Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2014 om 13:20

Daar is ie weer: Boer zoekt Vrouw

Heb je gekeken? En voor wie zou je zelf bijna de pen willen pakken en voor wie juist niet?


Barvaux

Barvaux

23-03-2015 om 20:23

Kaaskopje

Waarom zet je bij iedereen neer dat het je type niet is? Waarom zou Esther jouw type zijn, of ben je stiekem lesbisch?

bieb63

bieb63

23-03-2015 om 21:17

Barvaux

'Type' kan ook betekenen: leuk mens. Hoef je niet lesbisch voor te zijn..... Ik vond die Esther ook niet zo heel erg 'mijn type'. Wel die met dat korte donkere haar. En Bertie was apart (en natuurlijk nogal onhandig), maar al met al vond ik haar wel oke. Iemand die je gewoon even moet leren kennen en zichzelf moet laten zijn.

En verder denk ik net zoals Kaaskopje: Die Hetty met Geert, ik weet het niet of dat wat wordt. Theo en z'n vriendin, leuk. Geen idee of het wat wordt. Jan heeft de goede gevonden. En Tom, tja, daar kan ik dus geen hoogte van krijgen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-03-2015 om 23:41

Barvaux

Ik geloof dat tussen ons nog nooit ter sprake is gekomen hoe ik er precies in sta, dus van "stiekem" is naar jou toe geen sprake.

Ook al ben ik zelf een vrouw, dan ben ik nog niet blind voor ander vrouwelijk schoon, of dat nou in- of uitwendig is maakt niet uit. Is dat raar? En ja dat bekijk ik als wel of niet mijn type.

Barvaux

Barvaux

24-03-2015 om 02:24

kaaskopje

Ik ken het gebruik van type alleen als zijnde iemand die je uiterlijk gezien wel ziet zitten voor een relatie. Als ik een film hier beschrijf vermeld ik toch ook niet bij elk personage niet of het mijn type is?

Nogmaals het is nieuw voor mij dus waarom vind je dat zo relevant? Wat wil je er mee zeggen? Dat je het dus wel of geen leuk mens lijkt?

Puck

Puck

24-03-2015 om 09:09

Dat denk ik Barvaux

Ik ken de uitdrukking "dat is wel/niet mijn type" nu juist weer niet in de zin dat ik zou zien zitten voor een relatie, maar meer of het wel of geen leuk iemand is. Niets meer en niets minder.

carootje

carootje

24-03-2015 om 09:49

Bertie&Esther

vind ik een leuk setje, en die donkere (katherine?) was juist niet 'mijn type'! Veel te pusherig! Ik zou er ook gek van worden of van dicht slaan als ik Bertie was. En tegen Esther was ze ook helemaal niet aardig!

Jan en Rianne: geweldig, passen echt bij elkaar

Geert en Hetty: twijfel, hij zal inderdaad niet veranderen.

Theo en Nancy: wordt niks

Tom: weet zelf niet wat hij wil denk ik. En moet zich idd wat minder op het uiterlijk gaan richten als-ie op zoek is naar echte liefde.

Kaaskopje

Kaaskopje

24-03-2015 om 14:10

Tjonge Barvaux

Wat blaas je het op! Als iemand mijn type niet is, dan is het iemand waar ik geen vrienden mee zal worden. Of dat nou in verband is met een romantische relatie of een vriendschappelijke relatie. Ik zou daar best mee samen kunnen werken, of een gesprek kunnen voeren, maar meer wordt het dan niet.

Als ik naar een programma als Boer zoekt Vrouw kijk, of andere programma's, dan verdeel ik mensen soms in 'niet mijn type of wel mijn type' als ik daar eventueel over nadenk. Totaal onbelangrijk verder.

bieb63

bieb63

24-03-2015 om 15:48

Logisch toch?

Zo kijken we toch (bijna) allemaal naar zo'n programma: leuk mens, geen leuk mens, humor, saai, kattig, gezellig enz enz. En dat dan ook in combi met de 'ander' waarmee gedated wordt.

Daarbij is uiterlijk niet persé relevant. Natuurlijk zie je dat als eerst. Maar daarna kan iemand verder totaal oninteressant overkomen of niet aardig. Terwijl een 'lelijkerd' ineens een heel ander gevoel kan geven, omdat die persoon misschien juist wel heel leuk is.

Zo beleven we zo'n programma toch?

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2015 om 22:19

precies

Zo dacht ik dat Tom meer mijn type zou zijn dan Theo, maar nu denk ik toch van niet. )

Kaaskopje

Eens wat betreft Tom, maar Theo was ook een saaie hoor. Zat weinig initiatief in. Ik vond dat Nancy echt het uiterste heeft geprobeerd maar op een gegeven moment wil je ook wat terug.

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2015 om 22:44

Ach

De arme man stond gewoon teveel onder druk. Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Het zou leuk zijn als er buiten de schijnwerpers nu toch nog iets opbloeit.

Marea

Marea

26-03-2015 om 22:52

Kaaskopje

Kaaskopje, goed nieuws voor je. Theo woont niet eens zo ver van je vandaan! En hij is nog op zoek. Dus als je een zwijgzame man voor erbij zoekt: grijp je kans!

Barvaux

Barvaux

27-03-2015 om 12:26

Kaaskopje

De citydate was in december, de reünie bijna zeven wk geleden en dan zaten ze maandag bij DWDD.... lijkt me tijd genoeg gehad om eens te sms'en, bellen en wandelen zonder camera's!

Kaaskopje

Kaaskopje

27-03-2015 om 15:44

Marea

Ik heb mijn eigen zwijgzame man al Misschien dat ik daarom zoveel begrip heb.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-03-2015 om 15:46

Barvaux

Ze zei in DWDD zelf dat ze nu eindelijk zonder media-aandacht gewoon met elkaar over straat konden en dat ze daar naar uitkeek.

Barvaux

Barvaux

27-03-2015 om 15:55

Kaaskopje

Hun probleem wordt echt niet opgelost omdat ze nu zomaar over straat kunnen. Als ze dat doen krijgt Theo het alleen maar nog benauwder. Al die tijd kon hij nog geen smsje sturen en geen vraag stellen, waarom denk jij dat dat anders gaat worden omdat ze nu gewoon over straat kunnen?

Kaaskopje

Kaaskopje

27-03-2015 om 23:02

Barvaux

Ik gaf alleen weer wat ze zelf zei bij DWDD. Waarom mag ze dat wel zelf zeggen, maar is mijn weergave hiervan weer iets om je tanden in te zetten?

Barvaux

Barvaux

27-03-2015 om 23:05

kaaskopje

Je had het er over dat je het leuk zou vinden dat er buiten de schijnwerpers nog iets op zou bloeien. Het is allang duidelijk dat daar geen relatie meer uitkomt, ze heeft hem drie maanden lang een kans gegeven en daar reageerde ik op. De reünie was zeven wk geleden en bij DWDD leek het mij duidelijk.

bieb63

bieb63

28-03-2015 om 00:06

Barvaux

Het is zoals het is, de tijd zal het leren...,.. Laat ze het lekker zelf uitzoeken. Dar hij geen prater is zal zo zoin, maar camera's heloen daar zeker niet bij.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-03-2015 om 14:52

Barvaux

Ik zou het inderdaad leuk voor Theo vinden vooral, maar de kans is naar mijn idee ook klein. Je hoeft geen enorme prater en constante behoefte te hebben aan diepgravende onderwerpen om toch een fijn mens te zijn, zolang je maar wel openstaat voor wat diepere gespreksstof zo af en toe en zolang je ook maar genoeg geïnteresseerd bent in wat er op de wereld gebeurt om daarbij betrokken te willen zijn. Ik erger mij er wel eens aan dat sommige vrouwen in bzv in die eerste periode al zo gefixeerd zijn op dat goede gesprek. Teveel, te snel.
Lichaamstaal, aantrekkingskracht, de eerste indrukken... daar moet je het aanvankelijk mee doen. En als dat positief is, kan er altijd nog iets moois uit opbloeien. Mooi als iemand meteen stapelverliefd is, maar of dat nou garantie voor succes is moet je ook maar afwachten. De tijd buiten de camera's is naar mijn idee belangrijker dan voor de camera's en de periode dat ze nog niets los mogen laten en betrapt mogen worden. Tot de laatste aflevering dus.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.