Off-topic discussies Off-topic discussies

Off-topic discussies

Kaaskopje

Kaaskopje

08-09-2014 om 13:20

Daar is ie weer: Boer zoekt Vrouw

Heb je gekeken? En voor wie zou je zelf bijna de pen willen pakken en voor wie juist niet?


Pyn

Pyn

05-01-2015 om 09:35

Records

Die ene boer, doe jonge knappe vent, kom hoe heet-ie, was dat geen record? 1808 brieven? Het lijkt me een leuke vent, maar ik hoop dat hij zich niet blind staart op het uiterlijk van die meiden. Wat ik zo zag liggen bij de uitverkorenen, waren stuk voor stuk Wendy van Dijk-lookalikes. Hij had beter wat meer verschillende types uit kunnen kiezen denk ik dan, kansen spreiden

Wat ik erg leuk vond: de boerin (Bertie) had iets van 175 brieven toch? Gezien het percentage homoseksuelen in de maatschappij, is dat toch net zo goed een record? Zij heeft een veel kleiner vijvertje om in te vissen, dus ik had veel minder brieven verwacht. Vind haar verreweg de leukste boer.

Al moest ik ook erg lachen om Geert, de oudere boer uit Groningen. Ook beetje op uiterlijk gericht, maar zo vrolijk en open dat ik het wel kan hebben.

De boer met twee zoons, hmmm, ik weet niet wat ik ervan denken moet. Ik had de indruk dat die zoontjes erg voor hem aan het zorgen waren. Probeerden hem op te beuren, serveerden wat voorzichtigjes die gebakjes. Kweetniet, had een beetje met die jochies te doen. Hoop inderdaad dat de man zelf wat hulp krijgt bij die brieven, hij leek zo uit het lood geslagen.

aantal brieven per boer(in)

@ Pyn, 1808 brieven was inderdaad record net als slechts 2 brieven (zie ook http://muziek-en-film.infonu.nl/televisie/141436-boer-zoekt-vrouw-2015.html)voor boer Gert-Jan. Werd wel goed opgevangen door meteen maar een etentje te organiseren met de dames.

wow, lees Nynke!

Dat stuk over Geert. Geweldig!

Barvaux

Barvaux

12-01-2015 om 12:30

Voor ik ga lezen

Voor ik Nynke ga lezen denk ik zo dat ze enorm viel over het praten over jezelf in de derde persoon enkelvoud Dat deed hij volgens mij ook al bij het oproepje. Ergerlijke gewoonte.

Theo vond ik erg stilletjes en Tom deed zijn best om niet al te dom over te komen (lukte niet).

Barvaux

Barvaux

12-01-2015 om 12:31

oja

Het uitpakken van kadootjes in die vijf minuten is natuurlijk niet erg handig... Die meiden hebben hun kans al gehad bij de brieven. Laat jezelf nu eens zien in plaats van spulletjes!

Kijker

Kijker

19-01-2015 om 10:32

Geile Geert

Vond het weer leuk gisteren. Maar die Geert ik weet het niet hoor. Vorige week noemde ik m al geile Geert. Als ik nu het voorstukje zag dan doet hij zijn naam echt eer aan..

Kaaskopje

Kaaskopje

19-01-2015 om 12:05

Geert

Ik zit niet zover van de leeftijd af van Geert dat ik hem daardoor als 'oude' man zie. Ik kan hem dus redelijk beoordelen op leuk of niet leuk voor mijzelf en ik geloof dat ik gek van de man zou worden. We verdenken hem hier thuis er ook een beetje van dat hij eigenlijk vooral op zoek is naar iemand die zijn boterhammen wil smeren en de stofzuiger weet te vinden na een nacht giebelseks. Maar goed... dit is de indruk op dit moment. Misschien blijkt hij mee te vallen tijdens het logeren.

Op de andere kandidaten heb ik tot nu toe geen kritiek. Als ik lesbisch was geweest had ik graag een poging gedaan bij Bertie. Leuk mens vind ik dat. Theo vind ik steeds leuker worden. Jan is niet echt mijn type, maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hem wel leuk vinden. En Tom... tja... hij moet zich opeens wel van een heel erg nare kant laten zien om puntenaftrek van mij te krijgen)

Barvaux

Barvaux

19-01-2015 om 12:28

Nynke

http://nynkekijkttv.tumblr.com/post/107832955346/boer-zoekt-vrouw-2015-aflevering-2-woodward

http://nynkekijkttv.tumblr.com/post/108487114726/boer-zoekt-vrouw-2015-aflevering-3-een-lesbische

Wie haalt in het in haar hoofd om naar een speeddate te gaan, je uit te laten kiezen en dan pas halverwege de dag te zeggen dat je al een ander hebt? Stiekem toch nieuwsgierig? Kijken of het gras daar groener is? Ik had haar gedumpt denk ik als ik dat andere meisje was. Zonde van de tijd van iedereen. Er had zo een ander meegekund op het uitje.

Ik dacht ook meteen aan Wie is de Mol met Bertie in die kamer

Inderdaad: waarom nou weer met een boekwerk komen als kadootje... ik vind het zo gek. Ze heeft geen tijd om het te bekijken vóór het keuzemoment dus wat heb je er aan? Toch een vorm van omkoping?

Geloofden jullie dat Theo precies die overgebleven drie ook zelf had uitgekozen?

Ook helemaal eens dat het uitje van Jan te erg voor woorden was. Griezels zeg wat een ellende. Ik zou hard gillend weglopen. Hoe kun je nu leuk doen in een situatie die totaal niet lijkt op waar je je normaal mee bezig houdt? Wel grappig dat hij even goed moest weten wat, waar en waarom ze een tattoo hebben

SamS

SamS

19-01-2015 om 12:30

Die Geert...

Gênant gewoon.. dat vind ik Geert. Wat een flapdrol! Ja, hij kan 'n feestje gezellig maken, maar je moet er toch niet aan denken bij hem op de bank te zitten of in bed te liggen. Griebels! Ik krijg graag aandacht, maar zelfs verdeeld over 5 is zijn aandacht al verstikkend. Er zitten wel wat leuke dames bij, ik hoop dat ze hier tegen opgewassen zijn. In elk geval zal Geert worden voorzien van koffie, thee en gekookte bloemkool, ouwe snoeperd!

Bertie vind ik leuk, al vind ik wel jammer dat ze een 'sja, zo ben ik nu eenmaal' houding heeft, en niet wat meer moeite doet. Ze wist vooraf dat ze met deze meiden zou afspreken, dan zorg je toch voor wat gespreksstof? Je wil elkaar tenslotte in recordtempo leren kennen. Ze houdt altijd flinke afstand tussen haar en de anderen, zelfs als ze haast opdringerig toenadering zoeken (Katherine: poeziealbum en een hand op de arm). Ik denk dat ze gaat voor het meisje met het korte haar (Ciska?).. ook lekker stil type. Gezellig! De andere twee zitten nog wat teveel in hun lesbo-puberteit.

Jan is niet mijn type, maar verder ook weinig mis mee. Leuke meiden heeft hij uitgekozen, en ze deden allemaal gezellig mee met die afschuwelijke clown van Circus Renz. Als je date dat overleeft zit je gebakken!

Tom koos precies de meisjes die ik het minst leuk vond. Grappig. Vooral dat tutje (Boer Tom, wat zoek je eigenlijk in een vrouw?) had van mij mogen afvallen. De twee meisjes die overbleven vond ik véél leuker... Tom is een leuke vent, zolang hij z'n mond maar houdt. Wat een afknapper toch elke keer. Ik hoop dat hij wat meer diepgang krijgt als hij op z'n bekend terrein is... Stomme activiteit ook, rollerdisco met 6 mensen die amper overeind kunnen blijven staan.

Theo is leuk en hij had ook verreweg de leukste dag toebedeeld gekregen! Hij is niet mijn type, maar ik zie daar iemand wel gelukkig mee worden. Het is volgens mij een rustige, eerlijke (behalve bij het keuzemoment ), lieve man. Op zoek naar 'n maatje, en dat zou hem zonder Yvon natuurlijk nooit lukken. Uitgaan voor hem is een verjaardag, dat zal er wel wild aan toe gaan... Gooi je haren los, Theo!

caton

caton

19-01-2015 om 13:00

boerin zoekt...

is tot nog toe volgens mij niet een keer een succes geweest in de serie. Een verklaring die wij hier thuis over bedachten is dat een man meer denkt vanuit: al die vrouwen zijn er voor mij, ik laat mij een dag verwennen en kijk ondertussen wie ik het leukst vind. Als het niet leuk is ligt het aan de vrouwen die komen.
Een berin denkt: o help, nu moet ik vijf vrouwen/mannen entertainen, geef ik ze wel genoeg aandacht en heb ik wel gesprekstof? Als het niet leuk is ligt het aan de boerin.
Maar ik sta natuurlijk open voor andere inzichten

Kaaskopje

Kaaskopje

19-01-2015 om 23:42

Uitgaan voor hem is een verjaardag

Ik kreeg juist de indruk dat hij met zijn vrienden de kroeg in gaat in het weekend. Zoiets kwam in mijn herinnering voorbij toen ze samen de brieven aan het lezen waren.

Jesse_1

Jesse_1

20-01-2015 om 00:49

Boerin zoekt vrouw....

Afvaller Joke heeft nu een relatie met een van de andere dames van Bertie (die al eerder afviel); Wies. Ik kan me zo gauw de bewuste dame niet voor de geest halen, maar het was een keer te verwachten natuurlijk.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

20-01-2015 om 12:51

Wat leuk!

Ach, wat leuk, die video van die twee dames. De liefde spat van het scherm. Echt leuk voor ze!

Dendy Pearson

Dendy Pearson

26-01-2015 om 08:55

Brrrr, die Geert

Ik begrijp niet waarom de dames van Geert hem zo zijn gang laten gaan. Gatverdamme, wat is dat een kleverig mannetje. Tenenkrommend.

Die dames zijn toch geen kansloze grieten van bijna 40 met rammelende eierstokken ofzo. Allemaal nette dames. Ik denk echt dat ik hem een dreun had verkocht als hij zo aan me had gezeten.

Marea

Marea

26-01-2015 om 17:46

Tenenkrommend

Ik zit ziek thus dus kon na het lezen van nynkekijkttv.nl me niet inhouden en ben gaan kijken.
Wat afschuwelijk bij sommige boeren. Die oude vrouwen moeten door de politie weggehaald worden bij geile Geert. Met z'n denigrerende praat over vrouwen. Hij zoekt gewoon een huishouster en hoer ineen.
En die Bertie. Nodigt ze drie vrouwen uit, gaat ze gewoon zwijgend aan tafel zitten. Geen eten in huis! Lekker gastvrij!
He bah, nu ben ik verslaafd...

Bertie

Snap ik idd ook niet. Je krijgt logees (niet onverwacht) en doet totaal geen moeite. Pizza's halen of diepvries uit de supermarkt??? Idd totaal niet gastvrij. Regel eten voor dag 1 en daarna regelt het zichzelf wel.

Maar Geert.... brrrrr. Te erg! Ik vraag me af hoe die vrouwen en nu op terugkijken, want het in natuurlijk al veel eerder opgenomen.

Kaaskopje

Kaaskopje

27-01-2015 om 15:14

Bertie

Ik ben fan van Bertie, maar ik vind ook dat ze zich niet van haar handigste kant laat zien. Oké, ze is wat gesloten en niet zo initiatiefrijk, maar dit kwam wel erg nonchalant over. Zo doe je met een zus die je dagelijks over de vloer hebt en die rond etenstijd blijft plakken, maar niet met 3 potentiële loveressen. Hopelijk zien de dames het door de vingers.

inderdaad

Ik had dat eerder even gemist, maar die Bertie heeft dus 2 kinderen. Lijkt me dat je dan toch wel een beetje geoefend bent in het 'verzorgen'...
Ik ben heel benieuwd voor wie zij zal gaan kiezen.

En die Geert wordt met de uitzending enger. Brrr!

bieb63

bieb63

27-01-2015 om 15:26

Bertie

Dat ze wat sociaal onhandig is, geen gangmaker, vind ik niet erg. Wel lastig voor haarzelf en haar logé's . Maar ja, zo ben je nu eenmaal en dat zal ze zelf ook niet prettig vinden.
Dat ze niet voor iets van eten heeft gezorgd, dat vind ik wél raar en een beetje onbegrijpelijk. Misschien durfde ze niet van te voren de beslissing te nemen wát te eten? Maar goed, ik zou gewoon van te voren een pan soep met broodjes of een pan pasta o.i.d. gemaakt hebben. Evt. met het voorstel: we kunnen dit vanavond eten en anders eten we het morgen en bestellen we nu pizza. Laat je de keus ook bij de anderen.

SamS

SamS

27-01-2015 om 15:28

Ik snap het...

Handig is het niet, maar volgens mij is Bertie gewoon onzeker: geen beslissing willen nemen, omdat misschien niet iedereen het eens is. En dat is natuurlijk weer een foute beslissing op zich En misschien is ze niet zo te spreken over haar eigen kookkunst, of wilde ze haar gasten niet meteen aan het werk zetten. Of is wat ze eten bij haar in huis altijd een democratische beslissing. Ik zeg nog steeds dat het Ciska wordt.

Geert kreeg ik echt kromme tenen van. Wat een eng mannetje! En die vrouwen die laten het allemaal maar gebeuren :S Hij doet met nog het meest denken aan zo'n hond die te pas en te onpas met z'n neus in je kruis zit of tegen je op rijdt, en daarna nog een dikke lebber na in je gezicht... Brrr...

Barvaux

Barvaux

28-01-2015 om 11:14

Lucerna

Lucerna

09-02-2015 om 09:44

vinden jullie het ook zo saai dit keer?

Als ze de afgelopen drie uitzendingen in één uitzending hadden samengevat, was het een stuk leuker geworden. Man... d'r zit geen vaart in!

Barvaux

Barvaux

09-02-2015 om 10:18

Lucerna

Ik vermoed dat ze in deze aflevering zijn gaan knippen vanwege al het negatieve commentaar van de afgelopen weken. De kijkcijfers gingen ook omlaag dus misschien wat minder 'controversieel'?

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-02-2015 om 11:17

Dat denk ik ook

Geert lijkt minder geil en Bertie minder saai. Van Bertie hebben we trouwens helemaal niet zoveel gezien.

Ik vond het de vorige jaren ook leuker. Misschien zijn de leuke boeren een beetje op.

Kaaskopje

Kaaskopje

09-02-2015 om 12:05

Misschien ligt het aan mij...

maar het programma is toch vooral opgezet om boeren aan de vrouw/man te helpen? Als je dat voor ogen houdt is het nog steeds een leuk programma, vind ik. Dit keer was Bertie juist wat meer in beeld. Ik heb ontzettend veel begrip voor hoeveel moeite het haar kost om de "juiste dingen" te doen. Het is een geforceerde situatie. Normaal gesproken gaat er meer tijd overheen voor je van "wildvreemd" naar "verliefd en vertrouwd" gaat. En als je dan wat meer gesloten bent is de opgave helemaal ingewikkeld. Theo lijkt me ook een schat van een man, maar daar moet je ook geen wilde dingen van verwachten. Deze mensen doen niet voor niets mee. Ze hebben een beetje hulp nodig.

Marea

Marea

09-02-2015 om 12:22

nee Kaaskopje

Dit programma is niet opgezet om boeren aan een vrouw te helpen, dit programma wordt gemaakt om goede kijkcijfers te halen. Het kan de KRO toch niks schelen of die boeren een vrouw krijgen?

Zeker saai deze week.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.