Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Huishouden met deze hitte?

Vraagje, hoe plannen jullie het huishouden in met deze warmte? En dan zonder zweetdruppels…😂 Net de stofzuiger door het huis gegooid en de was gestreken… niet te doen zweetdruppels liepen aan alle naar beneden. Dat zegt al genoeg… 


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Koud schreef op 26-06-2024 om 18:32:

Niet strijken. Nooit😁

Precies! Heb al zo’n 20 jaar geen strijkbout meer in huis 😄

Fleur_moeder schreef op 27-06-2024 om 10:23:

[..]

Jezus zit gewoon in gesprek met iemand

Lekker subtiele reactie. 

Op m'n inhoudelijke antwoord op je vraag ("hoe plannen jullie het huishouden?") reageer je niet, net zo min als op alle anderen die daar antwoord op gegeven hebben. 

En net zo min als je dat in je andere topic deed.

Maar wel continu reacties over zweet onder borsten en wel of geen beha's....

Tijgeroog schreef op 27-06-2024 om 13:09:

[..]

Lekker subtiele reactie.

Op m'n inhoudelijke antwoord op je vraag ("hoe plannen jullie het huishouden?") reageer je niet, net zo min als op alle anderen die daar antwoord op gegeven hebben.

En net zo min als je dat in je andere topic deed.

Maar wel continu reacties over zweet onder borsten en wel of geen beha's....

Owja ik zie nu pas dat het dezelfde vrouw is. Dan hoefde ik niet nog een keer alles te vertellen zoals in het vorige topic over mijn doek in bh verhalen. Dat is een herhaling. 

Moederkareltje, los daarvan denk ik dat je uitleg na je 1e bericht in dit topic ook wel duidelijk was. 


Tijgeroog schreef op 27-06-2024 om 13:09:

[..]

Lekker subtiele reactie.

Op m'n inhoudelijke antwoord op je vraag ("hoe plannen jullie het huishouden?") reageer je niet, net zo min als op alle anderen die daar antwoord op gegeven hebben.

En net zo min als je dat in je andere topic deed.

Maar wel continu reacties over zweet onder borsten en wel of geen beha's....

Ik zag het al in de openingsvraag, zweten is blijkbaar heel bijzonder en interessant. Was wel benieuwd hoe lang het zou duren tot er een reactie kwam over doeken in bh Ook al zo puberaal. 

Ik ga binnenkort verhuizen, kan nu niet rustig de hitte wegpuffen...

wil40 schreef op 27-06-2024 om 13:52:


[..]

Ik zag het al in de openingsvraag, zweten is blijkbaar heel bijzonder en interessant. Was wel benieuwd hoe lang het zou duren tot er een reactie kwam over doeken in bh Ook al zo puberaal.

Mm oke. Puberaal om te vertellen over mijn doek in bh. Je kunt nog veel bij me leren wil40. Ongemakkelijkheid wat het bij je oproept of puberaalheid hoeft niet. We zijn allemaal mensen met soms borsten en soms wat zweet. En soms mag daar best over gepraat worden op een forum zo anoniem. Ik zal het er niet in de supermarkt met jou over hebben. 

Fleur_moeder schreef op 27-06-2024 om 10:23:

[..]

Jezus zit gewoon in gesprek met iemand

Uhu 😂😂

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.