Grootouders Grootouders

Grootouders

Mijn zoon mag zijn kind niet alleen meenemen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:07:

[..]

Dus het kleinkind wordt kleinkutje genoemd bij wijze van, een baby seksualiseren (gebruik Google als je dit woord niet begrijpt) is oké?

waar heb jij het in vredesnaam over? kutje  omdat hij haar niet zo mag in de zin van huppelkutje. En nee tuurlijk zeggen we het niet in haar gezicht... Kwets ik jou dan ook als ik zeg dat je een lulletje rozenwater ben. Lekker boeie toch

Watergolf-Model schreef op 01-04-2025 om 20:10:

[..]

Kleinkutje is dubbelop, gewoon kutje dan. Ook dat raak mij niet. Je begrijpt dus niet dat ik kutje heel onschuldig vind.

Dus als die dwaze oma uitgelubberd rimpelkutje zou noemen zou je dat nog steeds oké vinden? Medelijden met jouw eigenwaarde hoor. 

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:12:

[..]

Dat niet zo zeer, maar m'n pa leerde me wel respect aan, iets wat er bij jullie aan ontbreekt.

Ik merk het met je fittie. Zoals ik al zei ik ben trots op je jongen. Met zulke jongens als jou aan het front hadden we in 40-45 helemaal platgelegen in Nederland.

Cindy_meid schreef op 01-04-2025 om 20:13:

[..]

waar heb jij het in vredesnaam over? kutje omdat hij haar niet zo mag in de zin van huppelkutje. En nee tuurlijk zeggen we het niet in haar gezicht... Kwets ik jou dan ook als ik zeg dat je een lulletje rozenwater ben. Lekker boeie toch

Laat me niet lachen hoor meid, jij hebt duidelijk geen eigenwaarde. Ga die eerst maar even zoeken. 

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:14:

[..]

Dus als die dwaze oma uitgelubberd rimpelkutje zou noemen zou je dat nog steeds oké vinden? Medelijden met jouw eigenwaarde hoor.

Nick je begrijp het echt niet. En doet mij niks. Dit is het probleem van de tijd waar we in leven alles wordt te letterlijk en te kwetsend opgevat.

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:11:

[..]

En jij vind het prima dat hij het bij minderjarig meisje heeft over klapdeuren die ze openzet of degradatie naar kutje? Hoe noemt ie jou dan? Kut ofzo?

Heel eerlijk ! het kan me gestolen worden hoe hij haar noemt al noemt hij haar pannekoek. Hij noemt mij trouwens Koningin ;P

Cindy_meid schreef op 01-04-2025 om 20:16:

[..]

Heel eerlijk ! het kan me gestolen worden hoe hij haar noemt al noemt hij haar pannekoek. Hij noemt mij trouwens  rinpelkut

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:16:

[..]

Laat me niet lachen hoor meid, jij hebt duidelijk geen eigenwaarde. Ga die eerst maar even zoeken.

Wat heeft het met eigenwaarde te maken hahahaha Jij trekt er veelste veel van aan. 

Watergolf-Model schreef op 01-04-2025 om 20:16:

[..]

Nick je begrijp het echt niet. En doet mij niks. Dit is het probleem van de tijd waar we in leven alles wordt te letterlijk en te kwetsend opgevat.

Je kunt niet winnen hè? Bye loser. 

Cindy_meid schreef op 01-04-2025 om 20:16:

[..]

Heel eerlijk ! het kan me gestolen worden hoe hij haar noemt al noemt hij haar pannekoek. Hij noemt mij trouwens Koningin ;P

Ik hoorde het laatst nog open uw poorten koningin🤣

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:17:

[..]

Je kunt niet winnen hè? Bye loser.

Wat valt er te winnen dan Nick? 

Cindy_meid schreef op 01-04-2025 om 20:17:

[..]

Wat heeft het met eigenwaarde te maken hahahaha Jij trekt er veelste veel van aan.

Jij duidelijk niet en dat vind ik best triest. Waarom is je nick niet kutjecindy? Was wel toepasselijk geweest. Eigenwaarde bezit je niet en eigen identiteit is blijkbaar allang geleden gestorven. 

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:17:

[..]

Dat mag ook, waarom niet  

Watergolf-Model schreef op 01-04-2025 om 20:19:

[..]

Wat valt er te winnen dan Nick?

Je eer waar ik net op heb gepist. 

Nick90 schreef op 01-04-2025 om 20:20:

[..]

Jij duidelijk niet en dat vind ik best triest. Waarom is je nick niet kutjecindy? Was wel toepasselijk geweest. Eigenwaarde bezit je niet en eigen identiteit is blijkbaar allang geleden gestorven.

Namen doen me niks ventje laat je toch niet zo uit de tent lokken. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.