Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Relaties Relaties

Relaties

Kiezen tussen 2 mannen


hoi ,

Als ik het zo lees en je reactie.
Lijkt je alles goed te praten van T . Alles wat je voor hem doet verhuizen voor zijn kinderen  , daarbij zijn geloof aannemen. Lijkt je allemaal minder mee te zitten.  
Als je zo afkeer heb na vriend D wel van hem houd. Klinkt meer als goede vrienden en stabiel vertrouwde toekomst jaren die niet zomaar weg wil gooien. Meer weer wat je aan hem heb bij T vraag is. Maar je bent meet bezig met T als zkr hoor dan met D. Lijkt meer rot te vinden voor D zelf dan dat je denk dat hem echte gaat missen. Als zo hoor ben meer bang t niet los kan laten of spijt krijg niet opdat gevoel in gaan. Zou zeggen volg je hart en ga dan ook vol voor T . Ik denk hoever je al ben gegaan door met ander te gan dan Dit zeg ook al wat.  Als je op vakantie wil zo gezellig met D dan ga met D op vakantie en laat je D niet 3 wkn wachten.  Dan kun je niet wachten op D weer te zien. Als zo hoor heb je die gevoelens van verliefdheid en verlangen naar hem niet. Kan bij T ook wegegaan.  Maar bij D is het al weg. Ik denk niet dat je dat af kan dwingen jezelf naar hem te verlangen. Gevoel is er of niet of er moet wat gebeurd zijn waardoor veranderd is . Dat je denk als dat veranderd komt het terug.  Ik denk als niet voor T gaat altijd denk wat als . N grote kans mis kan gaan maar ook goed. Zijn wel meer  grenzeloos verliefd en passie heb wel rwlatie nodig anders wordt vriendschap dat is ook mooi maar je lijkt meer te willen als ik zo hoor anders twijfel je niet om naar T te gaan.  Ik zou zeggen volg je hart want dat klopt
 Toekomt kijken kun je ook niet kunt wel f blijf omdat vertrouwt voelt ook D kan in een keer verliefd worden op een ander en in eens weg gaan. Je kunt toekomst niet voorspellen gewoon doen wat voor jou goed voelt en te blijven uit medelijden voor D . Zal D ook niet willen en je beste gunnen en als goed kan zal ook voelen dat je hem niet meer zo ziet als eerst en doet dat ook pijn als je er fysiek wel aanwezig bent maar mentaal zit  je bij ander gun je D ook een die vol voor D gaat houden van is ook loslaten.  Denk niet dat je plezier doet om maar te blijven. Maar zo zie ik het ik zit niet in je situatie en watwij ook zeg je mag je eigen keus en gevolg heb je niet in de hand. Heel veel succes wat je keus ook wordt. 

BlueFawn schreef op 21-01-2022 om 22:59:

[..]

Waarom zou je bij iemand blijven die onbetrouwbaar is? Wat maakt dat je denkt dat hij geen details wil weten? Echt ik walg hiervan.

Haha hilarisch dit te lezen, terwijl je zelf ook vrouwen hebt gedate die op zoek waren naar een relatie, maar jij enkel voor je eigen eenmalige genot ging maar het niet waard vond dit eerlijk te melden. Hoezo dubbele standaard en moraal 

Even heel nuchter gezien: 

Je vergelijkt nu 2 "relaties" of mannen met elkaar. Dat vertekent je beeld enigszins. Stel dat je nou single was geweest. Hoe was je dan omgegaan met je nieuwe liefde? Was je dan ook hals over kop naar Engeland verhuisd? 

In ieder geval had je tijd nodig gehad om alles te regelen. Praktisch, logistiek en administratief. Misschien had het in het gunstigste geval een half jaar geduurd voordat je definitief bij hem kon leven. De eerste weken waren dan waarschijnlijk wittebroodsweken geweest. Strontverliefd, vol met passie op een roze wolk. Maar vroeg of laat maakt dat plaats voor het dagelijks leven daar. Nieuwe omgeving, andere gewoontes, dagelijkse indeling, integratie in zijn leefomstandigheden.

Dan moet je relatie echt een stevige basis hebben om de wederzijdse verschillen te overbruggen. En dan heb ik het nog niet eens over de cultuurverschillen. De passie gaat zeker minder worden en dan beland je misschien op hetzelfde punt waar je in je huidige relatie bent. 

Ik spreek uit ervaring. 26 jaar geleden heb ik een Duitser ontmoet (beide single) en we waren straalverliefd. We hebben een jaar lang een weekendrelatie gevoerd voordat ik naar Duitsland verhuisde. En ik kan je vertellen dat het niet makkelijk was. Hoe veel ik ook van hem hield (hebben 2 kinderen gekregen), ik weet niet of ik dat weer zo zou doen.

Bij jou zal het nog ingrijpender zijn omdat je nu in een stabiele relatie zit. Of beter gezegd: zat. Want tussen jullie is alles veranderd en zal nooit meer hetzelfde worden. 

Verliefd zijn is heerlijk, verblindend en alleverzengend, maar dat gaat echt over. 

Sterkte! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.