Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vaccinatiegroep 1961-1971 wie al uitnodiging ontvangen?

Ik ben uit 1967, en zit met smart te wachten op de uitnodiging voor mijn vaccinatie tegen Covid. 

Ben benieuwd naar hoe snel de jaartallen worden uitgenodigd! Heb jij hem al ontvangen, in welke regio woon je en uit welk jaar stam je?

Ben benieuwd!


Yep. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor 14 juni. Ik mag 10 kilometer verderop. Dat is goed te doen met mijn e-bike. 

Na hier de tips gelezen te hebben om te spelen met de postcodes mag ik komende maandag al.

Ik krijg as. Vrijdag het Jansen vaccin. Mijn man gaat mee als chauffeur en begeleider. 
het is wel vroeg opstaan, afspraak is om 8.15 uur.
Mijn man kan daarna door naar zijn werk.

Dan ben ik wel de eerste die bij ons volledig gevaccineerd is 🤣 man en dochter moeten nog de tweede prik Pfizer en moderna.

Ach, wat leuk, mijn uitnodiging voor prik 5 en 6 komt vandaag binnen. Ik heb het er maar druk mee! 😉

Slofje schreef op 27-05-2021 om 08:07:

Ach, wat leuk, mijn uitnodiging voor prik 5 en 6 komt vandaag binnen. Ik heb het er maar druk mee! 😉

beter te veel dan te weinig, als je maar zeker op een lijst staat.

1972 en 1973 kunnen nu een afspraak maken. Ik heb het gedaan en heb nu voor 5 juni de eerste afspraak. Jammer dat het nog zo lang duurt...

Dank je Jippox, meteen een afspraak voor mijn man gemaakt, moesten we wel een paar keer op aanleggen voor we een handige afspraak hadden hier in de buurt, eerst kregen we 17 juni op ruim 20, 40 of 50 km van huis, maar nu kan hij 8 juni terecht op een kilometer van huis.
Nu ik nog, 1976, dat zal nu ook wel vlot geregeld zijn, hoop ik.

Hier net een afspraak gemaakt voor 1 juni, op 25 km van huis. Toch nog lekker snel.

Heu, krijg ik net de bevestiging binnen, is dat op een heel andere locatie dan ik aangevinkt had. In plaats van in mijn woonplaats, in een stad op bijna een uur rijden.

Hoe dan? Ik ga er maar achteraan bellen... 

Ha. Gebeld. Nu kan ik al op 2 juni terecht in de plaats waar ik werk. Ik ben blij!

Doe ik iets fout? Toen ik als jaartal 1973 invoerde kreeg ik de melding dat ik geen afspraak kan maken.

Schemerlampje schreef op 27-05-2021 om 17:06:

Doe ik iets fout? Toen ik als jaartal 1973 invoerde kreeg ik de melding dat ik geen afspraak kan maken.

Gebruik een incognito tabblad, een andere browser, of wis je cookies.

https://vragen.coronatest.nl/vraag-en-antwoord/vaccineren/technische-problemen/

Gelukt! 14 juni eerste prik in mijn eigen woonplaats.

Wat een handig topic is dit toch! Ik zag hier dat ik aan de beurt was en hoppa! Afspraak gemaakt. Twee stuks,  dus geen Janssen, maar wel op tijd voor onze vakantie. De eerste over anderhalve week op 20 minuten rijden. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.