Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Tent

Tent

06-06-2014 om 13:45

Kamperen in NL zonder reserveren

Wij hebben een nieuwe tent en willen deze dolgraag dit weekend (1 nacht) ook echt proberen.

Gewoon in NL op de bonnefooi.
Maar kun je eigenlijk wel zomaar op het laatste moment een kampeerplek vinden in dit Pinksterweekend? Wel willen echt een beetje rondrijden en dan waar het mooi is een caming zoeken. We denken aan richting Veluwe, maar het mag ook ergens anders. We wonen midden Nederland.

trekkersveld

Als je op de bonnefooi komt kun je meestal gewoon terecht op het trekkersveld. Daar wordt niet gereserveerd. Zou me verbazen als dat niet lukt. En als er een vol zit kun je altijd even doorrijden.
Tenzij er een popfestival gaande is of zoiets, motorcross in Assen, heb je altijd plek.

amk

amk

06-06-2014 om 14:40

drenthe

ik zo doorgaan naar Drenthe: vlak bij Assen camping witterzomer zelfs in het super hoogseizoen kun je daar op de bonnefooi aankomen.

Tent

Tent

06-06-2014 om 15:54

Oke dan gaan we ervoor

Dankjewel.

Ilva

Ilva

06-06-2014 om 16:21

Nijmegen

Wij waren vorige week in Groesbeek bij Nijmegen. Op deze camping hadden ze basis en luxe plaatsen. Wij stonden op de basisplaatsen. Dit was een heel groot veld zonder nummers. Je kon staan waar je wilde. Ik denk dat heel veel campings wel vol zitten dit weekend.
Maar je kan natuurlijk ook gewoon 1 dag van te voren bellen (of op de dag zelf) dat doen wij ook meestal. Dan rij je in ieder geval niet voor niets.

Thursday Next

Thursday Next

06-06-2014 om 16:29

ja,

meestal gaat het wel goed zeker als je in de middag al wat gaat zoeken, en anders is er vast nog wel een plekje op een andere camping in de buurt. Ik denk dat het wel druk wordt dit weekend (wij gaan zelf ook) dus vantevoren bellen is wel handig.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

06-06-2014 om 16:36

je kunt geluk hebben - of pech

Heel veel campings zijn gewoonweg vol dit weekend, zeker nu de weersverwachtingen zo goed zijn. Je kunt dus pech hebben, maar je kunt het ook treffen. Ik zou persoonlijk niet op de bonnefooi gaan, maar vandaag toch echt alvast even wat gaan rondbellen.

Ilva

Ilva

06-06-2014 om 16:43

In de zomer

In de zomer is het meestal rustiger op nederlandse campings dan op dit soort weekenden hebben wij in het verleden gemerkt. In de zomer op de bonnefooi gaan is geen probleem maar nu, met dit weer, gewoon even bellen dan weet je het maar zeker.

Tent

Tent

06-06-2014 om 20:47

Dank voor de link angela

Dat ziet er sowieso leuk uit. Ik overleg ook even met de rest van de familie. Leuk!

Tent

Tent

09-06-2014 om 14:12

Het was leuk!

We zijn naar een van de site gegaan die Angela voorstelde.
Er was nog plek (in een keer raak dus). De tent doet het prima. Een flinke bui hebben we ook gehad, dus weten we dat onze nieuwe aanwinst hier ook prima tegen kan.
Dit gaan we zeker nog eens doen (al dan niet op de bonnefooi).

Ilva

Ilva

09-06-2014 om 14:14

Leuk

Leuk dat het geslaagd is, succes met het verdere kamperen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.