Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
18-07-2015 om 18:21
Wij hebben plannen om te gaan kamperen. Nog nooit gedaan. Over een paar weken gaan we een paar dagen in een trekkershut, maar ons idee is om zelf een tent aan te schaffen en dan bij mooi weer buiten de zomervakantie er een weekendje op uit te kunnen.
Nu is de vraag welke tent dat moet worden. Dochter wordt binnenkort 13 en voor haar denken we aan eenvoudig tentje voor erbij. Zoon van 6 wil dit niet.
Tweedehands zie ik wel mooie tenten, maar we weten dus niet wat we nodig hebben. Voldoet een polyester tunneltent (niet zo duur) of kunnen we maar beter voor een katoenen tent. En is het dan handig om voor 2ehands te gaan of zijn tenten snel lek?
En waar slapen we dan op? Bestaan er luchtbedden die wel comfortabel zijn?
En wat hebben we verder beslist nodig?
12-08-2015 om 23:38
Tijdig reserveren
http://www.ardoer.com/nl/camping/haeghehorst/faciliteiten
Vaak moet je wel tijdig reserveren als je in een beperkte voorziening als huurtenten terecht wil komen.
Wij reserveerden een campingplaats begin maart om op een door ons gewenste plek te komen. Hoe dat voor huurtenten ligt weet ik niet, maar ik heb wel eens achter trekhutten aangebeld, vaak ook maar een paar per camping, en die zijn snel weg. Kun je niet vrijdag's bedenken om er zaterdags een te vinden.
Reguliere kampeerplaatsen, als je niet al teveel eisen stelt, zijn er eigenlijk altijd wel genoeg, ook kort van te voren.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.