Relaties Relaties

Relaties

Verder na ontrouw - deel 8


MoederVanTwee schreef op 03-09-2023 om 15:21:

[..]

Ik heb geen idee wat hij van plan is. Sinds de geboorte van ons dochtertje (2j) hadden we enkel sex met condoom, omdat ik geen hormonen meer in mn lijf wilde.

Dan kan je nog steeds soa's krijgen. Ook dmv zoenen en andere lichaamssappen. Echt direct naar de arts. 

Anna Cara schreef op 03-09-2023 om 14:59:

Allereerst een knuffel. Een hel om te ontdekken. Het gevoel van diep verraad als je partner een (sexueel) geheim leven heeft (gehad) naast jou, is impactvol.

Besef dat het niets met jou te maken heeft!

Stop je hoofd niet in het zand. Mocht jij nog niet kunnen praten, schrijf je wel alvast in voor therapie. Diegene kan je helpen om dingen op een rijtje te krijgen. En wel te communiceren. Het gesprek zal gevoer moeten worden. Toch?

Je zet je post in Verder na ontrouw. Denk je daarover na?

Waarmee kunnen wij je hier helpen?

Xxx

Klopt, het gesprek gaat inderdaad gevoerd moeten worden . 

Verder met hem wil ik zowiezo niet. We zijn 12jaar samen geweest en ik heb het gevoel dat dit allemaal gewoon nergens toe geleid heeft. Hij heeft me in het verleden nog al eens bedrogen, moest vaak op mn tenen lopen om hem niet boos te maken.. 

Ik wil niet nog eens 10 jaar of meer verspillen aan iets wat nooit goed zal zijn.. zijn gedrag zal duidelijk niet stoppen, al dacht ik dus ooit van wel.. 

(Verkeerde topic gekozen dan misschien, sorry)

Ik vind het heel moeilijk om te praten over dit soort dingen, ook tegen vrienden of familie. Maar ik wil erover praten.. 

Ik ben blij dat ik het hier even kan delen. 

Anna Cara

Anna Cara

03-09-2023 om 16:00 Topicstarter

Ik snap je, het is ook best eenzaam. Dat je helder hebt dat je uit elkaar wil gaan maakt het niet makkelijker. Je mag je natuurlijk hier uiten want vreemdgaan kent iedereen in dit topic. En langdurig ook. En met verschillenden ook. De pijn is hetzelfde. Diep verdrietig. 

Ik las ergens als woorden en daden niet overeenkomen is het funest voor het vertrouwen: 
Eén fout kan toeval zijn.
Twee keer fout is verdacht
Drie keer fout is een systeem

Zorg vooral goed voor jezelf. 

Xxx

Wat heftig to. Dus jullie relatie is eigenlijk een grote leugen geweest vol met vreemdgaan en voortdurende affaires? Naar buiten toe een leuk gezin. Maar in werkelijkheid heel andere behoeftes. Is hij in het verleden vaker en met meerdere personen vreemdgegaan? En waren dat ook mannen en vrouwen?

jeetje moedervantwee, enorm heftig en je zult wel in shock zijn! Die moet je denk ik nu eerst te boven komen. Dat is een achtbaan die wss nog maanden gaat duren. Wel fijn dat hij t op papier heeft gezet... maar ja uiteindelijk heb je daar niets aan maar zijn er igg al wat vragen mss beantwoord voor je want je gaat natuurlijk veel vragen hebben maar op veel ga je nooit t antwoord echt weten weet ik uit ervaring.
Jullie gaan zoiezo scheiden neem ik aan of?
Veel sterkte❤

oh ok ik las te snel zie nu dat je besloten hebt te scheiden.
En dat snap ik ook! Vooral omdat hij op mannen valt... dan is t voor hem denk ik ook beter dat hij een andere weg inslaat.

hier trouwens ook de knoop doorgehakt en besloten dat ik wil scheiden.
Man gister verteld en wil niet luisteren, zegt niet akkoord te gaan... 
Ik heb hem weer betrapt op iets via via, niet vreemdgaan maar toch weer iets wat hij verborgen hield. Opeens was ik er klaar mee. Al zou ik willen blijven dan nog kan t niet, ik moet van hem scheiden want mijn liefde en respect voor hem is nu echt 0.
Hartbrekend en ik ben er stil van, mn hart voel ik gwn echt pijn doen, een steek de hele tijd.... maar ik ga niet nog meer jaren verspillen aan hem, heb nu 2 jaar echt gwn weggegooit maar ja ik zie t maar als dat ik tenminste gevochten heb en er alles aan heb gedaan.

Titiv,
 {{{{knuffel}}}}
En laat je je goed informeren voor je welke afspraak dan ook  tekent.

Izza schreef op 03-09-2023 om 17:24:

Wat heftig to. Dus jullie relatie is eigenlijk een grote leugen geweest vol met vreemdgaan en voortdurende affaires? Naar buiten toe een leuk gezin. Maar in werkelijkheid heel andere behoeftes. Is hij in het verleden vaker en met meerdere personen vreemdgegaan? En waren dat ook mannen en vrouwen?

Toen we pas samenwoonden is hij ook vreemdgegaan met een andere man. Door de jaren heen, merkte ik wel dat hij soms naar andere vrouwen stuurde of hen toevoegde op sociale media. Nu ben ik erachter gekomen dat hij via Grindr bij mannen praatte en effectief afsprak met hen. Zelfs met een oude kameraad van hem, die hier ook vaak gekomen is toen we hier pas woonde , heeft hij blijkbaar bepaalde dingen gedaan.. 

Ik heb echt het gevoel dat de laatste 12jaar inderdaad gewoon een leugen waren.. 

Titiv schreef op 03-09-2023 om 19:57:

jeetje moedervantwee, enorm heftig en je zult wel in shock zijn! Die moet je denk ik nu eerst te boven komen. Dat is een achtbaan die wss nog maanden gaat duren. Wel fijn dat hij t op papier heeft gezet... maar ja uiteindelijk heb je daar niets aan maar zijn er igg al wat vragen mss beantwoord voor je want je gaat natuurlijk veel vragen hebben maar op veel ga je nooit t antwoord echt weten weet ik uit ervaring.
Jullie gaan zoiezo scheiden neem ik aan of?
Veel sterkte❤

Klopt, ik heb er inderdaad niet veel aan dat hij dingen opklaart of op papier zet.. de 'waarom' kan me eigenlijk helemaal niets schelen. We zijn gelukkig niet getrouwd, dus die rompslomp hebben we gelukkig niet. Wel een koophuis en dus 2kids..

Titiv schreef op 03-09-2023 om 20:03:

hier trouwens ook de knoop doorgehakt en besloten dat ik wil scheiden.
Man gister verteld en wil niet luisteren, zegt niet akkoord te gaan...
Ik heb hem weer betrapt op iets via via, niet vreemdgaan maar toch weer iets wat hij verborgen hield. Opeens was ik er klaar mee. Al zou ik willen blijven dan nog kan t niet, ik moet van hem scheiden want mijn liefde en respect voor hem is nu echt 0.
Hartbrekend en ik ben er stil van, mn hart voel ik gwn echt pijn doen, een steek de hele tijd.... maar ik ga niet nog meer jaren verspillen aan hem, heb nu 2 jaar echt gwn weggegooit maar ja ik zie t maar als dat ik tenminste gevochten heb en er alles aan heb gedaan.

Veel sterkte voor jou ook! 

Anna Cara

Anna Cara

03-09-2023 om 21:17 Topicstarter

Tivit, je bent een sterke vrouw en je staat zo te lezen volledig achter je keuze. Sterke met het pad. Betekent het ook huis verkopen? 

Xxx

Titiv, dit moet erg moeilijk zijn voor u.. dikke knuffel ..

Tivit....ik lees dat je de knoop door hebt gehakt, alhoewel het je eigen keuze is vind ik het toch verdrietig voor jullie. Hopelijk gaat je man inzien dat dit het beste is en komen jullie er samen uit. Je kunt in ieder geval zeggen dat je ervoor geknokt hebt. Ik wens je heel veel sterkte. Dikke knuffel.♥️

Heel veel sterkte gewenst de komende tijd, Titiv ♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.