Relaties Relaties

Relaties

Mijn man steeds ruzie met schoonvader

ADRIANAanna

ADRIANAanna

26-12-2024 om 12:50 Topicstarter

yasmijn27 schreef op 25-12-2024 om 22:17:

[..]

Als hij een wapenvergunnng heeft en hij zegt zulke dingen, dan hoor jij dat te melden bij de politie.

Dit soort verhalen maakt dat ik er geen barst van geloof.

Hé yasmijn27.ik denk ook niet dat mijn vader zoiets zou doen en ik zorg ook dat het niet 

ADRIANAanna

ADRIANAanna

26-12-2024 om 12:56 Topicstarter

ADRIANAanna schreef op 26-12-2024 om 12:50:

[..]

Hé yasmijn27.ik denk ook niet dat mijn vader zoiets zou doen en ik zorg ook dat het niet

Hé yasmijn27.ik denk ook niet dat mijn vader zoiets doet mijn vriend en ik houden de boel rustig en ik zou niet zo snel mijn vader melden bij de politie maar hij kwam bitter en kwaad over .kijk als hij echt gevaarlijke dingen gaat doen dan ga ik natuurlijk wel naar de politie er is ook een kind in het spel.maar het is een soort luchtbuks ik heb gehoord dat die wel meevallen  maar lijkt me natuurlijk ook gevaarlijk.we houden wat afstand wel contact dan zakt het vast maar goed dit zijn rare uitspraken van mijn vader.het wad ook niet gezellig hij begon gelijk over alle problemen.normaal was ik weg gegaan maar heb hem geobserveerd als hij wel weer dit soort dingen  zegt dan loop ik wel weg maar ik hou mijn ogen en zijn gedrag in de gaten.

Zou het niet zo kunnen zijn dat je vader meer doorheeft dan jij zelf? Ik bedoel, in je posts komt je man ook niet zo ‘onschuldig’ over en tevens erg manipulatief.

Uiteraard geen vrijbrief voor je vader om zulke uitspraken te doen, maar huiselijk geweld houdt niet enkel in dat het fysiek is. Ik krijg een beetje het idee dat er veel meer schuilt achter dit verhaal, maar goed, dat is geheel mijn interpretatie ☺️

ADRIANAanna

ADRIANAanna

26-12-2024 om 15:57 Topicstarter

Kersje schreef op 26-12-2024 om 13:16:

Zou het niet zo kunnen zijn dat je vader meer doorheeft dan jij zelf? Ik bedoel, in je posts komt je man ook niet zo ‘onschuldig’ over en tevens erg manipulatief.

Uiteraard geen vrijbrief voor je vader om zulke uitspraken te doen, maar huiselijk geweld houdt niet enkel in dat het fysiek is. Ik krijg een beetje het idee dat er veel meer schuilt achter dit verhaal, maar goed, dat is geheel mijn interpretatie ☺️voor dit gebeuren is er inderdaad veel gebeurt.mijn man wilde graag na paar weken samen al kennis maken .na sat gedaan te hebben dacht mijn man een goede vriend er bij te hebben ze hadden echt een klik.op een gegeven moment na paar maanden samen te zijn kwam er een familiefeestje iemand was jarig .mijn man kon niet mee omdat zijn ouders heel ziek waren.maar goed ik zal alleen met mijn stiefmoeder iedereen was roken in de tuin en ik zei jij zei laatst dat jij mijn vriend wilde leren kennen?we waren toen nog niet getrouwd .maar goed ze zei daar heb ik helemaal geen zin in en behoefte aan .ik keek haar aan en vroeg rustig waarom ze zo reageerde.ze zei na wat ik van jou familie gehoord heb hoef ik hem niet te leren kennen .dus toen wist ik genoeg en er word veel geroddeld in mijn familie ik hou me er buiten dan kan ik niks verkeerd doen .toen kwam mijn vader binnen en ik zei wat mijn stiefmoeder zei en of dag klopt .hij werd rood en keek haar verbaasd aan hij zei tegen ons wat is dit?en hij nam het voor zijn vrouw op mijn stiefmoeder.toen ben ik weg gelopen en het bleek dat ze mijn man compleet zwart hebben gemaakt .de man van mijn zus word ook gekleineerd maar hij pikt alles en hij weet heus hoe mijn familie in elkaar zit.ik ben dus weg gelopen met de bus naar huis gegaan en mijn man nu mijn man inmiddels mij opgehaald.hij was ook heel boos.entuurlijk was het allemaal weer mij en onze schuld .iedereen boos op mij en helaas is mijn man niet makkelijk en laat niet met zich sollen  .zei mogen alles zeggen en dreigen maar als wij wat zeggen is het erg.ik heb jaren niks gehoort maar na paar jaar heeft mijn man mij weer bemiddeld met mijn ouders en hij wou ook contact .dat ging goed een jaar totdat mijn vader weeer begon 

ADRIANAanna

ADRIANAanna

26-12-2024 om 16:53 Topicstarter

Valeria schreef op 25-12-2024 om 19:38:

[..]

???

Waarom heeft zo'n type een wapenvergunning?

Hij heeft wel een luchtbuks.ik weet nier of je daar wapenvergunning voor nodig hebt pfff maar ja 

ADRIANAanna

ADRIANAanna

26-12-2024 om 16:55 Topicstarter

yasmijn27 schreef op 25-12-2024 om 22:17:

[..]

Als hij een wapenvergunnng heeft en hij zegt zulke dingen, dan hoor jij dat te melden bij de politie.

Dit soort verhalen maakt dat ik er geen barst van geloof.

Hij heeft zo'n grote lange luchtbuks

ik vind het allemaal maar heel vaag klinken hoor, beetje tokkie-achtig ook, sorry.

ADRIANAanna

ADRIANAanna

27-12-2024 om 08:34 Topicstarter

Kersje schreef op 27-12-2024 om 00:53:

ik vind het allemaal maar heel vaag klinken hoor, beetje tokkie-achtig ook, sorry.

Dat is ook zo het is ook niet normaal

Je zou misschien tegen je vader kunnen zeggen dat het fijn is om te horen dat hij je wil steunen als er problemen zijn, maar dat je het niet zo waardeert dat hij probeert te stoken tussen jou en je man en dat hij (ook al is dat in bedekte termen) met geweld tegen je man dreigt. 

Eerlijk gezegd, als ik het zo lees dan krijg ik de indruk dat je lekker wordt klemgezet tussen twee kerels die allebei bovenop de apenrots willen zitten. Ik krijg plaatsvervangend de neiging om ze met de koppen tegen elkaar te slaan. 

ADRIANAanna

ADRIANAanna

27-12-2024 om 18:37 Topicstarter

Temet schreef op 27-12-2024 om 16:58:

Je zou misschien tegen je vader kunnen zeggen dat het fijn is om te horen dat hij je wil steunen als er problemen zijn, maar dat je het niet zo waardeert dat hij probeert te stoken tussen jou en je man en dat hij (ook al is dat in bedekte termen) met geweld tegen je man dreigt.

Eerlijk gezegd, als ik het zo lees dan krijg ik de indruk dat je lekker wordt klemgezet tussen twee kerels die allebei bovenop de apenrots willen zitten. Ik krijg plaatsvervangend de neiging om ze met de koppen tegen elkaar te slaan.

Temet.die neiging heb ik.het zegt al genoeg dat mijn vader mij al 3 dagen niet gebeld heeft maar ze zoeken het vsn af nu maar uit .ik heb geen ruzie maar ik heb mijn vader wel gezegt dat hij dit soort dingen niet moet zeggen. Maar ja hoop dat het weet goed komt tussen ons maar ik denk het niet 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.