Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Wachtlijsten voor orgaandonatie deel 2

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tijgeroog

Tijgeroog

21-10-2014 om 18:17

Genista

Ik wil ook graag op de kaart voor de man Urslau.

En wat fijn om te horen dat het goed gaat met Hazeltje! Ik hoop dat dat zo blijft, en dat de positieve straling overgaat op de man van Urslau.

Stip

Stip

21-10-2014 om 18:17

ik wil ook graag op de kaarten

lees mee en ben onder de indruk van zoveel moeiten. Urslau wat zal het soms moeilijk zijn om hoop te houden.
Hazeltje; ik hoop zo voor je dat weg nu bergopwaarts gaat!

ik wil ook graag op urslaus mans kaart!

We duimen dubbelop door hoor!!

Genista

Mag ik ook op de kaart van Urslaus man?

Wel grappig, ik bedoel: hazeltje zegt onze namen nog iets, want zij schrijft hier zelf, maar voor de man van urslau zal het toch wel een bijzonder lijstje zijn, met al die wonderlijke nicks

Maar dat maakt niet uit: hopelijk vinden beiden het fijn te merken dat er door velen met hen wordt meegeleefd.

Ik denk

Ik denk dat iedereen die gereageerd heeft voor de kaart van hazeltje, ook mee wil doen voor urslau's man. Op dit draadje leven we met beide zo mee! Dus ik ook graag op de kaart, in de hoop dat de kaart een beetje positieve energie die kant op brengt

Lynna

Lynna

21-10-2014 om 19:40

Ook graag voor de man van Urslau

Zie titel

Juline

Juline

21-10-2014 om 19:55

Mijn naam graag op beide kaarten!

Ik denk zoveel aan jullie allebei, Urslau en Hazeltje. Ik hoop voor Hazeltje dat de berichten zo positief blijven. Voor Urslau-man hoop ik dat het nu eindelijk tijd is voor genezing.

Juline

Thursday Next

Thursday Next

21-10-2014 om 20:14

kaarten

Zet mijn naam ook maar op beide kaarten.

Ook

Mijn naam mag ook op beide kaarten.

Tsjor

Puck

Puck

21-10-2014 om 20:33

genista

wil je mij ook op de kaart voor Urslauman zetten alsjeblieft.?

Barvaux

Barvaux

21-10-2014 om 20:33

kaartjes

Graag sta ik ook op beide kaartjes!

Katniss

Katniss

21-10-2014 om 20:36

Ook

Graag mijn naam op de kaart van Urslauman. Wat zal die opkijken van al die bijzondere namen op het kaartje

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-10-2014 om 20:48

Genista

Natuurlijk doe ik ook graag mee op de kaart van Urslau-man!

Dank je wel voor de moeite!

Aagje

Dendy Pearson

Dendy Pearson

21-10-2014 om 21:02

Genista

Wil je mijn naam ook op de kaart zetten?

Urslau

Urslau

21-10-2014 om 21:05 Topicstarter

Gezellige drukte

haha mijn man zal zeker opkijken. Hij weet wel dat ik op een ouderforum schrijf. De rest is ver van zijn bed show. Hij is eerder van de pc, telefoons en radio amateurschap.

Vera*

Vera*

21-10-2014 om 22:08

Ook graag mijn naam op beide kaarten

Ik weet niet meer of ik in dit draadje (of de vorige) gereageerd heb maar ik leef heel erg met jullie mee. Ook al reageer ik niet of weinig.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-10-2014 om 22:32

Genista

Graag ook mijn naam op de kaart voor de man van Urslau!

May

May

21-10-2014 om 22:52

kijk ik een keer een dag niet

Heb ik van alles gemist, kan mijn naam nog op de kaarten?

Primavera

Primavera

21-10-2014 om 23:08

Hele grote kaarten

Nou, dat worden dan hele grote kaarten om alle namen erop te kunnen zetten. Mag die van mij er ook bij?

Puck

Puck

22-10-2014 om 08:47

Haha Primavera

Dat denk ik ook. Denk dat ze beter een rol behang kunnen kopen

Ik vind dit wel overigens weer een bijzonder en bijzonder mooi draadje. De verbondenheid, het meeleven met elkaar bij ups en downs, de steun.... Erg waardevol wat mij betreft.

Urslau

Urslau

22-10-2014 om 08:52 Topicstarter

Kaartgrootte valt mee

Ik heb een kaart van ik schat 15*15cm gekocht. Er moet natuurlijk ook nog ruimte op het bord zijn voor eigen familie

Ik moet toegeven dat de kaart zich aardig begint te vullen.

Bellefleur

Bellefleur

22-10-2014 om 09:39

Thursday, Boeb, Urslau

Hebben jullie nog nieuws?

Jullie kunnen er allemaal bij

Ik moet de kaart nog gaan kopen en ik zie al dat het een grote moet worden.
Heeft iemand nog nieuws over Hazeltje?

Urslau

Urslau

22-10-2014 om 09:59 Topicstarter

Alleen van eigen man

helaas geen nieuws gezien van Hazeltje. Vanaf nu komen de spannende dagen eraan. Zijn er complicaties, infecties, afstotingsverschijnselen ed.. Dat moet dan allemaal ingesteld of onder controle komen. Bij haar spelen de nieren natuurlijk nog eens extra mee. Allemaal dingen om rekening mee te houden.

Nieuws van man. Dus vers van de pers.
Vanaf nu spannende dagen. Hij mag weer alles gaan eten en drinken. De kans dat het gat in zijn darmen dicht is is 50/50. Dat wordt de komende dagen goed in de gaten gehouden dmv de bloedwaarden, evt koorts, evt buikklachten ed..
Als uit de bloedwaarden geen gekke dingen komen, de infectie weg is en het eten ook in de darm blijft en niet eruit gaat, mag hij ergens volgende week naar huis. Spannend dus en veel hopen. We hebben zelf zoiets van eerst zien dan geloven. Het is wel zo dat we wel zoiets hebben van; als er nu iets nog niet goed gaat kom dan meteen maar op met de operatie.

Hortensia

Hortensia

22-10-2014 om 10:29

Urslau

We duimen door en hopen dat het nu écht goed zal gaan!

Hortensia

Hortensia

22-10-2014 om 10:29

Hazeltje

Duimen, kaarsjes en bidden gaan door!

Thursday Next

Thursday Next

22-10-2014 om 10:57

gisteravond

kregen we een foto binnen van een blije maar vermoeide Hazeltje in bed, met haar gezin ernaast. Prachtig gezicht! Er zijn al een paar buisjes en draadjes afgekoppeld. Vandaag nog geen bericht gehad.

Hortensia

Hortensia

22-10-2014 om 11:30

Thursday Next

Van zo'n bericht worden wij ook blij!

Bellefleur

Bellefleur

22-10-2014 om 12:14

Urslau,

Dat is spannend! We sturen wat darmgatendichtende vibraties jullie kant op.

Boeb

Boeb

22-10-2014 om 12:18

Bericht vandaag

Inderdaad gisteren de foto's van Hazeltje met haar hele gezin om haar bed heen, prachtig gezicht!!!!! Ze kon er zelfs al bij lachen, wit toetje dat wel maar wat wil je zeg!

Vandaag wordt er al gesproken over wellicht overgaan naar iets minder care wanner en hoe is nog niet helemaal duidelijk, Ze heeft zelf al geprobeerd wat te eten maar dat ging nog niet maar de sondevoeding doet het goed! Al met al tot zover goede berichten. Ze is wel heel heel heel erg moe maar dat is logisch!! So far so good!! Fingers crossend!!!!!!

Boeb

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.