Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
eric j.

eric j.

16-04-2013 om 14:23

Koningsspelen en de leerplicht


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Maar hee

Het was uiteindelijk best een leuk draadje

Koningsspelen

En hoe was het? Wat vonden de kinderen?

Ik vond het ook een leuk draadje. Het meest heb ik me verbaasd dat het Koningsontbijt zo soepel naar binnen ging. Elk jaar weer zijn hier verhitte discussies over het nationale schoolontbijt te lezen en nu ... stilte. Of is de Jumbo beter dan de AH?

Tijgeroog

Tijgeroog

26-04-2013 om 21:20

Jumbo

In de klassen was er geen reclame voor jumbo. We wisten natuurlijk allemaal uit de media dat het gesponsord werd door jumbo, maar voor de kinderen was het niet te merken, ik heb nergens een jumbo-logo ofzo kunnen vinden. (Wel de snoeptomaatjes die ik zelf ook altijd bij de jumbo koop, maar het staat er niet op)

GS

GS

26-04-2013 om 22:32

Wel!

Op de placemat stond onder het rubriekje 'weetjes' oid dat er 1 miljoen zoveel kinderen meededen en als 2e dat JUMBO 1 miljoen zoveel ontbijtjes had verzorgd .... sluikreclame dus!
Onderaan de placemat alle logo's van bedrijven die meededen.

Tijgeroog

Tijgeroog

26-04-2013 om 22:55

Geen placemat

Hier geen placemat gezien. (wel servetjes met hetzelfde logo als op de tshirts) (en ik heb geholpen in de klas, dus ik zat er bovenop)

Jade

Jade

27-04-2013 om 12:39

Eric:

richting Efteling gegaan of toch je kinderen mee laten doen met de Koningsspelen?

Of heb je de knuppel in het hoenderhok gegooid, wat berichten verstuurd and that's it??

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.