Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

14-03-2008 om 23:56

Och kaatje

tranen stromen over mijn wangen. Ik hoop dat jullie met heel veel leifde deze laatste weg zullen gaan. En met heel mijn hart hoop ik dat het voor Bas draagbaar blijft tot het einde...
Voor jou heel veel liefde en kracht!

Kaaskopje

Kaaskopje

15-03-2008 om 00:58

Verdorie

Kaatje toch...
Veel liefde en sterkte voor de komende moeilijke tijd.

reina

reina

15-03-2008 om 09:26

Voor kaatje, bas, mayte, vincent en ieder die bij hen hoort

Een rij van kaarsjes omdat ik hoop dat dit weekend veel mooie 'samen-momenten' zal hebben.

Bastet

Bastet

15-03-2008 om 10:24

Kaatje

Ach,ik herinner me het weer,het niemandsland,de cocon die geen tijd kent,alleen zorg en liefde...ik wens je vele mooie momenten toe,om later te koesteren.
liefs,Bastet

Oh....!

Meeen wat lees ik nou - jeeemig Kaatje!!!!!!! Wat moet ik hier nou op zeggen (((((
Ik kan geen woorden van betekenis vinden
........

Liefs Geerke

De wereld gaat door

met zorgen, allerlei futiliteiten (zo lijkt het soms) terwijl jullie leven stilstaat, na dit rotbericht.

ik kan me het gevoel zo weer voor de geest halen. Geniet, hou van elkaar (hoef ik natuurlijk niet te zeggen!) en lééf, misschien op een andere manier, natuurlijk heel anders dan gedacht en verwacht, maar ook de kleine dingen zijn zo waardevol..!

Ik wens jullie nog veel (waardevolle!) tijd, en gun jullie zo oneindig veel méér...
Denk aan jullie, Mien

margje van dijk

margje van dijk

16-03-2008 om 00:54

Kaatje

Kaatje, je ontroert me enorm!

Net Stabat mater gezongen en de lijdenstijdmotetten van Poulenc, maar jouw mail hakt er nu dieper in.

Erg veel liefde voor jullie,
Margje

margje van dijk

margje van dijk

16-03-2008 om 00:55

Trouwens, mayte

Ik wil niet de indruk wekken dat ik jou vergeet.
Ik heb ook veel visioenen van Vincent....
Jij maakt ook zo'n onuitwisbare indruk op ons allemaal hier.
Jullie ook zo veel sterkte en liefde gewenst,
Margje

kuzco

kuzco

16-03-2008 om 12:12

Kaatje

Wat kan ik nog zeggen.....
Wat bij juliie nu gebeurt is mijn grootste angst op dit moment ne wat had ik gehoopt dat het aan jullie voorbij zou gaan. Ik vind het soms zo moeilijk om te reageren op je berichtjes omdat ik die gevoelens zo goed ken en het me zo vreselijk vedrietig maakt.
Weet dat ik in mijn hart met jullie mee leef en ook al kan ik niet altijd de goede woorden vinden.
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik hoop dat jullie toch nog heel veel mooie momenten mogen hebben met elkaar en dus ook nog hele mooie herinneringen erbij zullen krijgen.

Liefs van Kuzco

kuzco

kuzco

16-03-2008 om 12:14

Mayte

Ook jullie wil ik nogmaals heel veel sterkte wensen. Wat hebben jullie een prachtige sterke zoon. Wat zul je trots op hem zijn. Ook op mij hebben jullie een onuitwisbare indruk gemaakt.

Liefs van Kuzco

MRI

MRI

16-03-2008 om 13:20

Kaatje

Wat verschrikkelijk voor je om iemand waar je zo van houdt, te zien lijden. Onthutsend dat het kan bestaan. Ik hoop op veel rustige momenten voor Bas en jou.

MariaRosa

Wens

Stil ben ik ervan. Zowel van het gezin van Mayte als van de Heksenvetten kan ik begrijpen dat jullie je tijd graag willen uitkopen in alle rust.
Ik wens jullie van harte toe dat dit nog een heel waardevolle tijd wordt.

Dozenschuiver

Dozenschuiver

16-03-2008 om 15:41

Een beetje verlichting

Tot nu toe heb ik 5 heel volle dozen kunnen versturen. Die zijn allemaal goed aangekomen en de Heksenvetten zijn er erg blij mee. Niet na hoeven denken over die boodschappen is in hun situatie toch een zorgje minder.
Iedereen bedankt voor de bijdragen! Zo kunnen we nog veel dozen laten volgen.

Bastet

Bastet

16-03-2008 om 15:48

Kaatje

Ik ben blij dat Bas thuis kan komen,ik hoopte dat al.Ik wens jullie veel rust,liefde en dagen toe.Maar ook: geen lijden voor Bas.
liefs,Bastet

Jade

Jade

16-03-2008 om 16:41

Kaatje,

"Dus eigenlijk is het antwoord pijnlijk genoeg, nee,jullie kunnen niets voor ons doen."

Dat is niet pijnlijk, dat is eerlijk (en heel erg goed voor te stellen)

Ik wens jullie alle liefde en kracht toe om dit te kunnen dragen.

Mayte*

Mayte*

16-03-2008 om 20:45

Thuis

Wat fijn dat Bas volgende week naar huis kan komen. In je eigen omgeving en sfeer bij elkaar zijn, dat is waar het nu om gaat. Wat schreef je mooi, Kaatje, dat liefde nu de essentie is. Dat ervaar ik precies zo. Naast al het verdriet ervaar ik ook een enorme rijkdom, doordat je zo intensief de liefde voor elkaar beleeft. Als je weet dat je geen dag te verspillen hebt, krijgt iedere minuut een gouden glans. Ik hoop zo dat het jullie gegund is om nog wat tijd samen in deze sfeer met elkaar door te brengen. Dat is mijn grootste wens voor jullie.

Liefs, Mayte

Kaatje en mayte*

Ik heb geen idee wat ik nog moet schrijven, het zijn maar woorden allemaal... Hier brandt een kaarsje voor jullie allemaal, hopelijk straalt de warmte toch een klein beetje door.
Kan me verder alleen aansluiten bij Maytes wens, ik hoop het voor jullie beiden en jullie gezinnen.

Liefs, Mick

Anna :-)

Anna :-)

16-03-2008 om 22:28

Kaatje

Ook hier geen woorden voor wat jullie overkomt...ik volg je draadje, maar kom er steeds maar niet toe om wat zinnigs te melden. Toch wil ik je laten weten dat ik aan jullie denk.

Liefde is alles. En liefde is er bij jullie volop!!

Heel veel sterkte,

Anna

Verdorie

ik word hier gewoon zo klote verdrietig van ((

Kaaskopje

Kaaskopje

17-03-2008 om 00:48

In gedachten bij jullie

veel meer kan ik inderdaad niet doen...
liefs, M.

liedewij

liedewij

17-03-2008 om 09:27

Geen dag

Elkaar niet kennen en toch zo met jullie meeleven. Jullie zijn geen dag uit mijn gedachten.

Liedewij

kuzco

kuzco

17-03-2008 om 09:44

Pelle

Hier ergens onder heb ik een stukje geschreven hoe het met ons gaat. En nee, je hebt (gelukkig) niks gemist.

Weet je dat het me ongelooflijk veel goed doet dat mensen die ons niet kennen toch nog de moeite nemen om zich af te vragen hoe het nu met ons gaat?
Dank jullie daar voor!!

Liefs van Kuzco

Puck2

Puck2

17-03-2008 om 10:07

Ook geen dag uit mijn gedachte

Lieve Kaatje,
Wat is er toe te voegen aan alle andere postings? Ik wil je alleen laten weten dat jullie ook hier steeds in mijn gedachte zijn en dat jullie nog een mooie en waardevolle tijd mogen krijgen met jullie gezin en degenen die jullie lief zijn.
En Pelle: ik loop nu al heel wat jaren hier op het forum rond, maar ik had van mezelf niet gedacht dat dit soort verdrietige draadjes me zo raakt en me betrokken maakt. Heel waardevol vind ik.

wendelien

wendelien

17-03-2008 om 10:25

Wat pelle schrijft

herken ik ook. Tot voor kort tot ergernis van mijn echtgenoot, leef ik erg met jullie allemaal mee en probeer zo nu en dan ook een bijdrage te leveren, maar intussen begrijpt hij het beter. Jullie zijn me zo dierbaar geworden en ik ben blij dat ik Kaatje onlangs even irl heb kunnen spreken in Houten. (Wat een prachtige kinders heeft ze!). Er gaat geen dag voorbij of ik denk aan jullie, Mayte en Kaatje, al meld ik me niet zo vaak.

WiekeB

WiekeB

17-03-2008 om 10:53

Pelle

Ja, hoe herkenbaar! Niet dat ik IRL onbegrip ervaar hoewel dat wel eens voorkomt. Ik herken wat je schrijft over het meeleven, de band die ontstaat, de waarde van contacten die niet IRL zijn ontstaan.
Wieke

WiekeB

WiekeB

17-03-2008 om 10:56

Kaatje en bas

jullie zijn heel dichtbij, waar ik ook ga.
Liefs, Wieke

Ook hier

Zijn Kaatje en Bas en kinderen steeds in mijn gedachten.

'Geniet' van de intense momenten die er zullen zijn. Sla ze op, koester ze. Jank samen, lach samen, wees samen. Samen, nu kan het nog. Samen, wat een andere betekenis heeft dat woord ineens gekregen.

Samen, hier is sprake van saamhorigheid. Ik vind het zo mooi om dit mee te maken, om te lezen en te ervaren dat zoveel mensen samen komen, dat zoveel mensen steunen en samen verdriet hebben. Dat zoveel mensen samen de handen ineen slaan en op allerlei manieren iets willen betekenen voor de Heksenvetten.

Wat een prachtig fenomeen is OO toch!

Heel veel sterkte!

Piedjee.

Amarins

Amarins

17-03-2008 om 11:16

En hier....

... zijn jullie, Kaatje en Mayte en familie geen dag uit mijn gedachten. En nu het ondenkbare waarheid is geworden, hoop ik dat voor Bas en Vincent alles qua pijnbestrijding uit de kast gehaald wordt, zodat de tijd die er nog is ook echt, zonder akelige ruis, voor hen is.

Renate

Renate

17-03-2008 om 11:49

Ook iedere dag

Ook iedere dag zijn Mayte, Kaatje en jullie gezinnen in mijn gedachten. Ik lees al heel lang mee en heb al heel vaak gehoopt dat alles anders zou lopen. Ik wens jullie alle kracht en liefde toe om wat jullie overkomt te dragen.

Alle liefs van Renate

Veel sterkte

Beste Kaatje en familie, ik wil jullie heel veel warme en liefdevolle momenten wensen de komende tijd. Ik ben stil van dit vreselijke verdriet en ook stil van jou woorden....

Liefs, Pinklot

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.