Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Minet

Minet

18-08-2009 om 11:15

In het kader van mutserigheid: hoe hang jij je was op?


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

21-08-2009 om 20:40

Hahahaha

ja, erg onnodig inderdaad....ok, warmte pomp droger....onthouden....minder krimp! Dank Temet!

Vic

Vic

23-08-2009 om 21:42

Niet zo moeilijk

Ik hang de was op een rekje in de logeerkamer, met de openslaande deuren open (dus bijna buiten). Ik sla alles uit en probeer het zo glad mogelijk op te hangen, zonder knijpers. Overhemden en bloesjes gaan op een hangertje, dat is ook het enige wat gestreken wordt. Knijpers vind ik vooral handig om aangebroken verpakkingen dicht te maken, maar volstrekt overbodig voor de was.

Parel

Een gelijkgestemde: ook op kleur en van groot naar klein. Was ophangen begint bij mij met het sorteren: eerst zwart, blauw, groen, roze (ja, een dochter zit er ook nog tussen). Zo'n saai klusje moet je gewoon op de één of andere manier leuk maken. Bonte knijpers is bij mij geen risico: ik heb alleen maar houten

ishtar

ishtar

26-08-2009 om 16:48

Per persoon

Ik sorteer niet per kleur of soort, maar per persoon. Dan vouwt ik het, als het droog is, gelijk in de wasmand en heb ik een stapeltje dat zo in de kast kan. Anders moet ik later weer uitzoeken welk kledingstuk bij wie hoort. Ook heb ik altijd een lijntje ertussen leeg, hang ik sokken per paar en hang ik mijn ondergoed uit het zicht. Man heeft er geen problemen mee als zijn ondergoed in het zicht hangt, en de jongens al helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.