Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Kiezen tussen 2 mannen


PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 16:18

Sz567 schreef op 21-01-2022 om 16:01:

[..]

D weet van het bestaan van T af, al kent hij geen details. Hij vindt het lastig en zit hierdoor zelf ook in een tweestrijd.

Ik zou hem toch even helemaal op de hoogte stellen, ook de details erbij zodat hij in elk geval wel het hele verhaal weet en op basis daarvan zelf een keuze kan maken. 

Imi

Imi

21-01-2022 om 16:20

Oh joh, nog meer bezwarende omstandigheden met T. Krijg je er nog een stel kinderen, een ex en ex-schoonfamilie bij, lachen! Waarom zou je al dat gedoe willen? Even heel onaardig gezegd: er lopen zat mannen rond om stomende seks mee te hebben. Maar een zorgzame, lieve, betrouwbare man, die is veel moeilijker te vinden.

Als jij en D samen oud willen worden, dan zou ik van harte relatietherapie aanraden. Ga ervoor, doe de oefeningen, duik diep, hou vol. 

Zo niet, neem een time-out van de mannen, kom tot jezelf, totdat je weet hoe jij in je eentje gelukkig wordt. Daarna kun je uitzoeken wat je nodig hebt in een man en kun je kijken of je zo iemand tegenkomt.
En zoek hem dan in de buurt, niet in het buitenland. Een halfuur reizen is echt al ver genoeg als je hem een paar keer per week wilt zien.

Sz567

Sz567

21-01-2022 om 16:29 Topicstarter

Imi schreef op 21-01-2022 om 16:20:

Oh joh, nog meer bezwarende omstandigheden met T. Krijg je er nog een stel kinderen, een ex en ex-schoonfamilie bij, lachen! Waarom zou je al dat gedoe willen? Even heel onaardig gezegd: er lopen zat mannen rond om stomende seks mee te hebben. Maar een zorgzame, lieve, betrouwbare man, die is veel moeilijker te vinden.

Als jij en D samen oud willen worden, dan zou ik van harte relatietherapie aanraden. Ga ervoor, doe de oefeningen, duik diep, hou vol.

Zo niet, neem een time-out van de mannen, kom tot jezelf, totdat je weet hoe jij in je eentje gelukkig wordt. Daarna kun je uitzoeken wat je nodig hebt in een man en kun je kijken of je zo iemand tegenkomt.
En zoek hem dan in de buurt, niet in het buitenland. Een halfuur reizen is echt al ver genoeg als je hem een paar keer per week wilt zien.

😂 je hebt helemaal gelijk. Verliefdheid kies je helaas niet helemaal zelf. Maar je woorden helpen hopelijk bij het vergeten van T

Aangeven wat je graag wilt dat D bij je doet? 
De passie met T is aan het minderen. Maar je weet zodoende wel wat je  bij D mist. Kan je aan D delen hoe je graag wilt dat jullie beginnen, nu je weet wat je opwindt?
Hier was er een tijdje een verkeerde opstart, eentje die eerder averechts uitpakte. Uitgelegd hoe ik wilde dat wij opstartten. Diee wens blijven herhalen. Kwartje is gevallen en ik  hoef het niet meer te benoemen. Hij weet nu wat bij mij werkt. Dus sommigen kunnen wel wat ‘advies’ gebruiken. Schrijf D niet direct af.

En geen details erbij! D is T niet.
Onderzoek hoe D je wel kan plezieren.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 18:00

Flanagan schreef op 21-01-2022 om 17:49:

En geen details erbij! D is T niet.
Onderzoek hoe D je wel kan plezieren.

Als D dat uberhaupt nog wil na dit hele drama. En het is uiteraard wel zo eerlijk dat hij details als vreemdgaan, afkeer en missende passie wel weet. 

BlueFawn schreef op 21-01-2022 om 18:00:

[..]

Als D dat uberhaupt nog wil na dit hele drama. En het is uiteraard wel zo eerlijk dat hij details als vreemdgaan, afkeer en missende passie wel weet.

Ach, ze heeft in ieder geval over zijn bestaan verteld. Vele vreemdgangers zwijgen.

Als D de details wilt weten, kan hij die ook vragen.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 21:27

Flanagan schreef op 21-01-2022 om 20:21:

[..]

Ach, ze heeft in ieder geval over zijn bestaan verteld. Vele vreemdgangers zwijgen.

Als D de details wilt weten, kan hij die ook vragen.

Ze gaat vreemd en jouw advies is dat ze D maar moet heropvoeden tussen de lakens?   En dat ie blijkbaar blij mag zijn dat hij in elk geval op de hoogte is maar details moet hij zelf maar naar vragen? Wat is dat voor crap? Ik mag toch hopen dat de man zichzelf genoeg respecteert en haar dumpt zodat hij in elk geval de kans heeft om wel iemand te vinden die gelukkig van hem wordt ipv iemand die vreemdgaat, een afkeer van hem heeft. 

BlueFawn, je begrijpt mij verkeerd. Sommige mensen willen de details niet eens weten; het is gebeurd en niet meer terug te draaien, dus waarom willen weten. Er valt ook iets voor te zeggen, ook al ben jij het daar duidelijk niet mee eens..
Verder is het aan hen of  de  relatie intact blijft.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 22:59

Flanagan schreef op 21-01-2022 om 22:35:

BlueFawn, je begrijpt mij verkeerd. Sommige mensen willen de details niet eens weten; het is gebeurd en niet meer terug te draaien, dus waarom willen weten. Er valt ook iets voor te zeggen, ook al ben jij het daar duidelijk niet mee eens..
Verder is het aan hen of de relatie intact blijft.

Waarom zou je bij iemand blijven die onbetrouwbaar is?  Wat maakt dat je denkt dat hij geen details wil weten? Echt ik walg hiervan.

BlueFawn, als je zo van gedrag TO walgt, kan je haar draadje ook negeren...

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

21-01-2022 om 23:36

Flanagan schreef op 21-01-2022 om 23:21:

BlueFawn, als je zo van gedrag TO walgt, kan je haar draadje ook negeren...

Euh nee ik walg van jouw advies. Zij gaat vreemd en jouw advies is dat ze hem moet leren hoe ze het wel graag heeft? Echt hoe krijg je het verzonnen?

Aha, dus je reageert niet op topic van to maar op mijn advies. Daar komen metadiscussies van en daar pas ik voor.

Ik zie in mijn omgeving en eigen ervaring ook vaak verminderde passie tussen de lakens, zeker na jaren bij elkaar. Weet je nog hoe het in het begin was? Met D? 
En in bed dan vooral? 

Verder heb je met T steeds vakantiegevoel weken of momenten. Dat is niet de werkelijkheid! Ook zeg je: ik moet mij aanpassen, twee jonge kinderen islamitisch opvoeden (überhaupt kinderen van ander!) en ander land (dus al jouw vrienden hier vallen weg uit je leven), het is nogal wat. Hoe goed ken je jezelf en T om daarvoor te willen gaan?  

Je blijft nu verliefdheid voeden. Je gaat vreemd. Overigens: besef je wel dat D jou ook keihard kan verlaten? Dat het niet alleen jouw keuze kan worden. 

Je bent aan het zoeken naar de perfecte relatie lijkt wel. Gras groener. Wellicht vind je het bij T. Maar gezien wat je schrijft denk ik dat niet. 

Los komen van beide klinkt als goed advies maar dat wil je niet want er is zoveel leuk aan D. Mijn advies; echt nul contact met T. Moet anders blijf je stofjes van verliefdheid houden en is roze domme bril. En dan aan de slag met meer passie terugvinden in je huidige relatie. Je hebt nog veel jaren voor je. 

Nou. Ik heb 30 jaar een relatie gehad met een man die geen seks met mij wilde hebben en daar ook steeds meer afkeer van Kreeg. En niet het lef had om het veilige vertrouwde leven op te geven. Ik word zo boos van dit verhaal. Wat doe je D aan. Laf vind ik het, blijven omdat het zo vertrouwd en veilig is. Bah. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.