Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

24-08-2010 om 15:40

Bij hoeveel uitgroei weer verven?

Op dit moment zit ik weer in te trekken terwijl ik toch echt 4 weken geleden ook al mijn uitgroei had gedaan. Maar er stond echt weer bijna 1,5 cm. En dan word ik al zenuwachtig. Ik heb trouwens blond haar en een peper kleurige uitgroei. Bij hoeveel cm grijp jij in? Groet polly


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Janitha

nee, je lijkt beslist niet saai met die kleurtjes!!

Mien*

En jij ook niet met je kleurrijke outfit en die mooie bril.

Groets, Janitha

Kaaskopje

Kaaskopje

26-08-2010 om 17:11

Haha bastet

Ik zei laatst nog tegen man en kinderen dat ik mijn haar maar moet laten groeien, omdat ik een oma met een knot wil zijn! Ik heb mijn leven lang nog nooit langer haar gehad dan halverwege mijn nek dus het zou een ware prestatie zijn als ik het geduld kan opbrengen om het zo lang te laten groeien dat er een heuse omaknot van gedraaid kan worden. Het staat me ook niet volgens mij, dus ik hou het maar bij mijn korte koppie.

Ik heb mijn haar trouwens een jaar of 2 geverfd, puur voor de lol, maar ik heb er nu gewoon geen zin meer in. Voor het grijs schaam ik me absoluut niet, maar ik vond een kleurtje wel leuk. Ik zou best in vlot tempo egaal grijs willen worden en dus niet her en der plukjes, maar als ik naar mijn familie kijk gaat dat niet gebeuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.