Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
25-01-2018 om 09:41
Ik ging gisteren vrijwilligerswerk doen in het dierenasiel bij ons in de buurt, en ben helemaal verliefd geworden op een nest puppy's van 9 weken. Mama is een kruising van een husky en een labrador, en is een superlieve hond, sociaal en zonder enige agressie.
We overwegen dus om een puppy te adopteren. Ik heb ervaring met honden, maar niet met puppy's (in het verleden altijd volwassen honden geadopteerd). Dus ik ben op zoek naar advies. Ik besef dat de grootste uitdaging in het begin de zindelijkheid is. Daarover ben ik mij aan het inlezen. Ik kan een bench op puppyformaat lenen. Waar moet ik verder nog op letten? Huis puppy-proof maken? Zijn er nog dingen waar ik niet direct aan denk? Alle tips zijn welkom.
27-01-2018 om 19:19
verwijderd
Beste lezers,
Zojuist heb ik alle smileyvoorbeelden verwijderd. Die passen niet in dit draadje.
Met vriendelijke groet,
Forumbeheer
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.