Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Loreen

Loreen

29-05-2013 om 11:39

Vwo examen frans


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Egel

Egel

12-06-2013 om 16:35

Eens, maar

Eens met cqcq. Lijkt me dat op zijn minst de directeur nu op non-actief moet.
Maar P, dat verhaal uit '87 klinkt onwaarschijnlijk. Namelijk: de examens van het betreffende jaar zijn al jaren klaar. Dat wordt dus niet enkele maanden van tevoren gedrukt of zo, maar was misschien al in '84 klaar of zo.
Hoe het verhaal dan wel zat begrijp ik ook niet.

Loreen

Loreen

12-06-2013 om 19:54

Nog meer

Het gaat om nog meer examens, 25 in totaal. Het verhaal wordt nog wonderlijker. Ik snap er inmiddels helemaal niets meer van. De dieven zouden niet via de verdwenen sleutel binnengekomen zijn maar via aan dakraam en vervolgens via plafondplaten. Ik denk dat de school niet langer kan volhouden dat ze niet van 25 (!!) examens hebben gezien dat er gesjoemeld is met de verzegeling. De dieven durfden in ieder geval wel met hun 25 examens!

Suze

Suze

12-06-2013 om 21:47

Ja 25 examens! maar blijven elders geldig

Ongelofelijk he? Zo veel, en dat de school niets heeft gezegd (kan me ook niet voorstellen dat ze niets gemerkt hebben). Heel apart...
Gelukkig is besloten dat de examens voor de andere scholen wel geldig zijn. Dat leek me ook ondoenlijk om al die leerlingen opnieuw examen te laten doen, en alle geplande vakanties, vakantiebaantjes etc......
Fijn voor zoon van vriendin ik gunde hem geen nieuwe ronde.
En nu even de uitslagen van morgen afwachten...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.