Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Tineke

Tineke

29-02-2008 om 11:59

Leven tussen aanhalingstekens, een update


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook hier met mijn gedachten daar!

bij vincent en bas en nikus ..en iedereen die er om heen staat...

ook ik heb geen woorden

liefs

Sassefras

Sassefras

17-03-2008 om 14:08

Zo verdrietig...

Onvoorstelbaar, oneerlijk en zó verdrietig! Weer een gezin dat uit elkaar word gerukt door die kloteziekte! Waarom?!
Meestal sluit ik me een beetje af voor andermans ellende, en voelt een bijdrage of reaktie al snel overbodig of niet 'passend'. Maar hier word je met je neus op de keiharde feiten gedrukt, en komt het grote verdriet waarin Kaatje en Mayte zich nu bevinden wel héél dichtbij...
Zoals zoveel mensen hier wens ik jullie voor zolang het nog mag duren veel mooie, liefdevolle en kostbare momenten samen, en dat het maar draaglijk mag zijn voor jullie allen...
Heel veel sterkte en liefs, Sassefras

Mijn gedachten

gaan ook veel naar Kaatje en Mayte en hun familie.
Zelfs nu op mijn werk weer.
Heel, heel veel sterkte, woorden schieten tekort...

yadira1980

yadira1980

17-03-2008 om 15:30

Echte pijn in het hart...

ik kom hier niet vaak, omdat ik weet dat ik mij het verdriet zo zwaar aantrek (ja, zelfs al heb ik Kaatje, Mayte of hun gezinnen nooit ontmoet..) en weet ik dat ik letterlijk ziek wordt van het verdriet dat zij zomaar in hun schoenen geschoven krijgen..
toch..nu er geen terugkeer mogelijk is, wil ik laten weten, dat de kaars hier brandt voor jullie, voor hen die jullie liefhebben, en voor de warmte die het misschien schenken kan in deze koude dagen...
In gedachten bij jullie, wensend dat er "meer" was, dat ik zou kunnen doen...
Yadira1980

jan

jan

17-03-2008 om 21:46

Och kaatje

Schrik! Wat lees ik nu?!
Ik kan niet zoveel mooie woorden vinden als anderen, maar wens jullie enorm veel kracht en sterkte toe!

Liefs Jan

Boeb, maten kinderkleding

Wat zijn de maten, ik heb hier veel kleding liggen van mijn zoon (die ook in de raker groeiface zit) en die allemaal nieuw of bijna nieuw zijn. Ook van mijn buurmeiden mag ik alles hebben. Ik stuur het meteen naar je op! En wat zijn de lievelingskleuren van de kinderen?

Liefs, Rian

[email protected]

En soms.....

Ben ik zooooooo blond!!! Ik mail je meteen!!!

Muis,

Het is een meisjestweeling maat 158 en een jongen maat 140

Maribel

Maribel

18-03-2008 om 11:34

Boeb/kaatje

Zit weer met tranen in mijn ogen, wou dat ik zoveel meer kon doen om de ondraagelijke pijn te verlichten. Lieve Kaat, ondanks de verschrikkelijke pijn die je doorstaat nu ben je een groot voorbeeld voor mij! Ik ken je niet maar mens, ik heb je lief!

WiekeB

WiekeB

18-03-2008 om 11:40

Niet hier?

Beste mensen,
zofia heeft volledig goedbedoeld hier gegevens gezet van kledingmaten. Ik weet echter dat het niet de bedoeling is dat hier op het forum te doen. In verband met aanvullende informatie is het beter dit via de mail van Boeb te laten lopen:
[email protected]
wieke

Loentje

Loentje

18-03-2008 om 17:31

Kaatje en bas

Ik vraag me al een paar dagen af wat ik hierop kan schrijven, maar ik weet het nog steeds niet. Het is zo erg, zo erg, ik wens jullie veel warmte toe...
Loentje

elsje78

elsje78

18-03-2008 om 20:27

Ook hier

Wordt elke dag aan jullie gedacht....

Liefs Elske

caro

caro

18-03-2008 om 20:46

Ook hier

Geen woorden............. Wel verdriet en veel gedachten en gebeden voor allemaal

Liefs Caro

Nog even zeggen (en boeb)

Voordat ik ga slapen nog even zeggen dat jullie in mijn gedachten zijn...!
En Boeb, dank je wel, je bent geweldig, wat je allemaal doet.
liefs Geerke, Hans, Reimer, Enzo*, Neo.

kuzco

kuzco

19-03-2008 om 09:42

Ook vandaag

denk ik weer aan jullie en wil ik jullie weer heel veel sterkte en kracht wensen. Ik hoop dat jullie ondanks alle ellende toch nog een liefdevolle tijd hebben samen met jullie kinderen.

Liefs van Kuzco

Dozenschuiver

Dozenschuiver

19-03-2008 om 09:53

Hartverwarmend

De bijdragen aan de dozen zijn werkelijk hartverwarmend. Dankzij jullie allemaal kunnen we echt heel veel boodschappen sturen, waar Kaatje zich nu niet zelf om hoeft te bekommeren, niet alleen eten, maar nog veel meer wat ze nu nodig hebben.
We kunnen het zo goed gebruiken, ook om nog de speciale dingen die voor Merlijn nodig zijn, evenals de (dure) schoonmaakmiddelen die ook zo hard nodig zijn te kunnen sturen. Dank iedereen! Iedere euro krijgt een goede bestemming!

Tihama

Tihama

19-03-2008 om 13:05

Ter info

Hallo allemaal,

Zoals in de mail van Boeb aangegeven werd, wordt er door de ouders van Kaatje en Bas een rekening geopend voor steun. Sommige mensen hebben Boeb gemaild met de vraag of ze nu even moeten wachten met storten tot die rekening operationeel is. Het antwoord is "nee".

Op dit moment komt het geld op mijn rekening binnen. Ik ben elke dag weer onder de indruk van hoeveel mensen willen steunen. Het is echt overweldigend.

Een deel van het geld gaat naar de Dozenschuiver die op basis van de behoeften van de heksenvetjes de boodschappen regelt. Kaatje heeft aangegeven het erg fijn te vinden dat ze die dagelijkse sores nu niet hoeft te hebben, dus dat regelen we graag voor haar. Een deel gaat naar de bioboer waar ik afspraken mee heb gemaakt zodat Kaatje daar 'op de pof' de verse groente en fruit kan kopen, want dat kan immers niet in de dozen. De bioboer (een groenteboer in het dorp, die ook een schepje extra doet) houdt netjes de rekening bij en koppelt die aan mij terug.
Hetgeen dan nog overblijft stuur ik door naar de ouders van Kaatje, die hun rekeningen regelen.

Boeb onderhoudt intussen de contacten met de familie en geeft aan mij door waar de hoogste nood ligt.

Voorlopig blijven we dit op deze manier regelen. Elke euro die gestort wordt, wordt op deze manier binnen een dag doorgestuurd naar de juiste plek.

Ik was vorig jaar al onder de indruk van de immense steun en kracht, maar ik blijf verbijsterd om te zien dat er binnen een week zoveel geld is gestort. Echt geweldig.

Tihama aka Anne Marie van Osch

Rieke

Rieke

19-03-2008 om 13:14

Heel veel sterkte

Ik kom nooit in deze rubriek en nu lees ik opeens dit....oh wat érg zeg ! Kaatje, Bas en familie; heel veel sterkte en kracht, heel veel mooie momenten samen gewenst nog. Wat kan ik zeggen.. Ik wil graag een bijdrage leveren praktisch gezien, dus ik wacht op een rekeningnr.
Nogmaals, hou elkaar vast en geniet van elk moment.
Rieke.

Tihama

Tihama

19-03-2008 om 13:27

Rieke

Als je [email protected] mailt, dan krijg je van haar een mail met mijn rekeninggegevens. Zoals je wel begrijpt, wil ik die gegevens niet rechtstreeks op het forum zetten.

Alle hulp is van harte welkom.

Tihama aka Anne Marie van Osch

amk

amk

19-03-2008 om 14:57

Tihama

even een bericht speciaal voor jou. Geweldig dat je dit zo doet. Geld overmaken is een makkelijke handeling. Wat jij doet kost vele malen meer tijd en geregel. Maar het gevoel dat je weet waarom je het doet, maakt natuurlijk veel goed. Zeker omdat het zo gewaardeerd wordt, niet alleen door de Heksenvetjes, maar ook door iedereen hier op het draadje.
Daarom een hartelijk en gemeend DANK JE WEL!

groet,
Angela

Here hear!

Boeb, Dozenschuiver en Tihama, hartstikke fijn dat jullie dit allemaal op je nemen. Wat een fijne mensen zijn jullie toch!
Wat mooi, dat de Aktie Heksenvetten weer zo goed loopt, wat is OO toch een bijzonder 'dorp'...

amk

amk

19-03-2008 om 15:04

En idd

Boeb en dozenschuiver niet te vergeten.

groet,
Angela

Familie heksenvet

Ik kom nog maar zelden op het forum, surf zomaar langs wat bekende namen en lees dat afschuwelijke bericht van 1 week geleden.

Sterkte.

Pipp

Dozenschuiver

Dozenschuiver

19-03-2008 om 17:02

Ik sluit me aan

Vooral dank aan iedereen hier. Zonder jullie waren we immers ook nergens!

Jade

Jade

19-03-2008 om 17:07

Geweldig!

Boeb, Dozenschuiver en Tihama......super wat jullie doen!!

Fijn dat het zo goed geregeld is.....

Kan zijn, maar...

... jullie hebben er het meeste (denk- regel- en doe-)werk mee, Boeb, Dozenschuiver en Tihama, dus daarvoor dank

WiekeB

WiekeB

20-03-2008 om 07:51

Ook vandaag

stuur ik weer warme gedachten jullie kant op, Kaatje en Bas, in de hoop dat Bas deze week nog naar huis kan. Sterkte!
Ook mayte en Vincent en gezin wens ik alle sterkte en warmte toe, ook jullie zijn in onze gedachten.
Liefs, Wieke

Ook vandaag

Denk ik aan het gezin Heksenvet, aan het gezin van Mayte, aan Kuzco ook. Als ik warmte kon sturen, een deken tussen jullie en de werkelijkheid...

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

20-03-2008 om 14:31

Nog niet eerder gepost....

maar ik ben erg geraakt....geraakt door het verdriet ....de machteloosheid.....
lieve mensen...ik wens jullie veel kracht sterkte troost en liefde en nog veel tijd met elkaar om van elkaar te mogen genieten zoveel als dat kan....
wat meer kan ik nog zeggen...geen woorden meer hier.....maar mijn gedachten gaan regelmatig uit naar jullie gezin....

Kaatje en bas

Mijn petje af, hoe jullie het doen en onvoorstelbaar waar jullie doorheen moeten. Hopelijk is Bas snel stabiel genoeg om naar huis te kunnen...
Heel veel sterkte weer met z'n allen!! Ik steek nog maar een kaarsje aan, nu een virtuele en morgen weer een echte.
Liefs, Mick

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.