Relaties Relaties

Relaties

Verliefd op een getrouwde man


Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 14:28 Topicstarter

Izza schreef op 09-06-2024 om 14:25:

[..]

Maar nu weet je het wel. En jij maakt iedere dag de keuze om voor hem te kiezen en hierin te blijven.

Je kunt trouwens heel makkelijk testen hoe hij werkelijk denkt. Geef hem aan dat je langzaam eens verder gaat kijken. Hij heeft immers relatie met 2 vrouwen. Dan mag jij dat toch ook? Hij heeft maar beperkt de tijd. Dus je wilt graag iemand voor erbij. Wordt hij boos of raakt in paniek dan verwijs je naar zijn vrouw. De meeste mannen hebben een dubbele moraal en willen controle en macht behouden. Neem hem dat af en neem zelf eens de controle. Want hoezo mag jij niet wat hij wel heeft? Jij bent toch een single vrouw officieel? Is hij werkelijk zo verliefd op jou dan zet hij de scheiding wel in. En zo niet dsn heb jij je antwoord.

Dat is wel een goeie idd 🙈

Izza schreef op 09-06-2024 om 14:25:

[..]

Maar nu weet je het wel. En jij maakt iedere dag de keuze om voor hem te kiezen en hierin te blijven.

Je kunt trouwens heel makkelijk testen hoe hij werkelijk denkt. Geef hem aan dat je langzaam eens verder gaat kijken. Hij heeft immers relatie met 2 vrouwen. Dan mag jij dat toch ook? Hij heeft maar beperkt de tijd. Dus je wilt graag iemand voor erbij. Wordt hij boos of raakt in paniek dan verwijs je naar zijn vrouw. De meeste mannen hebben een dubbele moraal en willen controle en macht behouden. Neem hem dat af en neem zelf eens de controle. Want hoezo mag jij niet wat hij wel heeft? Jij bent toch een single vrouw officieel? Is hij werkelijk zo verliefd op jou dan zet hij de scheiding wel in. En zo niet dsn heb jij je antwoord.

Dat heb ik een tijdje geprobeerd en ondanks dat de man wist dat ik sochtends bij m'n 'vriendje' in bed lag kwam hij savonds alsnog zijn beurt halen. Hij vond het weliswaar niet leuk maar veranderde er niks door. Je kunt het proberen TO. 

Wijsaampjes; je klinkt ongelooflijk kinderlijk naief. Je doet net alsof jij het slaafje bent van je eigen gevoelens en de gang van zaken. Alsof jij geen besluiten kan nemen hoe jij je leven in wil richten. Je speelt het slachtoffer van de situatie. Wees die sterke vrouw die in jouw verborgen zit en laat je niet gebruiken door deze lamlul!

Margaretha2024 schreef op 09-06-2024 om 13:16:

Je ‘krijgt’ 15 a 30 minuten per keer. Op een parkeerplaats. En hij is zijn kwakkie weer kwijt. Mijn hemel wat een armoede … echt heel droevig dat jij jezelf dit aan doet. Er zijn vrouwen die deze dienst verlenen en daar geld voor krijgen. Die krijgen er dus tenminste nog iets voor terug. Nogmaals de vraag : Wat krijg jij ervoor terug ? Wat haal jij voor jezelf uit dit contact ?
Sta eens op voor jezelf en pik dit niet langer !

Schot in de roos. Mijn maag draaide om bij die 15 minuten op de parkeerplaats. Een vriendin van mij had ook zo'n zak die onder werktijd ff langs kwam om de hemel te beloven. En z'n kwakkie te lozen.

Maar TO wil 't allemaal niet horen. Dus TO, ik zou vooral blijven hopen, wie weet gebeurt er nog een wonder, ooit ooit ooit. 

Moederkareltje schreef op 09-06-2024 om 14:39:

[..]

Dat heb ik een tijdje geprobeerd en ondanks dat de man wist dat ik sochtends bij m'n 'vriendje' in bed lag kwam hij savonds alsnog zijn beurt halen. Hij vond het weliswaar niet leuk maar veranderde er niks door. Je kunt het proberen TO.

Het verschil is natuurlijk dat To hierdoor kan proberen om los te komen van hem. En ook dat hij doorkrijgt dat zij niet continu beschikbaar is. To hoeft niet continu voor hem klaar te staan of 2 personen op een dag. Hij merkt ook dat zij doorgaat met haar leven. En wellicht komt ze een andere leuke man tegen. Nu blijf je heel erg in afhankelijkheid zitten. Mijn ervaring is dat nieuwe contacten kunnen helpen. Nog los van het signaal naar deze man (dat to een onafhankelijke vrouw is die er niet volledig voor hem is). 

MRI

MRI

16-06-2024 om 09:25

Izza schreef op 09-06-2024 om 18:23:

[..]

Het verschil is natuurlijk dat To hierdoor kan proberen om los te komen van hem. En ook dat hij doorkrijgt dat zij niet continu beschikbaar is. To hoeft niet continu voor hem klaar te staan of 2 personen op een dag. Hij merkt ook dat zij doorgaat met haar leven. En wellicht komt ze een andere leuke man tegen. Nu blijf je heel erg in afhankelijkheid zitten. Mijn ervaring is dat nieuwe contacten kunnen helpen. Nog los van het signaal naar deze man (dat to een onafhankelijke vrouw is die er niet volledig voor hem is).

Ik zou de mogelijkheid van het open gooien door haar alleen doen als ze het ook echt wil en van plan is. Anders is het spelletjes spelen en vaak voelt de ander dat toch aan. 

Wij saampjes: je bent relatieverslaafd. Dit is niet goed voor je. Zoek hulp. bv bij trübendorfer psychologen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.