Grootouders

Dwaze-Opa
30-03-2025 om 09:55
Mijn zoon mag zijn kind niet alleen meenemen
Hallo,
Mijn kleindochter is nu een jaar. En de omgang gaat zo verschrikkelijk slecht. Mijn zoon en de moeder van mijn kleinkind zijn tiener ouders. Mijn zoon is net 19 en zij bijna 17.
Haar familie is naar Kenia geëmigreerd.(ze zijn volledig Nederlands, ik schrijf dit erbij omdat vaak de vraag krijg of ze Keniaas zijn). Maar voordat ze gingen is zij zwanger geraakt. Zij wilde niet weg uit Nederland en is daarom zwanger geworden.
Mijn zoon mocht niet erkennen, heeft geen gezag. Want anders konden zij niet heen en weer reizen. Probleem was dat er telkens een conflict met de ouders waren. Want die willen alles beslissen. Haar moeder die telkens een grote mond had tegen mijn zoon. Mijn zoon is 1 keer uit zijn slof geschoten wat zijn goed recht was. En ook elke keer haar vader die er bemoeide. Helemaal gek van. Ik ben er natuurlijk ook mee gaan bemoeien want niemand heeft een grote mond tegen mijn kind. En ik gezegd dat zij zelf die klapdeuren open heeft gedaan en dat zij net zo hard als mijn zoon dit gecreëerd heeft.
even korte samenvatting was dit.
Nu komt het probleem. Nu de kleine meid een jaar is en haar moeder(oma) met de kleine meid weer naar Nederland komt. Mag mijn zoon alleen daar in huis zijn dochter zien. Ik vraag mij af of ik het mag zien want ze is bang voor mij. Het is gewoon waardeloos. Mijn zoon is een beetje uitgestreden want telkens loop je tegen aan dat zij daar wonen. Het is toch te zot voor worden dat zij het allemaal kunnen beslissen.
Iemand suggesties hoe we dit snel op kunnen lossen.
Even toevoeging. Nu heeft hij weer ruzie met haar omdat zij het beslist. Maar wel lekker zelf daar blijven.

Nick90
01-04-2025 om 20:22
wel heerlijk om even lekker ruzie te maken en iemand de grond in te zeiken waarvoor mijn dank kloontjes van dezelfde seksistische user. Ik ga nu lekker slapen en negeer je treurige inbreng verder.

Watergolf-Model
01-04-2025 om 20:22
Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:20:
[..]
Je eer waar ik net op heb gepist.
Dat bewijst je volwassenheid, je bent niet eens zindelijk😉

Watergolf-Model
01-04-2025 om 20:24
Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:22:
wel heerlijk om even lekker ruzie te maken en iemand de grond in te zeiken waarvoor mijn dank kloontjes van dezelfde seksistische user. Ik ga nu lekker slapen en negeer je treurige inbreng verder.
Nicky ga jij maar lekker dromen.

Nick90
01-04-2025 om 20:25
Cindy_meid schreef op 01-04-2025 om 20:22:
[..]
Namen doen me niks ventje
laat je toch niet zo uit de tent lokken.
😂 wie laat zich uit de tent lokken of ben je gwoon een ordinair trolletje?? Ik denk het laatste, je was wel vermakelijk maar moet maar alleen verder trollen, ik ga pitten.

Watergolf-Model
01-04-2025 om 20:28
Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:22:
Even je bent serieus dat je met dat gebrabbel iemand de grond in trapt?

Kimdekim
01-04-2025 om 20:49
Jezus wat laten jullie jezelf allemaal kennen. Zijn jullie volwassen of 12?