Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mpronk

mpronk

24-01-2011 om 19:34

Mooie bikinilijn


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sudo

Alhoewel ik geen sudofan ben ga ik het toch eens proberen.
Muizemeis

Anna

Proest, dat zou wel een hoop werk schelen, alleen de onderbenen dan nog doen en klaar.
Muizemeis

Puck

Puck

26-01-2011 om 17:10

Voordeel van de boerkini muizemeis

Boerkini gaat tot je enkels muizemeis, dus dan hoef je je onderbenen ook niet te ontbossen

Nou lidwientje

Vervelend vind ik al die haargroei wel, maar zó vervelend nou ook weer niet

Puck

Ja maar die Boerkini lijkt me zo lastig zwemmen, maar goed mischien is dat een kwestie van wennen.
Muizemeis

Muizemeis

Neem gewoon zo'n haaienpak, waar ook de zwemgroten der aarde hun baantjes in hardzwemmen.

Puck

Puck

27-01-2011 om 19:42

Haaienpak vs boerkini

Volgens mij zit zo'n haaienpak nog beroerder dan een boerkini. een boerkini is toch gewoon van dezelfde stof als normale badpakken? Die haaienpakken zitten megastrak heb ik wel eens begrepen in een interview met MArleen Velthuis. Dus ik zou toch voor zo'n Boerkini gaan Muizemeis, tenzij je een toptijd wilt zwemmen.

Hahahahaha

Zo wordt het toch nog een grappig draadje
Muizemeis

Sunshirt

Ik zwem vaak in de Australische variant van de boerkini, dus zonder badmutsje. Een sunsuit. Ik vind het prima zwemmen en het scheelt heel veel gesmeer en verbranden. Het zit als een tweede huid om je heen, eerlijk gezegd vind ik het prettiger zitten als een bikini met van die schuivende bandjes waar je steeds op moet leggen of zo'n broekje dat in je bilspleet wil kruipen.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

28-01-2011 om 01:24

Toch maar scheren.

Stug blijven doorscheren, de pukkeltjes verdwijnen vanzelf, al kan dat wekenlang duren. En blijven bijhouden want als je de boel een paar weken de boel laat heb je kans dat ze bij de eerstvolgende scheerbeurt weer terugkomen. Veel gedoe, bijna elke dag scheren? Neuh, het is zo gebeurd. De meeste mannen scheren zich toch ook heel regelmatig? Ik scheer al jaren zonder klagen bijna elke dag bikinilijn en onderbenen (woon in een mooiweerland) en ben echt niet zo´n type dat urenlang met haar uiterlijk bezig is.

Zo gebeurd???????????/

Nou ik kan je een ding zeggen, het is echt niet gebeurd bij mij. Ookal hou ik het bij, het duurt wel weer even voor ik alles gehad heb.
Muizemeis

Fiorucci

Fiorucci

28-01-2011 om 11:27

Muizemeis

Ik ben eigenlijk ook zo klaar, ik scheer tijdens het douchen. Er is van Nivea een douchespul speciaal voor scheren,echt ideaal.

Zo gebeurd

ja hoor,elke dag tijdens het douchen hou ik alles bij,dat duurt echt niet langer dan twee minuten.

Helemaal niet zo gebeurd

als je donker, zwaarbehaard bent en kippig zonder leesbril.
Maar 1 troost nu ik de 50 ruim gepasseerd ben, de haren worden minder stug en ook iets minder zwart.

Vic

Vic

28-01-2011 om 18:13

Bovenbeen?

Doen jullie dan ook je bovenbenen? Dan kan ik me wel voorstellen dat je wat langer bezig bent.

Ja inderdaad

Binnen en achterkant van bovenbenen, zelfs bovenkant voet en tenen............. Winters dus niet zo precies, maar zomers met de leesbril op !

Ipl

Hier laserbehandelingen. Stug zwart haar. Wordt al mooi minder. Want ik ben echt zo'n geplukte kip anders, ook al scheer ik elke dag.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.