Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Vaccinatiegroep 1961-1971 wie al uitnodiging ontvangen?

Ik ben uit 1967, en zit met smart te wachten op de uitnodiging voor mijn vaccinatie tegen Covid. 

Ben benieuwd naar hoe snel de jaartallen worden uitgenodigd! Heb jij hem al ontvangen, in welke regio woon je en uit welk jaar stam je?

Ben benieuwd!


Ik kreeg hele rare locaties met mijn postcode. Nu wilde ik opnieuw inloggen en lukt het niet meer. Ben sowieso al van telefoon naar laptop overgegaan, want via de telefoon kwam ik er helemaal niet in. Nu lees ik iets over cache geheugen wissen etc. maar geen idee hoe dit moet. Ik ga zo maar weer proberen of ik kan inloggen. Een telefoonnummer zie ik overigens helemaal niet staan, dat staat in de uitnodiging maar daar wil ik niet op wachten. 

  • 0800-1202 
Tango schreef op 25-05-2021 om 13:35:

Ik kreeg hele rare locaties met mijn postcode. Nu wilde ik opnieuw inloggen en lukt het niet meer. Ben sowieso al van telefoon naar laptop overgegaan, want via de telefoon kwam ik er helemaal niet in. Nu lees ik iets over cache geheugen wissen etc. maar geen idee hoe dit moet. Ik ga zo maar weer proberen of ik kan inloggen. Een telefoonnummer zie ik overigens helemaal niet staan, dat staat in de uitnodiging maar daar wil ik niet op wachten.

Als je niet weet hoe dat moet kun je ook gewoon een privé tabblad gebruiken, dat werkt ook. Maar de site is altijd overbelast als nieuwe groepen mogen. Blijven proberen, je komt er vanzelf tussen.

Nu gelukt! Via mijn werklaptop. 2 afspraken ingepland, eentje voor en eentje na onze vakantie. Ik hoop nog steeds met 1 vaccinatie op vakantie te mogen. Moet lukken want we gaan gewoon met de auto naar Frankrijk. 

Plantenbak schreef op 25-05-2021 om 13:37:
  • 0800-1202

Bedankt nog! Was gelukkig niet nodig. Ik las dus dat je voor verschillende groepen verschillende nummers had, dus wist echt niet welk nummer ik nu zou moeten bellen. Maar ben er dus inmiddels online doorheen gekomen. 

sw4

sw4

25-05-2021 om 14:43

Yes, gelukt! Ik kan morgen al terecht, dus ben erg blij. 

Poezie

Poezie

25-05-2021 om 15:14 Topicstarter

Fijn dat het jullie is gelukt😎

sw4 schreef op 25-05-2021 om 14:43:

Yes, gelukt! Ik kan morgen al terecht, dus ben erg blij.

Morgen?! Ik pas 15 juni. Was echt de eerste mogelijkheid, na eindeloos klikken op diverse postcodes in de regio. 

Ja ik ook pas 13 juni als eerste mogelijkheid. Kreeg heel verre locaties voor de rest.

Mijn man uit 1969 zit nu in het buitenland voor zijn werk en nu blijkt die website het dan dus niet te doen. Telefoonnummer ook niet. Hij baalt nu maar ik heb hem al gezegd dat hij zondag moet bellen als hij weer terug is. Utrecht heeft namelijk elk weekend plek over dus wie weet is hij straks eerder aan de beurt dan wanneer hij nu via de website een afspraak maakt. 

En ik kom uit 1972. Ik ben benieuwd wanneer mijn jaar mag. En wat wij dan krijgen. 

sw4

sw4

25-05-2021 om 19:26

Plantenbak, dan kan jij toch een afspraak voor hem maken? 

Nee, kan alleen met digid met sms controle. Ik krijg zijn sms natuurlijk niet en hij blijkt de sms controle ook niet geactiveerd te hebben. De sufferd en activeren aan de andere kant van de wereld lukt niet. En zelf inloggen d.m.v digid app gaat dus niet. Heeeeel onhandig. Gelukkig is hij zondag weer terug. 

Ik kon vanmiddag al terecht en heb dus de eerste prik binnen! Moderna. Mijn man kon 10 minuten eerder.


Ik ben ook uit 1972 en kan niet wachten! Ik werk in het VO dus hoe sneller hoe liever. 

Kans is groot dat mijn 20 jarige zoon die bij defensie werkt nog eerder aan de beurt is. Tsss... 

Een vriendin van mij uit 1969 kon om een of andere reden ook geen afspraak maken. Ze kreeg te horen dat ze op haar beurt moest wachten. Ze gaat morgen maar bellen zei ze. Ik liet haar weten dat ze het misschien nog een keer moest proberen, want er lijkt af en toe wel iets mis te gaan op de site als het druk is. Logisch ook. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.