Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Janny de Wit

Janny de Wit

07-02-2013 om 09:13

Autisme en 4 daagse schoolreis


toja

toja

21-02-2013 om 10:43

Fijn

Ik heb niet alles gelezen, maar het is wel goed om te lezen dat er een oplossing is. Wij hebben voor de zelfde oplossing gekozen vorig jaar op kamp. Uiteindelijk is papa alleen maar standby geweest overdag. Juf zou bellen als het nodig was. Omdat het bij ons in de buurt was heeft zoon wel thuis geslapen.
Ook dit jaar zal mijn man er weer bij zijn bij het kamp. Al is het op de achtergrond
Verstuurd met de Ouders Online iPad app.

jannyw

jannyw

12-12-2013 om 17:23

autisme en 4 daagse schoolreis

Ik had al eerder gereageerd over hoe het is gegaan, maar blijkbaar is dit niet goed gegaan.

Uiteindelijk is besloten dat mijn man mee ging. Helaas overleed drie dagen voor de schoolreis hun 'oma' en hadden we in de schoolreistijd de crematie. Al met al zijn ze op donderdagochtend nog met z'n tweeën naar Ameland vertrokken en heeft hij 1,5 dag meegemaakt.
Hij heeft het leuk gehad, maar het was toch goed dat mijn man erbij was. Bij terugkomst had ik een kind wat totaal uit zijn doen was en niet te genieten. Hij heeft zich direct terug getrokken op zijn kamer en heeft een aantal dagen nodig gehad om tot zichzelf te komen.
In juni 2014 krijgen we de volgende schoolreis. Deze is gelukkig dicht bij huis. Hij wil wel mee, maar geeft nu al aan dat hij niet op de grote slaapzaal wil en niet warm gaan eten 's avonds ( hij is altijd al een moeilijke eter geweest ). Dus... weer in conclaaf met school. Ze staan al helemaal niet open voor suggesties, tips. Zelfs niet van een professional, die bij het Autisme Team werkt. Maar we zien wel. Gaan ons er nu nog niet druk om maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.