Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-07-2020 om 18:14
Ik heb nu een interessante kwestie met Van Dijk, de boekenleverancier.
Zoon was een scheikundeboek kwijtgeraakt en toen hebben we zelf voor vervanging gezorgd. Weliswaar een andere (nieuwere) druk, maar dezelfde inhoud.
Zoon heeft alle boeken ingeleverd bij Van Dijk, dus ook het door ons aangeschafte boek. Niet over nagedacht, hoppa, alles in de tas en inleveren.
Nu krijg ik een rekening van 80,- voor vervanging van het kwijtgemaakte boek. Snap ik.
Maar ik wil graag ons boek weer terug om te verkopen, maar dat doet Van Dijk niet, wegens 'administratieve redenen'.
Wie staat er in hun recht? Kan van Dijk zomaar een boek houden dat per ongeluk naar ze is gestuurd?
18-09-2020 om 17:04
Dat snap ik dan weer wel
Groot of klein boek levert dezelfde administratieve rompslomp voor Van Dijk. Ik vermoed dat die 6 euro sowieso niet kostendekkend zijn.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.