Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Seks omdat je man wil, dus uit goedheid naar je man toe


avds

avds

19-05-2024 om 22:04 Topicstarter

Lexus schreef op 15-05-2024 om 08:46:

En toch zit ik me af te vragen: wat is het dat die mannen het wel best vinden om seks te hebben ook al heeft een vrouw geen zin? Ik (vrouw) had altijd een groter libido dan mijn partners maar ik moest en moet er niet aan denken om seks te hebben met iemand die geen zin heeft maar 'het voor mij doet'.

Dan zijn ze hun 'dingetje' weer kwijt ...
Maakt niks uit....

Net ook, ik zit in de fauteuil, komt hij achter mij staan en zit wederom weer aan mijn borsten....
Zo prompt uit het niets...

Ik zeg: wat is er...

Heb je zin????? Vraagt hij

Mijn hemel, alsjeblieft...

Maarja ik ga zo wel weer benen scheren.... 

Het moet maar....

Ik zou toch eens het gesprek aangaan over verleiden. Een vrouw uit het niets bij haar borsten grijpen is zo ongeveer het omgekeerde van verleiden.
Als hij zin heeft, laat hem jou dan verleiden. Echt verleiden.

avds

avds

19-05-2024 om 22:12 Topicstarter

EmmaT schreef op 13-05-2024 om 05:42:

Avds, als je geen zin hebt, hoe laat je het hem dan weten? Ik kan me niet voorstellen dat je seks zou willen met iemand die dat niet wil.
Een keer per week zegt niks. Voor de een is het teveel, voor een ander juist niet.

Dat gaat vaak met een snauw en vaak met nodige chagrijnigheid ...

Van op de bank zitten tv kijken, iets leuks kijken of als ik kapot ben, zonder enige voorspelbaarheid of aankondiging en met de woorden zo ineens; heb je zin????

Of zullen we zo....

Jaaa ik ga zo wel weer benen scheren... Alles wil ik nl glad en verzorgd hebben....

Ik krijg dan het gevoel: de hele dag moeten mensen wat van me... savobds dus ook nog...

Ben pas vrij als ik in bed lig.    

Zo gaat dat bij ons....

Heb hem ooit al gezegd dat hij dat gedeelte buiten de deur mag zoeken als hij het thuis niet kan vinden... Ga je gang....

Hij maakt er geen gebruik van overigens 

avds

avds

19-05-2024 om 22:17 Topicstarter

Marianne76 schreef op 19-05-2024 om 22:12:

Ik zou toch eens het gesprek aangaan over verleiden. Een vrouw uit het niets bij haar borsten grijpen is zo ongeveer het omgekeerde van verleiden.
Als hij zin heeft, laat hem jou dan verleiden. Echt verleiden.

Dat is blijkbaar zijn manier van verleiden. Ik weet niet beter...

Ik weet al weer hoelaat het is en dat het weer 'tijd' is dat hij zin heeft...

Daarom ben ik altijd blij wanneer ik avonddiensten werk... Ik kom thuis .. iedereen slaapt .. heeeeerlijk 

Hij kan zijn manier natuurlijk wel aanpassen. Daarvoor moet jij hem wel vertellen wat jij graag wilt. Dat kan hij niet ruiken. Als hij seks krijgt nadat hij jou bij jouw borsten pakt, denkt hij dat jij dat opwindend vindt en zal hij dat blijven doen. Dus zeg wat je wel wilt!

avds zou het voor jullie werken om een vast moment af te spreken? Dus een dag waarop jij niet moe of druk bent. Of iedere maand een date night waarop de kinderen een keer op tijd naar bed of uit logeren en rustig de tijd voor elkaar nemen zonder tv of telefoon? 

Tijd maken voor elkaar en de relatie is heel belangrijk. Dit klinkt alsof jij eigenlijk klaar bent met hem. 

avds

avds

19-05-2024 om 22:40 Topicstarter

Marianne76 schreef op 19-05-2024 om 22:29:

Hij kan zijn manier natuurlijk wel aanpassen. Daarvoor moet jij hem wel vertellen wat jij graag wilt. Dat kan hij niet ruiken. Als hij seks krijgt nadat hij jou bij jouw borsten pakt, denkt hij dat jij dat opwindend vindt en zal hij dat blijven doen. Dus zeg wat je wel wilt!

Op dit moment even niks.... Geen polonaise aan mijn lijf. Helemaal geen enkele behoefte aan...

Maarja ik ben niet alleen...

Dus geef voor de lieve vrede er maar aan toe, laat het toe en gebeuren, dan ben ik er weer een week vanaf.

Zo is momenteel de instelling helaas.

avds

avds

19-05-2024 om 22:43 Topicstarter

Izza schreef op 19-05-2024 om 22:40:

avds zou het voor jullie werken om een vast moment af te spreken? Dus een dag waarop jij niet moe of druk bent. Of iedere maand een date night waarop de kinderen een keer op tijd naar bed of uit logeren en rustig de tijd voor elkaar nemen zonder tv of telefoon?

Tijd maken voor elkaar en de relatie is heel belangrijk. Dit klinkt alsof jij eigenlijk klaar bent met hem.

Ik ben niet klaar met hem, maar wel de manier waarop het al maanden gaat.

Houd nog wel van hem.

Het stukje seks voelt ook als een soort van 'zorgen voor', toegeven aan wat iemand anders wil... Soort plichtsbesef.

Maar wat dacht je van zelf eens een grens stellen en zeggen: op deze manier gaat het niet gebeuren?

avds

avds

19-05-2024 om 23:15 Topicstarter

Ik ga alle gekregen adviezen en tips eens goed overdenken en kijken hoe ik hier iets mee kan.
Bedankt 🩷

Soms denk ik, we zijn 10 jaar bij elkaar, als ik mijn hele leven verder nog zo door moet ... Niet op deze manier, er moet iets veranderen.

Niet alleen op dat gebied, niet alleen bij hem maar ook bij mijzelf.

Fijn dat ik dingen kwijt kan hier op dit forum...

Ben zo ontzettend moe en op in mijn hoofd. Dan is het een verlichting om even wat kwijt te kunnen.

Tsja, je kiest er zelf voor om steeds ja te zeggen. Nee is ook een antwoord. En nog te gaan scheren ook. Hopelijk is het in ieder geval goede sex.

Je moet veel van jezelf. Je wilt veel op een dag. Meer grenzen trekken op andere vlakken. Jij bent vroeg opgestaan, dus jij brengt niet de kinderen naar bed, de hond laat je man uit. Tegen je man zeg: 'bewaar voor morgen', ik ben nu te moe. Of bespreek met hem exact wat je hier schrijft. Je bent te moe, zware lange dag en je wilt slapen. Nu slik je alles in en zet je man wat raar neer. Verander zelf. Geen moeten, maar willen. Minder moetjes maakt minder moe. 

Labyrinth schreef op 20-05-2024 om 09:42:

Je moet veel van jezelf. Je wilt veel op een dag. Meer grenzen trekken op andere vlakken. Jij bent vroeg opgestaan, dus jij brengt niet de kinderen naar bed, de hond laat je man uit. Tegen je man zeg: 'bewaar voor morgen', ik ben nu te moe. Of bespreek met hem exact wat je hier schrijft. Je bent te moe, zware lange dag en je wilt slapen. Nu slik je alles in en zet je man wat raar neer. Verander zelf. Geen moeten, maar willen. Minder moetjes maakt minder moe.

Nou ik zou dat 'bewaar tot morgen" er af laten, dat schept een verwachting. Gewoon "ik ben nu te moe". Voor  de rest eens. 

Ik blijf vermoeden dat seks hebben terwijl je eigenlijk niet wil, slecht is voor je libido. Misschien kan je dat vermoeden naar je man uitspreken, dat jullie gewoon wachten tot jíj zin hebt en dat het libido misschien vandaaruit kan groeien.

Het moment van nee zeggen, hem afwijzen als hij ongevraagd van achter aan je borsten zit, benen scheren omdat jij dat wil is blijkbaar nog niet aangebroken. Wat moet er nog meer gebeuren?

Ik vind het heel triest klinken, niet alleen hoe seks gaat, maar je hele kijk op je leven en je fatalisme (zo gaat het nou eenmaal bij hem/ons). Ben je misschien depressief?
Heb je al eens zo'n vragenlijst ingevuld? Bijvoorbeeld deze: https://www.psyned.nl/zelftest/depressie-test/

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.