Relaties Relaties

Relaties

Verliefd op een getrouwde man


6 jaar lang minnares zijn doe ik je niet na. Na anderhalf jaar minnares te zijn geweest ben ik naar de vrouw gestapt en gepraat. Hij loog alles los en vast, ze hadden gewoon seks, vrouw voelde geen vuiltje aan de lucht en hadden plannen een tweede kind te maken en net verhuisd. Wat een naïef verliefde kip was ik. Mijn tip is praat met haar. Helpt je uit je droom. 

En hoe het eindigde was dat vrouw ging scheiden van man, man mij ook nooit meer wilde zien en mij haatte omdat ik zijn leven verwoest had. Dat onderstreept wel dat hij me aan het lijntje hield voor de leuk en lust. 3 verliezers. Nee 4. Ook kind in het spel.

Hij houdt je duidelijk aan het lijntje. Je weet niet hoe hij thuis is en wat hij daar doet. Hij kan zeggen dat het huwelijk niet goed loopt en ze geen seks hebben, maar daar ben jij niet bij. Hij zegt 'ooit' voor jou te gaan kiezen, maar dat is veel te vaag. In feite kiest hij nu voor zijn gezin, maar ook niet helemaal, want hij heeft jou ook voor 'erbij'. Dus hij is naar beide partijen niet eerlijk. Maak een keuze en sta voor die keuze. 
En jij mag ook kiezen. Voor jezelf. Je bent meer waard dan iemand die jou alleen maar 'voor erbij' heeft en niet volledig voor jou wil kiezen. 

In het land van ooit, is ooit nooit!

Wijsaampjes2018 schreef op 08-06-2024 om 21:19:

[..]

Passief agressief hoezo dus ik mag pijn hebben en mijn minnaar niet dan, dat is toch oneerlijk. Als ik er een punt achter ga zetten ga ik wkn door een hel da weet ik zeker

Ja dat gaat gebeuren. Wat nu zit je in een bubbel en hij zal je daar uit alle macht in houden. Maar bedenk dat hij in werkelijkheid zo ideaal niet is. Hij bedriegt 2 vrouwen en kan glashard zijn partner voorliegen. Geen fijne karaktertrek. Jij weet dus ook niet of zijn verhalen over haar wel kloppen. 

Vertellen doe je niet uit wraak of omdat je wil afdwingen dat hij voor jou kiest. Het is om schoon schip te maken. De relatie te beëindigen. 

Zoals Moederkareltje ook is overkomen: als jij het zijn vrouw vertelt ben je hem ook kwijt, want hij gaat je dat niet in dank afnemen. Dan is de kans groot dat zij gaan scheiden, maar dan is hij toch boos op jou want jij hebt zijn luxe leventje verpest. Thuis heeft hij nu een vrouw die goed voor hem zorgt, ja ook in bed geloof ons nou maar, en voor erbij een leuke vrouw die geen eisen stelt, maar iedere keer blij is om hem te zien.
Kies alsjeblieft voor jezelf en een nieuwe leuke man die je alleen nog even moet ontmoeten. Je moet dan even door een dal van liefdesverdriet, maar zeg nou zelf, is iemand die al zes jaar vreemdgaat een eerlijke man? En is eerlijkheid niet het belangrijkste dat we wensen van een partner? 
onze woorden klinken misschien hard, maar we gunnen je allemaal zoveel beter. Niemand veroordeelt je, we veroordelen de lapzwans op wie jij verliefd bent. 

Wat zal ik zeggen ... in jouw geval maakt liefde blind vrees ik. Je komt niet voor niets hier op het forum. Vertrouw meer op je intuitie. Verliefd worden is 1 ding. Jarenlang minnares zijn en kruimels krijgen maar nooit de man als partner een ander. Je hoopt en hoopt. Maar je staat straks met lege handen.

Lees je wel eens iets over affaires? Of het topic verder naar ontrouw? Talloze mannen die vreemdgaan, tegen hun minnares liegen over slecht huwelijk. Geen sex. In werkelijkheid eten ze van 2 walletjes. Worden ze aanbeden en is het altijd zondag met de ander. Dat doet hem goed. Hun trouwe echtgenote weet van niets. Denkt dat haar man veel werkt. Of met vrienden uit is. Hij liegt thuis. Hij liegt tegen de minnares. Zegt wat ze wil horen (deed mijn man). 

De theorieboeken zeggen het volgende. Dat een man binnen een korte tijd zijn vrouw verlaat als hij een ander ontmoet en verliefd wordt. Doet hij dat niet gaat hij nooit weg bij zijn vrouw. En als een minnares steeds meer vraagt probeert hij dat te sussen. En zij wil hem niet kwijt en hoopt op meer. 

Klinkt als jouw situatie?

Uit vreemdgaan en niet kunnen stoppen met de minnares las ik het volgende. Hij wil jou geen pijn doen. Maar ook zijn vrouw niet. Misschien houdt hij ook van jou. Maar gaat niet weg bij zijn vrouw. Hij vindt zijn excuses zelf legitiem. Maar er is geen excuus voor een minnares een wortel voorhouden (en tegen je vrouw liegen). 

Als vrouw van een man die vreemdging kan ik je zeggen dat ik het zou willen weten. Gun haar en jezelf de waarheid en geen leugens meer. Vertel het haar. 

Sterkte.

Wijsaampjes2018 schreef op 08-06-2024 om 21:43:

[..]

Ja klopt maar 6 jaar kennen we elkaar en waren we wel aan het zoenen en verders nie echt veel maar sinds een jaar extreem intiem met elkaar maar hierdoor worden mijn gevoelens alleen maar erger en wordt het gemis alleen maar groter. Ben misschien naïef maar dat gebeurd als je verliefd ben. Ik heb voor hem een relatie gehad van ruim 20 jaar en had nooit verwacht dat ik ooit nog verliefd zou worden tot ik hem ontmoette. Maar jij zegt eerlijk zijn tegen zijn vrouw??

Ja..maar dat zeg ik meer omdat ik vind dat zijn vrouw recht heeft op de waarheid. Maar dat zeg ik uit eigen ervaring als bedrogen vrouw. Ik vond het vreselijk dat ik geen keuze had. 

Je moet natuurlijk niets. Wat je nu doet is wachten tot je minnaar zijn vrouw verlaat. Je bent aan het wachten, wachten wachten..tot je een paar jaar verder bent.

Wat een aantal mensen al schrijven hier. Je neemt genoegen met kruimels. En denkt dat dat ware liefde is.. en ik geloof ook echt oprecht dat je dat zo voelt. Maar dat komt door de kruimels. Je wordt daar gelukkig van en ervaart een enorm geluks gevoel als hij je een kruimel geeft. Het is een verslaving. Eigenlijk heb je steeds meer kruimels nodig om je gelukkig te voelen.

Denk dat je daarom ook hier advies vraagt. Je wilt meer...de kruimels voldoen niet meer....vraag jezelf oprecht af of hij je dat kan en wilt geven. Kan en wil hij je meer geven.

Heel veel bedrogen partners beschrijven nadat ze verder gaan met de partner. De vreemdganger benoemt altijd..maar ik ben nooit gestopt met van jou( de vaste partner) te houden. 

Wijsaampjes2018 schreef op 08-06-2024 om 21:19:

[..]

Passief agressief hoezo dus ik mag pijn hebben en mijn minnaar niet dan, dat is toch oneerlijk. Als ik er een punt achter ga zetten ga ik wkn door een hel da weet ik zeker

Er waren, als ik een affaire had met  iemand die ik niet kon krijgen of op de verkeerde viel, heel veel mensen die daar iets van vonden en mij naïef en onrealistisch noemden. Dat vond ik verschrikkelijk want mijn gevoelens waren voor mij wel degelijk oprecht en realistisch en dus waarom mocht ik ze niet hebben dan? Ik kan me jouw reactie goed voorstellen!

Verliefdheid is een chemische reactie in je hoofd die maakt dat mensen heel dicht bij elkaar komen en intiem worden. En dat is maar goed ook.

Het is alleen nu zoveel fijner met iemand waar het veilig is: die geen dubbele agenda heeft en die is wat hij doet, niets meer of minder. En die chemische verliefdheid is er bij vlagen. 

Niemand kan zeggen wat jij zou moeten voelen. Maar ik wens jou de allerbeste keuze voor jou zelf toe. 

Moederkareltje schreef op 08-06-2024 om 22:34:

6 jaar lang minnares zijn doe ik je niet na. Na anderhalf jaar minnares te zijn geweest ben ik naar de vrouw gestapt en gepraat. Hij loog alles los en vast, ze hadden gewoon seks, vrouw voelde geen vuiltje aan de lucht en hadden plannen een tweede kind te maken en net verhuisd. Wat een naïef verliefde kip was ik. Mijn tip is praat met haar. Helpt je uit je droom.

En hoe het eindigde was dat vrouw ging scheiden van man, man mij ook nooit meer wilde zien en mij haatte omdat ik zijn leven verwoest had. Dat onderstreept wel dat hij me aan het lijntje hield voor de leuk en lust. 3 verliezers. Nee 4. Ook kind in het spel.

Dit is een scenario dat goed voorstelbaar is. De gedachte om het aan de vrouw te vertellen is aanlokkelijk, zogenaamd omdat zij de waarheid mag weten, maar vooral omdat je zo wraak kunt nemen op je gevoel van versmaad zijn. Het zal verder niets oplossen, alleen maar nog meer ellende voor een vrouw en voor kinderen, of nu in elk geval één kind.

Seks is heel relatief. Hij zal niet voor de seks bij jou blijven. Na de seks moet je nog met elkaar leven en dat is veel belangrijker. 

Jij zegt steeds dat je iets wil opbouwen. Maar denk even goed na wat je wil en waarom je dat wil. Is wat je nu hebt niet genoeg? Wil je exclusief gevonden worden? Wil je 's avonds en in de weekenden iets te doen hebben? Is hij echt gezelliger als je 24/7 met hem te maken gaat krijgen, mocht hij dat willen? Je bent 20 jaar getrouwd geweest met iemand op wie je ook ooit heel erg verliefd was. Dus je kunt je wel een realistische voorstelling maken van een relatie-elke-dag. Wees niet te optimistisch over hoe anders het allemaal zal zijn met hem.

Tsjor

Jij bent ongelukkig in deze situatie en wil op deze manier niet nog jarenlang verder. Hij wil deze situatie koste wat kost liefst zo lang mogelijk verderzetten. Jullie relatie is gebaseerd op een gigantisch verschil in toekomstvisie. 
Stel je voor dat jij ervoor kiest om uit deze relatie te stappen omdat je een emotioneel rustiger leven verkiest én omdat je jezelf een kans op een gezonde gelukkige relatie wil geven ergens in de toekomst met een man voor wie je de enige bent. Gaat hij je dan loslaten? Gaat hij jou laten kiezen voor jezelf? Neen, hij gaat er alles aan doen om terug contact te zoeken en je weer te 'vangen' in deze ongezonde relatie. Zoiets noem ik geen 'houden van´ maar eerder bezitterig gedrag. 
Kies voor jezelf, neem tijd om te rouwen en leer beseffen dat mooie woorden en stiekeme afspraakjes geen echte liefde zijn.

Ik zou het uitmaken met je minnaar en kijken wat er gebeurt. Als jij echt zijn ware liefde bent, verlaat hij zijn vrouw (!) en komt hij naar je toe. Zo niet, dan weet je dat hij jou voor erbij heeft. Ik verwacht dat laatste. Jij ook, vermoed ik. 

Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 10:50 Topicstarter

Ik zal voor iedereen uitleggen hoe het precies gaat hij ons. Hij is vrachtwagenchauffeur werkt 6 dagen in de week. Om de dag slaapt hij in de wagen nee niet dichtbij mij helaas. Mocht hij langs mijn woonplaatst rijden dan stopt hij en spreken we af of bij mij thuis of bij een parkeerplaats. Meestal duurt deze ontmoeting maximaal 30 min maar kan ook 15 min zijn. Als de mogelijkheid er is en hij komt heel de week langs dan is het dagelijks (behalve de vrijdag want dan komt hij nooit langs) maar kan dus ook 1x per week zijn. De ene keer hebben we sex en de andere keer staan we te zoenen en te knuffelen. Ook zijn er zelfs momenten als ik optijd terug ben want ben zelf ook vrachtwagenchauffeuse dat hij mij dan oppik en samen richting zijn klant rijden dus ik ga dan met hem mee met de vrachtwagen (paar uurtjes terwijl zijn vrouw ook wel eens mee gaat richting die klant) want terug komt hij ook altijd langs mijn woonplaats. ( Betekent dit dan ook niks ? )
Mijn dochter van 17 weet nie beter dat hij gewoon een vriend is. Zijn vrouw weet niks van mijn bestaan en zijn dochter van 21 ook niet. Verders videobellen wij tijdens zijn werk bijna een hele dag. In de momenten dat hij thuis is dus om de dag in de avond en vrijdagavond en de gehele zaterdag appen we tussendoor en belt hij willekeurige als het hem uitkomt effe snel op maar mocht ik hem nodig hebben hoef ik maar te appen dat hij mij moet bellen en hij belt dan binnen 5 min mij op. Hij zeg dan sorry moest je effe zien hoor en dat gebeurd op een zaterdag tussen de 4 a 8 keer per dag terwijl zijn gezin thuis is doet hij dit stiekem. Deelt vele fotos van zijn familie en gezin enzovoorts. Wat betekent dat dan????

Afgelopen week had hij zijn prive nummer waar hij mij ook gewoon mee belt of appt hoor gekoppeld aan zijn Bluetooth in de vrachtwagen maar had mij aan de telefoon met zijn werk nummer. Maar zijn vrouw wilde en hoorde dus het gehele gesprek hij heeft geen geheimen daarin hij is tegen haar altijd korteraf als ze belt want ik hoor haar niet vaak maar hem wel. Als hun ophangen is dat ook heel anders dan hoe wij ophangen. Alleen afgelopen week hoorde ik haar voor het eerst zeg maar hoe zei het gesprek eindigde en dat heeft me tot nadenken gezet want ik wil niet dat iemand anders zo praat tegen hem dat hoor ik te doen. En dan komt toch mijn onzekerheid en jealoerzie naar boven (was nooit jaloers maar in deze situatie wel)

Natuurlijk ben je jaloers! Maar zo krijg je wel een glimp van zijn andere leven mee.
Als hij ernstig ziek wordt kun je hem niet zomaar opzoeken. Als hij overlijdt ben jij die eenzame onbekende met zonnebril in een hoekje (als je er al bent). Onderzoek goed voor jezelf wat dit allemaal betekent of gaat betekenen voor jou.

Wijsaampjes2018

Wijsaampjes2018

09-06-2024 om 11:05 Topicstarter

Anoniemer schreef op 09-06-2024 om 11:01:

Natuurlijk ben je jaloers! Maar zo krijg je wel een glimp van zijn andere leven mee.
Als hij ernstig ziek wordt kun je hem niet zomaar opzoeken. Als hij overlijdt ben jij die eenzame onbekende met zonnebril in een hoekje (als je er al bent). Onderzoek goed voor jezelf wat dit allemaal betekent of gaat betekenen voor jou.

Ja daar denk ik ook wel eens over na en ik zeg dat ook tegen hem en hij zeg daar moet je niet vanuit gaan maar zeg dan ook zeg nooit nooit want we zijn allebei chauffeur

Precies, en chauffeurs gaan ook een keer dood of worden ziek. De kans dat het zo zal gaan bij jou is dus 50%. Niet iets om maar niet vanuit te gaan lijkt me.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.