Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Gerber

Gerber

22-09-2015 om 11:06

Tactiek ticket kopen voor popconcert


Hadewich

Hadewich

10-03-2016 om 09:13

Mijk

Ooh, wat jammer zeg!!

Hadewich

Hadewich

11-03-2016 om 07:33

Om 2 uur thuis...

en nu al weer wakker. Wat was het gaaaaaaaaf! We stonden zowat helemaal vooraan, echt geweldig!!

Hadewich

Hadewich

11-03-2016 om 07:35

Dat voorprogramma...

Wat een slechte zanger van Nothing but Thieves. Ze zouden 40 minuten optreden maar dat werden er maar 25 gelukkig.

Gerber

Gerber

11-03-2016 om 09:10

Hier ook alleen maar superlatieven!

Wow, dat moet echt fantastisch zijn geweest! Zoon en vriend kwamen woorden te kort om te vertellen hoe het geweest was. Precies zoals ik ook gehoopt had. Het zat sowieso helemaal mee; stresskip als ik ben zijn we om 16.30 uur van huis weg gegaan, en om 17.30 uur waren we er al. Geen file, geen gedoe. Wel grappig, om dan al veel fans te zien. En, ook verrassend: in alle leeftijden, ook 50-ers als ik! Ik vond het zelfs een beetje braaf allemaal. In mijn herinnering zagen popconcertgangers er vroeger toch wat ruig uit, maar dat was gisteren althans niet het geval.
Na afloop kon ik zó van de parkeerplaats wegrijden, en 0.45 uur waren we thuis! Kortom: het is me alles meegevallen!

Hadewich

Hadewich

11-03-2016 om 11:15

Gerber

Inderdaad, heel veel 'gewone' mensen van alle leeftijden. Een enkeling was wat alternatief met roze of blauw haar, maar verder eigenlijk heel gewoontjes.

Charis

Charis

11-03-2016 om 11:35

Yup

Geweldige show! Daar kunnen we weer even op teren.

En voor Lucille, ik heb twee keer het geluidsniveau gemeten. De eerste keer vrij in het begin was het 98,4 db. Hierin kon je volgens de app 5,5 minuut veilig staan zonder oordoppen.
In het slotnummer was het 102,4 db (met in de grafiek een piek naar 104 db). Dit was 2,5 minuut veilig .

Er zijn zat bands die de 110 db wel halen, dus ik snap dat je dit toch als aangenaam hebt ervaren. Waarschijnlijk kwam dit ook omdat het geluid inderdaad heel erg goed stond afgesteld, heb het zelden zo goed gehoord.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.