Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vaccinatiegroep 1961-1971 wie al uitnodiging ontvangen?

Ik ben uit 1967, en zit met smart te wachten op de uitnodiging voor mijn vaccinatie tegen Covid. 

Ben benieuwd naar hoe snel de jaartallen worden uitgenodigd! Heb jij hem al ontvangen, in welke regio woon je en uit welk jaar stam je?

Ben benieuwd!


Weet iemand het telefoonnummer om technisch een afspraak te maken? Kan het niet al googelend vinden. Of ik ben niet zo handig, dat kan ook.

0800-1202 meen ik (aantal postings terug gevonden)

gr Angela





Telefonisch bedoel ik. Ben echt niet zo handig🙈.

Ja, die heb ik gebeld maar dat is voor een corona test. Heb de brief nog niet en wil daar liever niet op wachten. Wil graag met nog iemand, is handig met meerijden. Dan is bellen handiger dan online.

0800 7070 (is nummer dat ik heb gebeld en dat ging goed 😊)

Bedankt, ik ga bellen.

Poezie

Poezie

27-05-2021 om 19:23 Topicstarter

Nou, ik ben blij dat ik meteen een afspraak online heb gemaakt. Morgen krijg ik mijn prik (de 22e afspraak gemaakt), maar nog steeds geen brief ontvangen!

Ik heb zaterdag een afspraak gemaakt (voor morgen), vandaag kwam de brief.

Groeten,

Poezie schreef op 27-05-2021 om 19:23:

Nou, ik ben blij dat ik meteen een afspraak online heb gemaakt. Morgen krijg ik mijn prik (de 22e afspraak gemaakt), maar nog steeds geen brief ontvangen!

Gewoon gaan hoor! ID mee, als het goed is heb je gezondheidsvragen beantwoord bij het online afspraak maken, anders ter plekke. Ik hoor dat het goedkomt als je via deze cohorten afspraak hebt en geen brief meeneemt.

Poezie

Poezie

27-05-2021 om 21:54 Topicstarter

EmmaT schreef op 27-05-2021 om 21:49:

[..]

Gewoon gaan hoor! ID mee, als het goed is heb je gezondheidsvragen beantwoord bij het online afspraak maken, anders ter plekke. Ik hoor dat het goedkomt als je via deze cohorten afspraak hebt en geen brief meeneemt.

Jazeker! Ik heb gelukkig de bevestigingsmail dus komt wel goed. Eerlijk gezegd denk ik eerder dat het aan de post ligt dan aan het versturen van de brief. De laatste tijd krijg ik namelijk mijn post erg laat in de bus😩

Voor wie geen bevestigingsmail krijgt (zoals ik): als je op dezelfde site kijkt bij 'vaccinatiegegevens inzien' kan je zien of de afspraak wel is verwerkt ( wat bij mij gelukkig zo is). 

Wie op jaargang is opgeroepen hoeft natuurlijk ook die uitnodigingsbrief mee te nemen, ze zien immers aan je ID wel dat je aan de beurt bent. Als die afspraak maar is ingepland.

Groeten

Temet

Temet schreef op 28-05-2021 om 09:25:


Wie op jaargang is opgeroepen hoeft natuurlijk ook die uitnodigingsbrief mee te nemen, ze zien immers aan je ID wel dat je aan de beurt bent. Als die afspraak maar is ingepland.


Dat staat nu juist in de bevestigingsmail, dat dat wel moet


Bij mij gaat het er ook om spannen, maar logischerwijs is de brief alleen van belang als je niet op basis van geboortejaar wordt uitgenodigd. Dus ik waag het er maar op.

Poezie

Poezie

28-05-2021 om 09:36 Topicstarter

RosaMontana schreef op 28-05-2021 om 09:30:

[..]


Dat staat nu juist in de bevestigingsmail, dat dat wel moet


Bij mij gaat het er ook om spannen, maar logischerwijs is de brief alleen van belang als je niet op basis van geboortejaar wordt uitgenodigd. Dus ik waag het er maar op.

Nee, dat klopt niet. De bevestigingsmail moet je wel kunnen laten zien, maar de brief hoeft niet.

EmmaT schreef op 27-05-2021 om 21:49:

[..]

Gewoon gaan hoor! ID mee, als het goed is heb je gezondheidsvragen beantwoord bij het online afspraak maken, anders ter plekke. Ik hoor dat het goedkomt als je via deze cohorten afspraak hebt en geen brief meeneemt.

Behalve je gezindheidsverklaring en ID heb je niks nodig hoor,  zelfs de afspraakbevestiging niet. Ik heb de brief ook niet ontvangen maar ben zojuist geprikt

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.