Relaties Relaties

Relaties

Verliefd op een getrouwde man


Heb nu het hele draadje gelezen. En je blijft jezelf naar de mond praten 
In 6 jaar had hij best de beslissing tot scheiden kunnen nemen als hij dat gewild had.
HIJ GAAT NIET SCHEIDEN! 

Doe je roze bril af en zoek een leuke man. Want naast jou kan hij nog een minnares naast zijn vrouw hebben. En die praat hij ook naar de mond, net als jou en zijn vrouw.

En stel hij gaat scheiden en met jou verder kun je hem vertrouwen? NEE, en dat zou jij al helemaal moeten weten.

Kortom, ruk die pleister er in 1x af, laat de wond genezen en zoek dan een exemplaar dat wel voor jou gaat.

Hij gaat niet scheiden. En doet hij dat toch en kiest hij voor jou: gefeliciteerd met je bewezen leugenaar en vreemdganger.
Verbreek ieder contact en ga door met je leven. 

“Als hun ophangen is dat ook heel anders dan hoe wij ophangen. Alleen afgelopen week hoorde ik haar voor het eerst zeg maar hoe zei het gesprek eindigde en dat heeft me tot nadenken gezet want ik wil niet dat iemand anders zo praat tegen hem dat hoor ik te doen. ”

jij hoort helemaal niet tegen hem te praten! Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat je eisen kan stellen aan hoe hij tegen zijn vrouw praat. 
na je uitleg is die man nog meer in mijn achting gedaald. Voor wat jullie doen, gaan andere mannen gewoon naar de hoeren, even snel een vluggertje en weer de weg op. 
Ik geef het hierbij op, je wil wijze raad, iedereen zegt hetzelfde en jij blijft erin volharden dat jullie een relatie met toekomst hebben. droom maar lekker verder en neem genoegen met de kruimeltjes die hij je toewerpt. 

Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 12:09 Topicstarter

Annaniem2023 schreef op 09-06-2024 om 12:05:

“Als hun ophangen is dat ook heel anders dan hoe wij ophangen. Alleen afgelopen week hoorde ik haar voor het eerst zeg maar hoe zei het gesprek eindigde en dat heeft me tot nadenken gezet want ik wil niet dat iemand anders zo praat tegen hem dat hoor ik te doen. ”

jij hoort helemaal niet tegen hem te praten! Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat je eisen kan stellen aan hoe hij tegen zijn vrouw praat.
na je uitleg is die man nog meer in mijn achting gedaald. Voor wat jullie doen, gaan andere mannen gewoon naar de hoeren, even snel een vluggertje en weer de weg op.
Ik geef het hierbij op, je wil wijze raad, iedereen zegt hetzelfde en jij blijft erin volharden dat jullie een relatie met toekomst hebben. droom maar lekker verder en neem genoegen met de kruimeltjes die hij je toewerpt.

Hoezo ik niet tegen hem te praten is het nu mij schuld dat hij vreemd gaat dan? En zijn vrouw praat zo niet hij. Hoe zijn vrouw tegen praat dat heeft me tot nadenken gezet afgelopen dagen daarom ben ik hier terecht gekomen. 

Wijsaampjes2018 schreef op 09-06-2024 om 12:09:

[..]

Hoezo ik niet tegen hem te praten is het nu mij schuld dat hij vreemd gaat dan? En zijn vrouw praat zo niet hij. Hoe zijn vrouw tegen praat dat heeft me tot nadenken gezet afgelopen dagen daarom ben ik hier terecht gekomen.

Eh ja je faciliteert het hele vreemdgaan.

Wijsaampjes2018 schreef op 09-06-2024 om 12:09:

[..]

Hoezo ik niet tegen hem te praten is het nu mij schuld dat hij vreemd gaat dan? En zijn vrouw praat zo niet hij. Hoe zijn vrouw tegen praat dat heeft me tot nadenken gezet afgelopen dagen daarom ben ik hier terecht gekomen.

Nee, het is niet jouw schuld dat hij vreemdgaat, dat is zijn keuze. Jij kwam met de vraag of wij op grond van de informatie die jij geeft, denken dat het ooit wat wordt met deze man. Wij zeggen allemaal “nee, hij houdt je aan het lijntje en zal niet uit zichzelf scheiden” en geven je argumenten en wijzen je op klassieke uitspraken van vreemdgangers en dan blijf je zeggen dat hij de ware is. Nou prima, dan blijf je gewoon zijn scharrel tot hij een jongere scharrel tegenkomt. 

Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 12:45 Topicstarter

Nick90 schreef op 09-06-2024 om 12:12:

[..]

Eh ja je faciliteert het hele vreemdgaan.

Makkelijk om mij de schuld te geven terwijl ik in het begin niet eens wist dat hij getrouwd was maar was al wel smoorverliefd op hem

Dat je verliefd bent geworden: kan gebeuren. Maar zes jaar aan deze man blijven plakken die nooit voor jou gaat kiezen, dat doe je zelf. Je bent geen slaaf van je emoties.

Wijsaampjes2018 schreef op 09-06-2024 om 12:45:

[..]

Makkelijk om mij de schuld te geven terwijl ik in het begin niet eens wist dat hij getrouwd was maar was al wel smoorverliefd op hem

Je had op het moment van ontdekken ook: ”nee, dit wil ik niet op deze manier, regel eerst je thuissituatie” kunnen zeggen. 

Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 12:55 Topicstarter

Domiet schreef op 09-06-2024 om 12:50:

[..]

Je had op het moment van ontdekken ook: ”nee, dit wil ik niet op deze manier, regel eerst je thuissituatie” kunnen zeggen.

Ja dat is zeker een feit. Maar dat is achteraf helaas

Wijsaampjes2018 schreef op 09-06-2024 om 12:55:

[..]

Ja dat is zeker een feit. Maar dat is achteraf helaas

Dat kun je nu nog steeds zeggen…

Je ‘krijgt’ 15 a 30 minuten per keer. Op een parkeerplaats. En hij is zijn kwakkie weer kwijt. Mijn hemel wat een armoede … echt heel droevig dat jij jezelf dit aan doet. Er zijn vrouwen die deze dienst verlenen en daar geld voor krijgen. Die krijgen er dus tenminste nog iets voor terug. Nogmaals de vraag : Wat krijg jij ervoor terug ? Wat haal jij voor jezelf uit dit contact ? 
Sta eens op voor jezelf en pik dit niet langer ! 

"De gedachte om het aan de vrouw te vertellen is aanlokkelijk, zogenaamd omdat zij de waarheid mag weten, maar vooral omdat je zo wraak kunt nemen op je gevoel van versmaad zijn. Het zal verder niets oplossen, alleen maar nog meer ellende voor een vrouw en voor kinderen, of nu in elk geval één kind."

klopt, het lucht op wat wraak nemen maar het lost zeker ook iets op. Het maakt een einde aan dit scenario van aan het lijntje houden. Er worden keuzes afgedwongen. Het lost voor TO op dat ze dan duidelijkheid heeft. De deur wordt dichtgesmeten zoals bij mij of hij gaat wel met haar verder maar ik schat die kans 1 procent na alle informatie te hebben gelezen. 


Ik koos er na 1,5 jaar voor dit te doen, het vertellen, omdat ik kinderen wilde en niet eeuwig de tijd had. Kijk als je al onvruchtbaar bent of dat niet meer speelt kan ik mij voorstellen dat het kan doorsukkelen tot hij een jonger ding heeft.


ik wil niet dat iemand anders zo praat tegen hem dat hoor ik te doen.

Omgekeerde wereld. Je wilt niet dat zijn vrouw liefdevol tegen hem praat. Dat vind je al erg, wat denk je dat ze savond’s in bed doen?
heel naif dat je net doet alsof het alleen vanuit haar kant komt dat lief praten.  hij kan niet vreemd gaan met zijn eigen vrouw, jij bent de minares.

je wist niet dat hij getrouwd was en nu weet je het wel, laat hem los hij kiest niet voor jou om een leven mee te leven. Zal hem een worst wezen, als jij er een punt achter zet gaat die vast door naar de volgende minares. Wat moet je uberhaupt met zo iemand.

Wijsaampjes2018 schreef op 09-06-2024 om 12:45:

[..]

Makkelijk om mij de schuld te geven terwijl ik in het begin niet eens wist dat hij getrouwd was maar was al wel smoorverliefd op hem

Maar nu weet je het wel. En jij maakt iedere dag de keuze om voor hem te kiezen en hierin te blijven. 

Je kunt trouwens heel makkelijk testen hoe hij werkelijk denkt. Geef hem aan dat je langzaam eens verder gaat kijken. Hij heeft immers relatie met 2 vrouwen. Dan mag jij dat toch ook? Hij heeft maar beperkt de tijd. Dus je wilt graag iemand voor erbij. Wordt hij boos of raakt in paniek dan verwijs je naar zijn vrouw. De meeste mannen hebben een dubbele moraal en willen controle en macht behouden. Neem hem dat af en neem zelf eens de controle. Want hoezo mag jij niet wat hij wel heeft? Jij bent toch een single vrouw officieel? Is hij werkelijk zo verliefd op jou dan zet hij de scheiding wel in. En zo niet dsn heb jij je antwoord.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.