Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

erger me rot aan diverse reclamefilmpjes van pb 51 en 'hulp' fondsen


Annet

Annet

09-11-2013 om 22:15

Wow!

Ik word hier helemaal blij van!

Tink

Tink

09-11-2013 om 23:35

Bikkel

Super van je!

Tigress

Tigress

10-11-2013 om 08:48

Bikkel

Respect!

Puck

Puck

10-11-2013 om 23:34

Hè? Bikkel

Wat een ommezwaai, wat heeft je dit doen inzien? Ik vind het moeilijk te bevatten dat iemand zo ineens 180 graden kan omdraaien in zijn gedachten. Maar als je het oprecht meent (en ik geloof graag in het goede van de mens) dan heb ik diep respect voor je reactie. Ik hoop dat jij door dit draadje je verbitterdheid ook een plaatsje hebt kunnen geven en dat de zure appels iets minder zuur in je herinneringen komen te staan.

bikkel

bikkel

11-11-2013 om 20:07

Jons en Puck

Dank je wel Jons, ik vind het groots dat je nog zo kunt reageren. Niet ik maar jij verdiend alle respect in dit draadje. Ik heb terecht het boetekleed aangetrokken en jij had me even terecht alsnog de eeuwige hik kunnen wensen. Voor mij zijn mijn excuses niet genoeg, ik voel me er nog steeds rot onder. Ik ga kijken wat ik er via via mee kan doen.

Puck, soms valt het kwartje ineens. Door de reactie van Kaaskopje (bedankt nog Kaaskopje, je hebt veel goeds aan het werk gezet!) kwam ik erachter dat wat mij triggerde bij de berichten van Jons alles met mijn eigen zeer te maken had en dat op Jons af reageerde ipv aan mezelf te werken op dat gebied. Ik realiseerde me op slag hoe het eea in elkaar stak en heb echt zitten janken toen tot me doordrong dat ik iemand die al zoveel achter de kiezen had zo laf en gemeen had aangevallen om mijn eigen onverwerkte zaken niet te hoeven voelen. Echt, de tranen schieten weer in mijn ogen en ik zou er iets liefs voor over hebben als ik het terug kon draaien.

Jons, ik hoop, zeker nu je weet dat het echt niks te maken had met jou of je omstandigheden maar alles met mij, het je niet weerhoudt om je wel en wee te delen op ool en om hulp te vragen als je dat nodig hebt. Dat zou ik echt heel erg vinden!

Kaaskopje

Kaaskopje

11-11-2013 om 21:11

Bikkel

Ik vind je gevoelens heel menselijk hoor. Maar dat je daar nu zo eerlijk over bent, is echt super.

jons

jons

12-11-2013 om 00:01 Topicstarter

Bikkel

nogmaals, don't worry! Ik ben niet haatdragend, zelfs niet wrokdragend, je bent dus blijkbaar menselijk, goh - ik ook !

Je hoeft niets goed te maken, want, dat is dan wel weer een voordeel van het krijgen van een paar flinke emmers shit over je heen in je leven, het raakt je niet meer zo heel erg als iemand nog een beetje extra erbij wil doen .

Tuurlijk heeft het me wel wat geraakt, maar ik weet dat mijn verhaal nu eenmaal reacties oproept, zowel positief als negatief. En je had/hebt waarschijnlijk zelf een hoop ellende (gehad, hoop ik) waardoor je reageerde zoals je reageerde. Neem het jezelf ook maar niet zo kwalijk! Het is goed zo!

liefs,
Jons

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.