 10:45

Een

kaars vol liefde en kracht voor jullie...

liefs,
Petr@

ishtar

ishtar

28-07-2009 om 11:19

Afscheid

is de geboorte van een herinnering...
ik vind het zo erg!!
Veel sterkte

Mariska

Mariska

28-07-2009 om 11:52

How to say goodbye

.....

http://www.jango.com/music/Michael+W+Smith?l=0

Tell me how to fill the space you left behind
And how to laugh instead of cry
And how to say goodbye

Here I stand
Arms open wide
I've held ya close
Kept ya safe
Till you could fly

Mariska

Mariska

28-07-2009 om 11:58

Verkeerde link

zie http://mws57.hyves.nl/?pageid=12A142LEWH7KGGC4W

via de hyves-site is het nummer te beluisteren...

Heli

Heel veel sterkte vandaag....er wordt aan jullie gedacht!

Nathalievdp

Nathalievdp

28-07-2009 om 12:51

Mega kaars voor heli en haar gezin

What do you say when words are not enough..

Minerva

Minerva

28-07-2009 om 14:00

Afscheid

Heel veel sterkte vandaag Heli en familie,...

Minerva

Wilma

Wilma

28-07-2009 om 14:20

Vandaag

is het dinsdag, de dag van het afscheid. Het is hier stralend weer, ik hoop bij jullie ook, al past een bui ook wel bij de stemming.

Ik hoop dat alles vandaag zo is gegaan zoals jullie het hadden bedacht.

Heel veel sterkte voor alles wat nog komen gaat !!

Groetjes,
Wilma

Dendy Pearson

Dendy Pearson

28-07-2009 om 16:49

Ook hier

wordt aan jullie gedacht en met jullie meegeleefd.
Heel veel sterkte toegewensd met alles.

Dendy

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.