Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

03-11-2009 om 22:47

Hoe lang duren jullie was programma's

Nooit gedacht dat ik zo'n suffe vraag zou stellen maar hier komt hij. Hoe lang duurt bij jullie een wasprogramma van een gewond hoofdwas? Ik heb nl een nieuwe was machine en los van het feit dat ik heel erg moet wennen aan het geluid. Moet ik ook wennen aan het tempo. Mijn oudje was gewoon een heel snel en krachtig vliegtuig. Ik heb geen tijd indicatie. Groet polly


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ijsvogeltje

ijsvogeltje

05-11-2009 om 14:54

Doe alles op kort programma

Hier een Bauknecht wasmachine. Het normale bontwasprogramma duurt bijna twee uur, volgens mij maakt het geen verschil of je op 40 of 60 graden wast.
Maar er zit zo'n mooie 'snel' knop op, waardoor de was binnen 45 minuten klaar is. En die gebruik ik eigenlijk altijd, voor de meeste was is dat echt lang genoeg (weet ik sinds een jaar, daarvoor liet ik 'm ook altijd twee uur draaien).

Margriet*

Margriet*

05-11-2009 om 15:57

Wel tevreden over aeg

Behalve dan dat we net zonder zaten twee weken, maar dat de lekkende kuip geheel is vervangen (vond ik wel fijn, ben ik ook mijn twee bh beugels weer kwijt die al sinds het begin verdwenen). Gelukkig nog binnen de garantie. Wat ben ik blij dat ik nu weer kan wassen, vind het heerlijk.
Ik doe meestal het hoofdwas programma van 40 en 60 graden, maar dit kun je wel verkorten. Zo duurt het programma niet 2.00 uur maar 1.30 uur. Verdere programma's zijn bijna allemaal korter.
Wij hebben overigens geen last van vetluis, gebruik ook altijd poeder.
Tip voor langere programma's: 's Avonds aanzetten! Niets heerlijker dan in de zomer 's ochtends vroeg de was buitenhangen.

Claudia B

Claudia B

05-11-2009 om 16:37

Ook zanussi

Hier ook een Zanussi en ik was eigenlijk altijd met het korte programma. tot nu toe alles prima schoon! het is inderdaad een uur en dat is een prima tijd.
Er zit ook een eco knop op maar dat programma duurt erg lang (heeft verband met het verwarmen e.d. heb ik me laten vertellen).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.