Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Paars

Paars

10-02-2010 om 10:47

Schaamhaar verven


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jetske

Jetske

12-02-2010 om 14:31

Nagels verwijderen?

In z'n geheel??

Vic

Vic

12-02-2010 om 14:38

Steil

Om daar toch nog even op terug te komen Volgens mij is steil okselhaar vrij gebruikelijk. Krullen onder je armen, dat zit toch helemaal niet lekker?

100%mama

100%mama

12-02-2010 om 15:23

Pfff

ben ik blij dat ik "daar" alles weg haal, geen zichtbare grijze haren voor mij

makay

makay

12-02-2010 om 20:09

Yep

Ýk weet dat turkse mannen zich ontdoen van al hun schaamhaar. Schaamhaar wordt inderdaad niet hygienisch bevonden, maar of dat te maken heeft met het geloof weet ik niet, ik denk eerder dat het meer met de cultuur te maken heeft.

Makay

Ik heb genoten...

... van dit draadje. Gelachen, gegrinnikt, gegniffeld, me verbaasd, verrast gekeken en vooral heel erg genoten!
Wat is OOL toch een heerlijk forum! De openheid, en de geestige reacties onderling... het zijn precies de zaken die je met vriendinnen - hoe close ook - nou vaak toch net niet gaat bespreken.
Of nou ja, na een hoop wijn, dan weer wel. Maar zoveel verschillende input als hier (steil, kleuren, bijknippen, kaal, streepjes) - dat krijg je niet snel.

Helaas... als 50-plusser moet ook ik melden; ja, het wordt grijs. En ook wat dunner.
Ik verf niet, ik vind het gescheer allemaal al zo veel gedoe iedere dag onder de douche. Ik denk wat wel scheelt (om nog even ook inhoudelijk/serieus te reageren Paars); ik heb al jaren en jaren dezelfde partner. Wij worden ook fysiek gewoon samen oud; dan maakt het minder uit.
Zou ik single zijn en aan het daten slaan, dan lijkt het me dat ik er heel anders naar zou kijken.

Ga ik vanavond weer even tevreden naar mijn man kijken - hij heeft zo zijn fouten (wie niet?) maar ik heb net alweer een pluspunt ontdekt aan onze relatie. LOL.
En nee, dat ga ik hem niet melden want het lijkt me typisch zo'n vrouwenhumor-dingetje

Mare

Massi Nissa

Massi Nissa

13-02-2010 om 16:45

Finland

Mijn Finse vriendin was geschokt toen ze in Nederland kwam wonen. Wat liepen vrouwen rond met onrealistische beelden van een acceptabel vrouwenlichaam! In Finland ga je vanaf je babytijd naar de sauna en weet je hoe een normale, doorsnee vrouw eruitziet. Van top tot teen en van zestien tot negentig.
Ik hoop ontzettend dat onze maatschappij binnenkort tot het inzicht komt dat niet alles wat chirurgisch of cosmetisch mogelijk is, ook 'moet'. Helaas lijkt het juist de andere kant op te gaan.
Groetjes
Massi

Nasha 1st

Nasha 1st

14-02-2010 om 13:14

Sandra bullock

http://www.nu.nl/achterklap/2184219/sandra-bullock-verfde-schaamhaar-roze-valentijn.html

AMSTERDAM - Om haar Valentijn te verrassen deed de Amerikaanse actrice Sandra Bullock een aantal jaar geleden een poging haar schaamhaar roze te verven.
Dat heeft de brunette opgebiecht aan het Britse OK!magazine.

"Ik wilde een roze hartje maken van mijn schaamhaar, maar dat ging niet helemaal goed. Ik moest het eerst bleken, en dat deed verschrikkelijk veel pijn", aldus de 45-jarige actrice.

"De kleur mislukte ook nog eens, maar ik heb doorgezet en het wel in de vorm van een hartje geknipt. Al was ik uiteraard niet zo tevreden over het eindresultaat. Het leek nergens op", zo vertelt een openhartige Bullock.

Marieke

Marieke

14-02-2010 om 21:22

Blaren

Ik zou sowieso nooit mijn schaamhaar verven, maar zeker niet voor een date. Stel je voor dat je hele onderkant rood geïrriteerd en met blaasjes onder de verf vandaan komt. Dan maar grijs schaamhaar of "gewoon" kaal.

Mirage

Mirage

15-02-2010 om 19:52

Huishoudbeurs

Geen idee meer bij welk programma ik het zag, maar in een flits kwam het voorbij. Op de huishoudbeurs staat een stand die speciale schaamhaar verf verkoopt. Sla je slag zou ik zeggen

Astrid

Astrid

15-02-2010 om 20:55

Ha, ha, ook gezien

Dat was bij RTL Boulevard. Ik moest ook meteen aan dit draadje denken toen ik het item voorbij zag komen.

joos

joos

15-02-2010 om 22:07

Aha, ik snap het

Paars staat op de huishoudbeurs met een stand en heeft eerst iedereen hier enthousiast proberen te maken voor het product

Nasha 1st

Nasha 1st

15-02-2010 om 23:48

en je mag het tevens uitproberen en laten doen, met zijn allen tegelijk woehahahahahaha

Klaartje

Klaartje

16-02-2010 om 21:57

Nou ja...

kom ik net thuis van de huishoudbeurs en heb ik die stand niet gezien!!!
Zou ik iets gemist hebben??

Zwartboek

Ik moest meteen aan de film Zwartboek denken toen ik de vraag las.

De rest van de discussie: heerlijk!

Overigens hier: oksels en de rest niet echt steil, maar ook niet helemaal kroes, het wordt tot mijn grote verbazing kwa kleur wel lichter (zal wel op grijs uitkomen, maar nu noem ik het blond) en dat terwijl ik eigenlijk altijd donker haar gezien heb (bij de weinige ouderen die ik in sauna etc nakend gezien heb).

Paars

Paars

18-02-2010 om 12:41

Het kan nog veel erger: verf je vagina!

Dit las ik vandaag op nu.nl, dat is echt nog veel erger dan schaamhaar verven. Hebben jullie wel eens bij dit "probleem" stilgestaan?

http://www.nu.nl/lifestyle/2187505/speciale-verf-moet-vagina-rozer-kleuren-.html

Puck

Puck

18-02-2010 om 14:17

Dat is dan een logsich vervolg op...

Vagina roze verven is dan vast een logsich vervolg op anus-bleken.

... en past helemaal...

... in de roze prinsessen-trend.

Vonda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.