Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kopjes voor espresso of cappucino


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yta Chalne

Yta Chalne

02-09-2010 om 12:23

Rood en blauw

Het wordt rood en blauw. Od twee rode (die zijn mooi), of twee lichtblauwe, of 4 kopjes. Zegtutmaar.

Lou

Lou

02-09-2010 om 12:54

Koziol?

En wat vind je van Koziol? Die espressokopjes zijn ook klein en dik en spits toelopend en fleurig, ik heb ze op mijn werk.
http://www.koziol-shop.nl/Koziol-Espresso-kopje-Aroma-oranje-p-16580.html

Ondanks deze fijne espressokopjes herken ik je zoektocht overigens totaal niet. Thuis drink ik meestal koffie uit een stenen mokje dat we in Frankrijk kochten als yoghurtbekertje. Als toetje dus, gewoon uit de SuperU. Die voldoet van geen kanten aan jouw eisen

rodebeuk

rodebeuk

02-09-2010 om 13:23 Topicstarter

Lou: afleiding!

niets aan de hand...
heb gewoon genoten van de afleiding. Espresso is geregeld, cappuccino wschl ook...

En dan nog die heerlijke filmpjes op Youtube.com.seattlecoffeegear....

Zaaaalig. Je had toch begrepen dat het geheel bestnbeetje tongueincheek is, alternatief voor mij is huishoudenwerkkinderenrelatie met daarbij de sandwichzorg voor een bejaarde vader en een moeder met ALS...

Rodebeuk (ot)

In vijfvoud? Ben jij mal? Een voor de wederpartij, een voor de griffier. Want anders gaat die rechter lezen in plaats van de luisteren, is mij geleerd.

Rechters dus kennelijk in jouw geval. Goh, ik kom zelden bij de meervoudige kamer. Nou ja, da's misschien maar beter ook, eentje kijkt al streng genoeg!

Groeten,

Temet

rodebeuk

rodebeuk

02-09-2010 om 16:12 Topicstarter

Temet (o.t.)

advocaat tegenpartij
deskundige tegenpartij
eigen deskundigen/betrokken ambtenaren
derde-belanghebbenden
vertegenwoordigers derde-belanghebbenden
journalisten

bij de Afdeling BR van de RvS moet je er volgens mij al vier inleveren, staatsraad, stafjurist, junior stafjurist en soms nog een reserve. Dat is dan zonder advocaten of journalisten.

Ik denk dat het uitmaakt of je een privézaak in het sociaal verzekeringsrecht hebt (willekeurig voorbeeldje danwel een RO of milieuzaak die al uitgebreid de pers heeft gehaald en waarbij de procedure eigenlijk alleen maar een klein incidentje is in een lang besluitvormingsproces. Iedereen wil dan meedoen. Iedere vierkante meter in NL kan je zes keer vergeven, zeg ik altijd. Dus met een beetje pech heb je ook nog belangenorganisaties, evt. andere betrokken bestuursorganen en de buren niet te vergeten!

Lou

Lou

02-09-2010 om 17:06

Rodebeuk

Ja hoor, dathadikwelbegrepen. Wat heerlijk dat je je zo kunt verliezen in de dikte van espressokopjes... ik wou dat ik dat kon, dat bedoelde ik denk ik 'n beetje.

rodebeuk

rodebeuk

02-09-2010 om 17:27 Topicstarter

Ja lou

..dat vond ik zelf ook een leuke verrassing. Ik had dat niet gedacht dat zoiets profaans zo goed kon werken.
Ik heb als ik niet uitkijk telefoongesprekken van een uur met mijn vader waarin alles wordt besproken en beklaagd en bekritiseerd terwijl er niets verandert. Die probeer ik nu wat te beteugelen want ze kosten heel veel energie. En daartegenover knap ik dus helemaal op van die youtubefilmpjes...

Asa Torell

Asa Torell

04-09-2010 om 11:05

Rodebeuk

van harte gefeliciteerd vandaag! Ik hoop dat je een goede dag hebt waarbij je je heel fijn jarig voelt.

Lou

Lou

04-09-2010 om 11:44

Rodebeuk

Ik wens je een mooie dag toe vandaag. (De zon schijnt alvast.)

rodebeuk

rodebeuk

04-09-2010 om 12:43 Topicstarter

...weertje...!

Ja, bedankt!

Zon schijnt, al naar de markt geweest, man heeft openingstoernooi voetbal op zich genomen, ik heb even geslapen, de nieuwe koffie is geweldig. Jongens drinken gestoomde melk. Ouders komen vanavond.
En mijn man had 2dehands nog alle liedteksten van Schubert voor me gevonden. Superkado, ik kijk vaak liederen op joetjoep en de duitse versie kost 160 euro dus ik dacht zonder teksten te blijven..

Sascha2

Sascha2

05-09-2010 om 00:05

Gefeliciteerd!

't Is dan wel net een paar minuten te laat, maar niet minder gemeend . Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat het espresso-apparaat nu in gebruik is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.